stormraider Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Witam. Napisze po krotce historie i ogolnie o co chodzi. Motor kupilem od Niemca juz jakis czas temu,motor jest swiezo po remoncie (ma nowy cylinder,tlok i wal po regeneracji). W Niemczech palil od kopa albo drugiego nawet po tygodniu stania,obroty ladnie trzymal,nie gasl i ogolnie zero problemu. Po transporcie do Polski (stal kilka dni w magazynie gdzies na slasku) nagle zaczely sie problemy,ktorych zrodla znalezc nie potrafie. Wiec albo jakies cuda i interwencja boska,ze sa takie problemy teraz albo ktos przy nim cos robil - to aktualnie sprawdzam i niedlugo sie tam osobiscie wybiore popytac roznych ludzi. Teraz konkrety,motor w ogole nie chce odpalac z kopa,na pych raz na kilka 'rundek' po podworku zlapie i chodzi normalnie,ale tylko jak caly czas go gazuje - inaczej przygasa. Za to jak go trzymam na gazie i przejade sie kawalek to chodzi normalnie,nie oslabl ani nic. Zmienilem swiece i jest dokladnie tak samo,probowalem regulacji gaznika na wszystkie sposoby i zgodnie z serwisowka ,ale i tak nic to nie dalo. Jak go pale na kopa to raz na kilka strzela z wydechu i potem znowu za kilka kopow strzela,ale za nic w swiecie nie chce zlapac - kilka razy sie zdarzylo,ze z kopa zapalil jednakze to tylko zaraz po tym jak chwile temu z pycha zlapal,swieca jest prawie idealnie sucha i wyglada na przepalona. Calkowicie juz nie mam pomyslu co to moze byc,jakis zaplon,regulacja gaznika czy cos ? Kompresja raczej odpada,bo jest w porzadku. Wszelkie propozycje mile widziane,ktos ma blisko niech wpadnie ze mna nad tym posiedziec. Pozdrawiam i licze na pomoc :banghead: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) jak mi huska sztrzelala z tlumnika ( juz po pierwszej jezdzie :banghead: :notworthy: ) to byl zanik iskry raz byla a raz nie i okazalo sie ze okablowanie przerywalo moze cos jest z iskra w twoim exc P.S co sie nie chwalisz nowa maszyna :notworthy: Edytowane 9 Maja 2007 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Wlasnie iskra jest w porzadku i za kazdym razem sie pojawia jak sprawdzam. Nie chwale sie,bo zaraz z gory sie problemy zaczely - wiec nie ma sie co chwalic niestety. Jak juz bedzie na chodzie to ofotkuje i bede sie chwalil :P Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 hmm ja mialem podobnie w ktm lc2 125 i w moim poszly pierscienie (raz na jakis czas strzelal w wydech a jak juz odpalil to trzeba bylo gazowac) a moze masz jakies przebicie na fajce albo przewodzie od cewki?? zaloz inna fajki i spr jeszcze raz , jesli to nic nie pomoze to sprawdz kompresje( najlepiej zdejmij wydech i zobacz przez otwor wylotowy jak sie maja pierscienie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Pierscienie sa w porzadku,chyba ze podczas transportu jakis cud. Ale sprawdze jutro i tak. Wlasnie mysle czy gdzies przewod z cewki nie ma przebicia,bo fajka wydaje sie w porzadku. Jednak ten przewod jest tam tak krotki,ze ciezko cos z nim zrobic bedzie. Dzieki i tak. Pozdrawiam. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ja bym raczej przyczyny szukał w gaźniku. I tu przychodzi pora na najczęstrzą poradę na forum : "Przeczyść gaźnik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Wykrec swiece i sprawdz przy kopaniu czy daje systematycznie iskre. Jak tak podlej troche pod tlok wachy i kopnij. Obczaisz czy zagada chociaz na sekunde przy takiej ilosci wachy. Jakiego koloru jest swieca?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) Zapomnialem dodac,ze gaznik dwa razy wykrecalem i przedmuchiwalem gdzie tylko szlo i nic tam sie nie znalazlo.Co najciekawsze jak jak strzykawka wleje troche paliwa pod tlok to nie ma roznicy jak go nie naleje - czyli paliwo dostaje. Kolor swiecy szarawo-czarnawy,raczej nie do konca taki jak powinien byc. W sobote zawoze go do serwisu,cholernie ciekaw jestem co powiedza i co to bedzie. Jednakze wolalbym na to wpasc predzej i zaoszczedzic troche pieniedzy. Takze jak ktos przypuszcza - niech smialo wali. Pozdrawiam i tak czy owak dzieki wszystkim :icon_rolleyes: Edit: Dzisiaj znowu troche powalczylem z motorem z mizernym skutkiem. Za to wpadlem na nowy pomysl,ale nie wiem czy gdzies po drodze zle nie wnioskuje,wiec jak co - niech mnie ktos poprawi. Mianowicie,jak pcham motor to jest jakis czas cisza ,a potem strzela z wydechu czyli jakby wtedy jest iskra i spala nagromadzone w komorze paliwo i dlatego strzela ? Jezeli sie nie myle to wniosek z tego taki,ze jest za slabe napiecie/przebicie na kablu i przez to iskra jest za slaba,zeby motor odpalil ? Edytowane 10 Maja 2007 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 bardzo podobne objawy miałem w swoim KTM-ie.uważam że jest to wina zapłonu. Sprawdź dokładnie kable wychodzące z motoplatu, możliwe że któryś jest ułamany lub cos podobnego i z tąd takie zachowanie motocykla.Te przewody mają tendencję do pękania i przełamywania się w miejscu gdzie wychodzą dokładnie z tego zalanego dziadostwa, a nawet i w środku.U mnie właśnie to miało miejsce.pozdr. daj znać jak sie sprawy mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Hej! mam bardzo podobny problem z dt, ba! nawet taki sam... obadaj czy przewodow przy transporcie gdzies nie przechlastali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Ja miałem tak, tzn podobnie ale nie identycznie w swoim RX. Cięzko moto paliło i trzeba było gazować, sprawdziłem wszystko - nowa świeca, paliwo, przewody, wyczyściłem filtr paliwa. Okazało się że to bardzo banalna rzecz: ssanie się zawiesiło i ciągle było włączone <lol>. Sprawdź u siebie. Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) @crossowiec kabelki z leksza obadalem i nic nie zauwazylem, jednakze przejrze je jutro centymetr po centymetrze jutro. @Sloniu az tak perfidni raczej nie tam nie byli,ale sprawdzajac poszukam czy gdzies cos nie odstaje. @Mr.Maciek ssanie chodzi poprawnie,bo rozbieralem gaznik to spojrzalem - ale dzieki za uwage. Pozdrawiam wszystkich :icon_mrgreen: P.S. jak ktos zgadnie to piwo poczta wysle albo kubusia jak niepelnoletni :wink: Edytowane 10 Maja 2007 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) a bez filtra odpala ? :icon_mrgreen: przewod od swiecy sie trzyma ? nie przeciety ? Edytowane 10 Maja 2007 przez Sloniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Przewody sa cale z tego co patrzylem i dobrze sie trzymaja,ewentualnie cos w srodku polamane albo ulamane jak kolega crossowiec sugerowal. Filtr osobiscie wypralem i nasmarowalem,wiec go z gory wykluczam - jednak z ciekawosci go zdejme i kopne kilka razy dla zasady. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 podtrzymuje swoją wersję :notworthy: sprawdź jutro dokłaaadnie każdy przewód.naprawde nie znaczne nadłamanie może robić duży problem.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.