motorzeszow Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Witam, zakupilem dzis zadki model Syzuki Gt 185, jest to dwucylindrowy dwosówik, i mam pewien problem, otoz, motor nie pali na dw abaniaki, zapala na jeden i na wolnych obrotach chodzi tylko jeden jak podgazuje mu dosc ostrzej to zalancza sie drugi, dziwna sprawa, powiem jak jest dokłądnie, otoz z tego co zauwazylem to jedna swieca jest inna druga inna, akumulator ma 4 Ah i ledwo kreci rozrusznikiem chociaz jest nowy to nie daje rady. Czy moze to byc wina akumulaytora o zbyt malej pojemnosci?? ze gdy motor dostanie po obrotach wlonczy mu sie alternator to wtedy dzialaja dw abaniaki a jak spadnie na wolne to ładowanie jest za slabe bo mroga kontorlka od ładowania i przez to moze chodzic na jeden? Co z tym zrobic? Dzis kupie dwie nowe swiece, ale co robic dalej to nie wiem. Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 świece lub zapłon;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 MAsz podwójny gażnik ?? Wyczyść go, wyczyść filtr, wymień przewody zapłonowe i koniecznie 2 nowe identyczne świece. A i naładuj Akkumulator przez noc. Napisz efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 kupilem nowy akumulator taki jaki powinien byc 9 Ah, teraz odpala ładnie na rozrusznik i wszystko, kupilem nowe swiece takie jakie maja byc katalogowo do tego motocykla ale niestety nadal to samo, tylko jeden baniak, co robic dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 kupilem nowy akumulator taki jaki powinien byc 9 Ah, teraz odpala ładnie na rozrusznik i wszystko, kupilem nowe swiece takie jakie maja byc katalogowo do tego motocykla ale niestety nadal to samo, tylko jeden baniak, co robic dalej? Wg. fotek jest jeden gaźnik, sprawdź zapłon tak, jak napisał wuseska, a także sprężanie - odpalał nawet przy słabym aku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 marcopol ma racje sprawdź przedewszystkim jaka jest kompresja na obu cylindrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 zdjeciem z awataru prosze si enie sugerowac jak juz mowilem motor kupilem wczoraj wiec nie zdazylem jeszcze wstawic nowego awataru, gazniki ma dwa, dzis je wyciagnolem, problem w tym ze nie mam czym sprawdzic cisnienia na cylindrach :icon_eek: natomiast pod palcem czyc ze kompresja jest w miare dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Ale palcem nie wyczujesz raczej czy masz 7 czy 10 atmosfer... Musisz skołować sobie ciśnieniomierz bo tak to chyba nic nie żdziałasz. Wyczyść oba gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 lub padla cewka od jednego gara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 no gazniki wyczyscilem jutro zaloze, w tym ktory nie chodizl byla tak zawlaona dysza od paliwa z enie moglem tego przepchac, nie mam pojecia co to bylo, no ale juz jest czysciutka, nawet w tym gazniku ktory chodzil byla lekko przypchana dyszka ale nieduzo, jutro zlaoze i zobacze, cewka raczej odpada bo iskra jest bardzo ładna na obydwoch swiecach. Jutro zaloze gazniki i zobacze, zauwazylem dzis takze ze nie ma filtra powietrza ( pusta puszka ) jutro kupie oryginal i tez zaloze bo przez to moz enie zbierac sie od dolnych obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 w razie czego ... skontaktuj sie ze mna... znam kilku niezłych i niedrogich mechaników z okolic rzeszowa. Co do nie palenia;] podobny problem wystepuje w jawach/cz przez źle zsychronizowany zapłon;] Co do gaxników... to jesli odpalał na wyzszych obrotach to znaczy ze raczej była by kompletnie zapchana dysza wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 witam, po załozeniu gaznikow motor chodzil idealnie na dwa baniaki, chodizl przez jedne dzien, zrobilem okolo 40 km, wczesniej wyregulowalem gazniki i chodiz na wolnych obrotach łądniutko, powoli zacza tracic wolne obroty, potem ponizej juz 3 tys nie mozna bylo utrzyamc silnika na obrotach bo gasł, teraz juz nie mozna go utrzymac ponizej 5 tys, i wogle nie odpala ani z rozrusznika ani z kopniaka, na popych trzeba sie zdrowo opchac, iskre ma, paliwo niby dochodzi bo siwece mokre, kompresje niby ma, nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna, sciagalem dekiel od strony alternatora, wyglada identycznie jak w jawie ts 350, dwa kondensatory, dwa przerywacze, i krzywka ktora je porusza nic tam nie grzebalem posprawdzalem tylko czy wszystko jest na miejscu nie poodkrecane. Ma ktos jaksi pomysł?? Słyszałem raz ze jak motor chodzi na jednym baniaku lub jeden przerywa, przez dluzszy czas to wał sie jakos przestawia i uginaja sie korby, czy to mogło by sie stac tak nagle w ciagu jednego dnia? motor nie byl katowany ani nic, zwykla jazda nie przekraczajaca 5-6 tys obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 obstawiał bym bardziej prozaiczny powody;] typu niedokłądy montaz gaźnikó przez co gdzies dostaje sie lewe powietrze lub uszczelniacz od strony garnka który nie palił;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 czyli mozliwe ze wywaliło simeringi na wale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 możliwe... nagły wzrost cisnienia, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.