Petereq Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Podawaj tego skana !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam! Wie już ktoś ile wytrzymają Pilot Roady 2? Wg. tego testu z Motocykla to bardzo dużo. Jesteście dalej zainteresowani tym artykułem? - może zapodam. Pozdrawiam! Jak możesz to podrzuć tego skana. z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit_tm Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 (edytowane) koledzy mam w Fazerze600 oponę 110/70/17 czy odczuje jakąś różnicę jeśli założę 110/80/17 ? Edytowane 20 Marca 2009 przez termit_tm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 koledzy mam w Fazerze600 oponę 110/70/17 czy odczuje jakąś różnicę jeśli założę 110/80/17 ? Zwróć uwagę czy ta 110/80-17 nie jest przypadkiem diagonalna (czyli nie ma literki R lub ZR w nazwie), bo wtedy różnica będzie diametralna, szczególnie w przypadku gdy z tyłu masz radialną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit_tm Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 (edytowane) ta która jest teraz ma takie oznaczenie: 110/70ZR-17 co oznacza to ZR ? sprawdzę co ma napisane ta 110/80- 17 a z tyłu mam 160/60ZR-17 Edytowane 20 Marca 2009 przez termit_tm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 ta która jest teraz ma takie oznaczenie: 110/70ZR-17 co oznacza to ZR ? sprawdzę co ma napisane ta 110/80- 17 a z tyłu mam 160/60ZR-17 ZR oznacza m.in budowę radialną, czyli taką jaką przewiduje producent Twojego motocykla. Dużo 110/80-17 ma budową diagonalną, i taka opona nie jest przewidziana do Twojego sprzęta (a np. pasuje do mojej padaki), ale są wyjątki jak np Dunlop D220. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit_tm Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 aha czyli odpuścić sobie ta 110/80-17 ? bo miałem tanio do kupienia nowa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam JA mam road2 i przejechałem na niej 9000 km i jeszcze spokojnie starczy na jakieś 4000km. Następna jaką kupie też będzie road2. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam :) Odświeżam temat i do duetu Michelin Pilot Road 2 oraz Metzeler Roadtec Z6 dorzucę Dunlop Roadsmart :) Otóż poczytałem troszkę o każdej z tych opon i znalazłem dodatkowo ciekawy teścik: http://www.motocykl-online.pl/leiras_motorteszt.php?id=201 Z opinii, które udało mi się znaleźć tutaj na forum i w innych miejscach wychodzi na to, że faktycznie dunlop najlepiej sprawuje się na suchej nawiezchni. Nie udało mi się jednak znaleźć żadnych info dotyczących trwałości tych opon. Co sądzicie o Dunlopach Roadsmart i jak szybko się Wam zużywają? Pozdrawiam Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grinpis Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) Przy okazji pytania moge napisac o Pirelli Diablo Strada. W porownaniu do poprzednich Dunlopow D220ST, Strady sa poreczniejsze, moto lepiej skrecalo i nie zdarzaly mi sie raczej uslizgi w zakretach. Tyl wytrzymal 18kkm, przod mam do tej pory i ma 24kkm i od biedy 1kkm jeszcze przejedzie, ale na samym srodku juz nie ma rowka. Natomiast teraz mam na tyl zalozona Z6 i w sumie to zachowuje sie podobnie jak Strada, nie mam jej nic do zarzucenia, poza tym ze musi sie troche rozgrzac zeby pewnie trzymac, bo w temperaturach rzedu 5-15 na poczatku jazdy lubi uciec w zakrecie. Pozdrawiam ps. moto to hornet 600 Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez grinpis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ja napewno będe za jakiś czas zmieniał oponki bo te seryjne Dunlopy są do dupy i albo Metzeler albo Michelin :biggrin: a jakie dunlopy masz seryjnie?? Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam. Dla zainteresowanych podzielę się opinią na temat MICHELIN PILOT ROAD 2 CT. Oponka jest naprawdę godna polecenia znika naprawdę powoli założona jest w TLR zrobiłem na niej 8 tys i naprawdę jej nie oszczędzam a bieznik jeszcze całkiem ok. W zakrętach prowadzi się super i kleji sie do asfaltu jak guma do żucia :biggrin: MICHELIN PILOT ROAD 2 CT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Co sądzicie o Dunlopach Roadsmart i jak szybko się Wam zużywają? Ja mam RoadSmart'y i rzeczywiście sprawują się świetnie :biggrin: Co do zużycia to po przejechaniu 5 tys. km nie widać zbytnio tego przebiegu :wink: Niestety nie posiadam suwmiarki, aby dokładnie zmierzyć... Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamut Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Na Michelinach Road 2 zrobiłem jak dotąd około 10000 km, i muszę stwierdzić, że warte były swojej ceny. Pełne zaufanie na suchym, również na mokrym bez uwag. Zużycie umiarkowane, uważam, że jeszcze drugie tyle na nich zrobie. Jedyny minus jaki zauważylem, to wyczuwalna granica między twarda mieszanką czoła opony a miękkimi bokami, ale jest to do zaakceptowania. Ogólnie polecam, zwłaszcza do turystycznego latania. Mamut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) (Kawasaki ZX6R 636 2016 czyli sport ;] )Witam :)Po 4500km przyszedł czas na zmiane tylnej opony.Z przodu i z tyłu mam założone od nowości Battlaxy S20R. Jak ta opona wypada na tle innych, np. Diablo Rosso, Diablo Rosso Corsa, Pilot Power, Pilot power 2CT i innych?Może jeszcze coś innego polecicie? Czy jest gdzieś jakiś "ranking" opon gdzie można porównać parametry danej opony(przyczepność, wytrzymałość)?(np juz teraz wiem ze na rosso corsa raczej tyle bym nie przejechał co na S20R). S20 EVO to kontynuacja S20R? Widzę że jeszcze jest jakaś S21? W poprzednim sprzęcie (VFR) miałem Pilot power 2CT i wydaje mi się że tak dobrze nie trzymały jak S20R. Głównie jeżdżę po "obwodnicach", nie zapuszczam się w trasy, może kiedyś jakiś tor. Edytowane 21 Maja 2018 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.