emilio1400 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 WitamŚmigam Intruderkiem 1400 od dwóch lat, intruz ma prawdopodobnie 55tkm. I tak wraz ze wzrostem przebiegu wydaje mi się, że coraz glośniej słychać zawory. Aby uprzedzić wszystkie komentarze wiem że są hydrauliczne kasatory.I teraz moje pytanie do znawców tematu: czy kasatory są w jakiś sposób regulowane, czy po prostu jak są dobre to działają jak należy, i nic się z nimi nie robi, aż do momentu kiedy padną i czeka je wymiana.java script:emoticon(':icon_mrgreen:', 'smid_23'):biggrin:Dzięki serdeczne ża każdą sugestie która rozwieje moje wątpliwości. Cytuj https://picasaweb.google.com/108519750681523868713/Heritage2005?authkey=Gv1sRgCNOH7JnJtqaCOQ# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek szabla Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Kiedy zmieniałeś/sprawdzałeś olej? Jeśli dawno to wymień/dolej, może pomoże. TOMEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Kasatory hydrauliczne podlegają regulacji poprzez wymianę :icon_biggrin: . 60 tys km -po woli można się szykować (psychicznie) do ich wymiany. Chociaż z drugiej strony nieznam chyba nikogo kto by je wymieniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilio1400 Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Olej wymieniam co 6000 tys. km ostatnio jesienią, jakieś 2 tys. km temu, i na pewno olej jest w odpowiedniej ilości. Kurcze Pompka z tą wymianą to jest niezbyt sympatyczna, finansowo sprawa, za jedną sztuka powiedzieli mi w serwisie coś ok 180 zł, przy moim wrodzonym "szczęściu" x6, wyjdzie piękną kwotę, plus ewentualna robocizna, daje pewną krzywą minę mojej żonki.A może po prostu jestem przewrażliwiony. Chyba muszę przy najbliższej okazji posłuchać innego Intruderka.Dzieki chłopaki za odpowiedz.java script:emoticon(':(', 'smid_5'):icon_twisted: Cytuj https://picasaweb.google.com/108519750681523868713/Heritage2005?authkey=Gv1sRgCNOH7JnJtqaCOQ# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 a sprawdzales moze stan napiecia linek dekompresatorow. Spotkalem sie kiedys z sytuacja, ze byl za maly luz na regulacji i zawor wydechowy byl jakby zawieszony, co bylo zródłem stuków...Napisz jeszcze jaki olej stosujesz? Bo zasłyszałem opinie, ze te kasatory lubia żadkie połsyntetyki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilio1400 Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Olej Motul 10W40. Wcześniej lałem go do 750 i przez 4 sezony było wszystko dobrze, także do 1.4 też go nalewam. Ale z tą regulacją linek dałeś mi troszkę do myślenia. W zime je zdejmowałem, żeby przesmarować i może delikatnie przegiołem z naciągiem. Sprawdze, jak mnie tylko z roboty wypuszczą. Dzięki Cytuj https://picasaweb.google.com/108519750681523868713/Heritage2005?authkey=Gv1sRgCNOH7JnJtqaCOQ# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Nie wiele mialem do czynienia z Intruzem ale wiem ze kasatory sa konstruowane do pracy z olejem o danej gestosci i wlasciwosciach i tylko z takim beda pracowaly najlepiej. To wynika z ich konstrukcji. Zwroc uwage czy masz olej taki jak zaleca producent. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Producent zaleca właśnie 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilio1400 Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 I wszystko jasne w temacie oleju. Witam ponownie.Sprawdziłem naciąg linek dekompresorów wszystko jest ok. Także nie pozostaje mi chyba nic innego jak tylko lać wachę i śmigać. Tym bardziej że kumple mówią że jestem przewrażliwiony.Dzięki za wszystkie sugestie . Cytuj https://picasaweb.google.com/108519750681523868713/Heritage2005?authkey=Gv1sRgCNOH7JnJtqaCOQ# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudee Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 jizzz co sie ze mna dzisiaj dzieje .. przeczytalem "KATASTROFY" hydrauliczne, zamiast kasatory.... wchodze szukam tu tych katastrof a tu nic.... czas na relax chyba :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 No dokładnie :) Ja też "Ooo w końcu sie komuś intruder zepsuł" no i szukam o co chodzi... Zapomniałem ze Suzuki sie nie psuja, sory... :D Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 No tak to juz jest ze czlowiek czasem jest przewrazliwony na dzwieki z moto. A poza tym jak chcesz miec stuki to kup Suzuki. hehe. Ja mialem kiedys obawy nt. wycia ze skrzyni biegów a jak wiadomo prawie kazda skrzynia biegow w motocyklach lubi wyć. Taka juz konstrukcja. Faktem jest ze w Suzuki RF600 akurat obawy dotyczace skrzyni biegów sa całkowicie uzasadnione. Tak czy inaczej Suza poszła do ludzi za smieszne pieniadze bo stala nieuzywana w garazu i nie wiem jak teraz sie sprawuje skrzynia. Mam nadzieje ze jeszcze zyje. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziara1400 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Kiedy zmieniałeś/sprawdzałeś olej? Jeśli dawno to wymień/dolej, może pomoże. TOMEK nooooo, i jeszcze na jaki olej??? oto jest pytanie :-) pewnie 10w40, prawda?? tak myslalem....:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilio1400 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Taki olej zaleca producent, wiec taki leje.A co masz może swój własny pomysł w kwestii oleju w 1400?Podziel się nim z nami na forum. Cytuj https://picasaweb.google.com/108519750681523868713/Heritage2005?authkey=Gv1sRgCNOH7JnJtqaCOQ# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.