Shark2 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Witam Ojciec ma Urala, wyremontowal go tzn: szlif cylindrow, nowe tloki pierscienie, sworznie, uszczelki i wsumie to tyle z silnikiem, poprostu stal pare lat nie jezdzony i cylindry w srodku podrdzewialy. Przejechane ma z 3000km. Po zlorzeniu wszystkiego, parunastu kopniakach, odpalil i pracowal nie nagannie tzn nic nie strzelalo, nie stukalo, wszystko wydaje sie byc dobrze. Ale przylozylem reke do prawego kolanka i bylo gorace wrecz parzące. A lewe jest tylko cieple. Podobnie z cylindrem byl poprostu cieply, gdzie prawy juz byl garacy. Swiece sa nowe iskry F55, kable i czapeczki tez sa nowe. Wykrecilem swiece z tego lewego i byla mokra, iskra jest, nie przebija nie ucieka na bok, probowalem tez na innej swiecy i tak samo. Przed zlorzeniem glowice zostaly zalane nafta i sprawdzalismy szczelnosc zaworow, no niby wszyskto ok, z jednej ucieklo, mniej niz polowe po 3 dniach. Wie ktos w czym moze byc jeszcze problem? czy moze ja mam tylko takie wrazenie ze ten cylinder nie pracuje? Nie znam sie bardzo na ruskach. Slyszalem ze czesto jest tak ze jeden cylinder jest troche gorzej smarowany olejem, to prawda? mozliwe ze przy dotarciu zachodzi to zjawisko? ze ten prawy jest lepiej smarowany i przez to mniejsza temp? ale logicznie patrzac kolanko bylo by gorace. Aha dodam jeszcze ze gazniki byly nie ruszane tzn nic nie zmieniane w ich regulacji. Niestety nie wiem ktory to model gaznika. Ural jest z 88 roku. Z gorzy dziekuje za odpowiedz.Pozdrawiam:Andrzej Edytowane 13 Maja 2007 przez Shark2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Prosty sposób zobacz czy równo się przepustnica podnosi w gaźnikach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 To może okazać skomplikowane . Myśle że powinieneś odnaleść drugi cylinder. Od razu mówię że nie za bardzo wiem gdzie to moze być,ale sam szukał bym po drugiej stronie motocykla . Zdjołbym świece z tego działajacego i mysle jeśli że Twoja teoria jest słuszna wyrównało by prace silnika. No i tak w ogóle to na gaźnikach masz napisane co to za typ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Być może masz w jednym z gaźników niższe obroty, w drugim wyższe... Ściągnij te gumy od powietrza i zobacz na przepustnice, czy są równo. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 a mnie to wygląda że masz gaziory do regulacji i zalewa ci cylinder zabogatą mieszanka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) To może okazać skomplikowane . Myśle że powinieneś odnaleść drugi cylinder. Od razu mówię że nie za bardzo wiem gdzie to moze być,ale sam szukał bym po drugiej stronie motocykla . Zdjołbym świece z tego działajacego i mysle jeśli że Twoja teoria jest słuszna wyrównało by prace silnika. No i tak w ogóle to na gaźnikach masz napisane co to za typ . slodki jestes :* Slyszalem ze czesto jest tak ze jeden cylinder jest troche gorzej smarowany olejem, to prawda? mozliwe ze przy dotarciu zachodzi to zjawisko? ze ten prawy jest lepiej smarowany i przez to mniejsza temp? ale logicznie patrzac kolanko bylo by gorace. stop bo pokreciles :Dniestety ruski wymyslil tak, ze jeden jest rozbryzgowo smarowany a drugi kanalem i pod cisnieniem. i NIESTETY tym o to pieknym sposobem zawsze prawemu garnkowi sie dostaje. nie szukaj przyczyny przy smarowaniu:) przedmowcy wypisali gdzie tkwi problem.. nastawiam sie tez bardziej na te zawory.. Goska Edytowane 13 Maja 2007 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Jak chlopak jest poczatkujacy to musisz chyba dokladniej to okreslic.Ja bym zrobil tak ze zdjalbym obie pokrywy glowic i przekopujac silnik sprawdzil czy zawory pracuja jednakowo w obu cylindrach, po czym jeszcze raz sprawdzilbym luzy zaworowe. Jesli wszystko jest OK, to przeszedlbym do gaznikow. Sprawdzilbym najpierw poziom paliwa w gazniku niechodzacego cylindra, jesli dobry to zdjalbym go, rozebral i sprawdzil czy wszystkie przloty sa drozne. Potem zalozyl do silnika i staral sie przeregulowac go tak, by zaczal dzialac, zaczynajac od wysokich obrotow, a konczac na wolnych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shark2 Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Na wstempie dziekuje bardzo za blyskawiczna odpowiedz i tak liczna ;-) A wiec udalo mi sie! chodzi jak mazenie, problem byl w regulacji gaznika lewego cylindra, tam jest taka sroba, od gory ze sprzezynka, przyjzalem sie obu i ten pracujacy mial wykrecona bardziej a ten nie pracujacy wkrecona na max... w tym tkwil problem, uregulowalem to i odrazu jest! puzniej jeszcze ponaciagalem linke bo zauwarzylem ze w prawym przepustnica jak jzu zaczynala isc do gory to lewa jeszcze nie. Poprawilem i hah! swietna sprawa.No to zostalo przykrecic siedzenie ;-) dotrzec i mozna smigac ! (kosz jest w trakcie remontu).Bez was to wogle byms ie tych gaznikow pewnie nie czepial, a to dlatego ze przed remontem bylo ok tyle ze jak pisalem cylindry byly do szlifu. Mozliwe ze poprzedni wlasciciel specjalnie ustawial ten gaznik innaczej bo ten lewy byl jak by mocniej zjechany, trzeba bylo odrazu na 2 szlif robic. Dzieki bardzo za pomoc!!! bez was pewnie bym jeszcze kombinowal i kombinowal... ;-D Pozdrawiam:Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.