nowytzrdt Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Siema!Właśnie dzisiaj odblokowałem Yamahe DT 80 LC II 96 rok.Rozciełem dyfuzor wyciągnełem tą rurke z tym lejkiem końcówki nie musiałem bo mam gianelli.Moduł też jest odblokowany bo na 1 czy nawet 3 idzie do około 9tys obrotów.Rpblem zaczyna sie na wyższych biegach na 6 wkręca sie już tylko do 6-7 tys i prędkość 70km/h.Wcześniej tez myslałem że to moduł, rozebrałem go ale był całkiem inny niż jest pokazany w internecie.Dodam że silnik po remoncie (wymiana tłoka i łożys, szlif cylindra) ma przejechane 400km. Prosze powiedziecie jak wiecie co to może byc bo juz mi sie chce płakać ;( :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 A dobrze siew zbiera do tych 70km/h?? A w dziale cross/enduro jest cały temat poświećon dt tam ci powinnni poewiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 tak średnio można powiedzieć "normalnie"zapomniałem powiedziec że z tyłu mam kostke pirelli 120 szeroką i sprzodu tez kostka, ale chyba to nie robi aż tak dużego oporu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Siema!Właśnie dzisiaj odblokowałem Yamahe DT 80 LC II 96 rok.Rozciełem dyfuzor wyciągnełem tą rurke z tym lejkiem końcówki nie musiałem bo mam gianelli.Moduł też jest odblokowany bo na 1 czy nawet 3 idzie do około 9tys obrotów.Rpblem zaczyna sie na wyższych biegach na 6 wkręca sie już tylko do 6-7 tys i prędkość 70km/h.Wcześniej tez myslałem że to moduł, rozebrałem go ale był całkiem inny niż jest pokazany w internecie.Dodam że silnik po remoncie (wymiana tłoka i łożys, szlif cylindra) ma przejechane 400km. Prosze powiedziecie jak wiecie co to może byc bo juz mi sie chce płakać ;( :icon_mrgreen:Po pierwsze jest specjalny dział dla DT. Po drugie nie trzeba było ruszać układu wydechowego. Czy myślisz, że ominiesz hamownię i stanowisko badawcze w swoim garażu? :P A tak na serio to spróbuj wyregulować i wyczyścić gaźnik, zmień świecę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 hehe no jest dział tylko że tam jest ponad 110 stron tego tematu i wątpie że ktoś czyta tą ostanią strone:PP.Gaxnik czyszczony świeca nowa:/// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 A jak ci dochodzi do tych 6k-7k obrotow to zwalnia ci nagle tzn. wyczuwalnie?? czy juz predzej traci moc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 U mnie jak DT- odblokowywali to dostąłem też większe Dysze i od nowa przeszedł wszytskie regulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Właśnie że normalnie idzie do tych 6-7 i potem jakby juz nie miał mocy, ale przeceirz przeszedł remont.Wyczytałem na forum że kolesiowi tak samo sie wkręcał jak mi i to był moduł więc będe cos próbował robić z tym moduł tylko że on jest inni niż w necie.Miałem dwa Dt równocześnie o oba modułu były inne niż w necie tzn środek był inny nie było tego kondensatora, ale jeszcze coś będe próbował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 to juz ci moge powiedziec ze jest to modul:) mam to samo w TDr naszczescie juz niedlugo:) moto zajebiscie sie zbiera do 80km a potem nagle jak by po hamulcach dostal.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 A ja może powiem coś z własnego doświadczenia :icon_biggrin: Raz miałem za małą dyszę i był taki efekt a drugi raz miałem za mocno napięty łańcuch :flesje: Sprawdź takie rzeczy, może to i głupie ale czasem rozbieramy cały silnik nie zauważając jakiegoś małego problemiku :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 ten kondensator to musisz sobie zamontowac aby zmostkowac ten obwodek... :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Miałem dwa gaźniki bo jak mówiłem miałem dwa DT i było to samo :/.A co to tego kondensatora to właśnie on blokuje moduł i trzeba go zmostkowac a nie zamontowac:PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 1. Jak ściagasz blokade z dyfuzora to odnowa musisz regulować gaźnik...2. Moduł... Do ilu się zbiera na postoju?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 wyregulowałem gaźnik! na postoju do 12 tys ale postój to co innego jest :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 no a w jakim jest stanie silnik czyli jaka kompresja czy nie ma luzu wału na łozyskach itp.wiem jesli bedzie silnik wykończony to duzo nie wyciagnie.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.