Michałek1992 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Witam wszystkichMam okazje kupic Cagive W8 ale przeszukałem cały internet i niemoge nigdzie znalesc czesci zamiennych do tego motorka;/ a niebardzo chce kupic motocykl zeby potem w razie czego nie miec czesci;p Czy ktoc zna jakis sklep albo dilera ktory sprzedaje czesci do tego modelu?? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) ale konkretnie czego szukasz , bo takie rzeczy jak swieca , filtr powietrza, czy uszczelniacze przedniego zawieszenie sprowadzi Tobie chocby larsson , z tlokiem tez nie powinno byc problemu , musisz sie okreslic czego szukasz ,ale nie jest tak zle z czesciami jak myslisz pozdro Edytowane 10 Maja 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro1990 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Siema!ogulnie szczeże ci odradzam cagive W8 sam miałem do czynienia z tym moto i jest to bardzo słaby sprzet zarówno pod względem silnika jak i zawieszenia ITP. w terenie to tym niepolatasz :icon_mrgreen: a pozatym ten silnik to jest niewypał czesto sie psuje jest chłodzony powietrzem a częsci niema prawie wogule bo to CAGIVA jesli znajdziesz juz jakies zamienniki to w kosmicznych cenach! jesli juz zdecydujesz nie na W8 to moto musi byc w conajmniej bardzo dobrym stanie i z małym przebiegiem bo ten motor nienależy do żywotnych co do okazji zawsze jakas się znajdzie tzeba tylko czekac i uwarznie sledzic ruzne giełdy itp.!moim zdaniem leprza bedzie nieco starsza yamaha dt 125 albo kawasaki kmx 125 bądz honda mtx 125tem moto sa bardzo dobre i popularne mysle że niebędziesz miał z takimki sprzetami problemu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Hmpf... Qmpel ma w8.... Kupil go jakies 2-3 lata temu. Od tamtej pory jedyne co mu sie stalo to zabraklo paliwa ;P Zmienil w nim uklad napedowy i oponki na kosteczke i poprostu nic sie nie psuje :notworthy: Co do silnika to jak dla mnie porownywalny z DT (wiem bo mialem). A co do czesci to mysle ze pod wymiar tlok itp dopasujesz :icon_evil: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Siema!ogulnie szczeże ci odradzam cagive W8 sam miałem do czynienia z tym moto i jest to bardzo słaby sprzet zarówno pod względem silnika jak i zawieszenia ITP. w terenie to tym niepolatasz :banghead: a pozatym ten silnik to jest niewypał czesto sie psuje jest chłodzony powietrzem a częsci niema prawie wogule bo to CAGIVA jesli znajdziesz juz jakies zamienniki to w kosmicznych cenach! jesli juz zdecydujesz nie na W8 to moto musi byc w conajmniej bardzo dobrym stanie i z małym przebiegiem bo ten motor nienależy do żywotnych co do okazji zawsze jakas się znajdzie tzeba tylko czekac i uwarznie sledzic ruzne giełdy itp.!moim zdaniem leprza bedzie nieco starsza yamaha dt 125 albo kawasaki kmx 125 bądz honda mtx 125tem moto sa bardzo dobre i popularne mysle że niebędziesz miał z takimki sprzetami problemu!!! Ty widziales wogole ten moto na oczy ??!! Jezdze nim 3 lata. Teraz robie DRZ i smigam miedzy czasie W8. Do niczego sie nie dotykam. Trzeba zmieniac oleje i troche dbac poprostu. Swojego czasu latalem nia za 400setkami ludzi tu z forum. Kiedys zreszta zalozylem o niej temat. Oczywiscie kazdy kto sie znal na tym zgodnie potwierdzil ze oblatuje wszystkie DTki seryjne. wez slownik i sie ortografii poucz a nie kozaczysz z dupy wysranymi textami :] (sory ogolnie tylko czytam to 4um ale nie moglem zdzierżyc :)) bosh dzieci neostrady.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Wiesz co czesci dostaniesz do W8-ki tylko tak jak kolega wspomnial w zabojczych cenach:/ Ogolnie motor bardziej na szose no i chlodzony powietrzem. Mialem do kupienia taka za 3,5 tys 00r. ogolnie lepiej kupic cos chlodzonego ciecz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) co wy gadaice w8 spoko sprzęt mortal ma i chwali:) silnik ten sam co np. w cagiwie mito:P a jak cie boli ten cylinder chłodzony powietrzem to se mozesz kupic góre(cyl.. głowice) chłodzoną cieczą od mito:) sprzet fajny naprawde:) sa cagiwy w8 seryjne z cieczaki ale to juz droższa sprawa czesci są np. w motoromie która specjalizuje sie w dostawie czesci do wloskich motocykli głównie. czesci moze i drogie ale w dt wiecej wpakujesz zapewne niz w ta cagive zapewne...a nic o niej nie ma w necie bo sie nie psuje:D i nie ma o czym pisac:) hehe pozdro a jeszcze sobie nie mysl ze ta w8 chłodzona powietrzem to sie szybko grzeje TO JEST MIT :bigrazz: Edytowane 10 Maja 2007 przez kusiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Teoretycznie importerem części do Cagivy jest firma Mleczek z Myślenic-to jeden koncern Husqvarna/Cagiva/MV Agusta, i jak części przychodza to są w pudełkach z logiem tych 3 firm.Podkreślam-teoretycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 no ale tak to jest jak simsoniarz powie nie to nie ;) oczywiscie z czesciami jest dokladnie taki sam prob jak do kazdego innego moto. jak nie maja czegos od reki (w minsku maz, otwocku, wawie etc ) to czesci sa gora do tygodnia. a co to grzenia sie moto: ja bym proponowal sie zaczac leczyc ;) a swistak siedzi i .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomAir Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Jeździłem Cagivą sezon. Występuje w dwóch wersjach silnikowych: chłodzona powietrzem (17km) i chłodzona cieczą W8PRO (30km). Sprzęt jest lekki. Zawieszenie do skakania się nie nadaje ale daje radę w terenie. Awaryjność niewielka, psują się sprawy eksploatacyjne- uszczelniacze, łożyska, łańcuch, klocki itp. Części dostępne jak do wszystkich moto - wystrugasz coś sobie, albo czekasz dwa tygodnie. Ceny zbliżone do japońskich. Kupowałem głównie w larssonie i intermotors. Silnik taki sam jak w Mito (duzy wybór części na ebay.de). Ogólnie jak za te pieniądze super sprzęt na pierwszy raz Pozdrawiam DomAir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.