ernik17 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Mam piewiem problem i niewiem co to jest . Jakies poltora miesiaca kupilem sobie dt 125 , i od jakiegos czasu niechce mi sie na wolnych obrotach wkrecach , zas na wyzszysz jezie normalnie . :P :) Co to moze byc ?? :icon_razz: ( MULI ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 filtr powietrza gaźnik zawor swieca zaplon :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 To normalne że sie nie wkręca z dołu. Nie używaj niskich niskich obrotów! ;) Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 To normalne że sie nie wkręca z dołu. Nie używaj niskich niskich obrotów! :) no w końcu to dwusuwów a one lubią chodzi przeważnie na wysokich orbrotach oraz na oporze. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Jezdze z kolega regularnie.i moj kmx a jego dt to niebo a ziemia.Wiadomo ze dwosow nieciagnie tak od dolu ale bez przesady.U ciebie stawiam na zle wyregulowany lub zaciety zawor.jest on caly czas otwarty ztad to mulenie.cos z linkami lub silniczkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 :cool: Panowie to to mu jak sam sk***ysyn... moj KMX w porwnaniu do tej DT to petarda :) chociaz na wyzszych obrotach juz idzie tak jak powinna. ja bym wpierwszej kolejnosci rozkrecił gaznik wyregulował ładnie zmienił swiece . a filtr powietrza to chyba nowy z tego co słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 wyczyść gaźnik i filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 filtr powietrza jest nowy . !! Powiem tyle ze na wolnych obrotach takich jak 4 , 5 tys obrotow to jest taki chloerny mol , a na tych 8 , 9 , 10 to jest zajebista i tak przy 6 czuje otwarcie sie zaworu :banghead::P Byc moze jest to zwiazane z rozlegulowanym gaznikiem ?? :icon_rolleyes: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 no to sprobuj go wyczyscic i wyregulowac, lub oddaj go do dobrego serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Tu nie ma co czyścić ani regulować, chyba że chcesz coś popsuć. DT 125 poniżej 6 tys jest mułem - każda - a jak sie wkręci do 6 tys to otwiera sie zawór i sie robi z niej potwór. Tak to już jest z dwusówami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 niewiem jaka moc ma dt na tych obrotach ale w moim mtx-ie działo sie tak samo i to byl gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Tu nie ma co czyścić ani regulować, chyba że chcesz coś popsuć. DT 125 poniżej 6 tys jest mułem - każda - a jak sie wkręci do 6 tys to otwiera sie zawór i sie robi z niej potwór. Tak to już jest z dwusówami... Stary nia ruszyc ciezko .... :) Ernik przyjedz do mnie do garazu pewnego pieknego dnia rozkrecimy gaznik przeczyscimy zlozymy wyregulujemy ładnie - i zobaczymy co bedzie dalej... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Ej no sorry, zrozumialem inaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Powiem tyle ze zmienilem swiece i jest juz lepiej ale to jeszcze nie to , wiec mysle nad wyczyszczeniem gaznika co sadzicie o tym ??:icon_twisted: :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 wg. mnie to nie wina gaźnika czy filtra, poprostu nie masz linek od zaworu, i masz zawór ustawiony ręcznie tak aby większa moc miał na wysokich obrotach. Te linki chyba się nazywają YPVS, albo YVPS albo coś w tym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.