RSV Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 koniecznie wrzuć filmik jak to będzie dudnić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desmo- korek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Edzio, ja mam pelny przelot 55 mm, Wilu slyszal Jaca tez. Grzmia tak ze jak jade to sie podobno ziemia trzesie :bigrazz: . Kto je slyszal ten potwierdzi :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 To linki ze stanów do takiej przeróbki kominów http://www.rsvzone.com/forums/showthread.php?t=928 http://londonbikers.com/forums/Topic168750...1.aspx#bm168937 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desmo- korek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Edzio!! Wypisz, wymaluj jakbym widzial zdjecia ze swojer przerobki kominow. Mam zrobione dokladnie tak samo. Tyl ze ta welna mineralna lub szklana ktora owoja sie rure perforowana, a potem upycha miedzy plaszcz tlumika a ta rura to ja wydmucha po jakims 2000 km. Ja juz to przerobylem. MUSI byc welna stalowa bo 4 zaworowe V-ki duzej pojemnosci strasznie dmuchaja w kominy. U mnie w Mosterze 600 taka przerobka sie sprawdzila na welnie mineralnej , w YZF - 600 tez ale oba te sprzety nie dmuchaly tak jak Apka. Pozdowienia dla Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Wełna stalowa to troszku lipa moim zdaniem. Ja w swojej Tuono wydłubałem kominy i rurę perforowaną owinąłem najpierw tą wełną, którą wyjąłem z oryginałów, a potem dopchałem wełną Rockwoola (twardą) i śmiga jak ta lala (dokładnie tak jak to jest opisane na juesejskich stronach). A dudni jak 100 sk....synów :)) Jechałem kiedys w kolumnie motocykli i jakoś nikt nie chciał obok mnie jechać bo im w bańkach dudniło. W korkach fajnie bo słychać z daleka ale na trasę muszę dB killery dorobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ja pomysł z wełną stalową wziołem już z innych układów wydechowych w Ducati gdzie często stosowane są kominy Remus gdzie stosowana jest taka wełna drobna z nierdzewki , często rozbieram takie kominy , są w różnym wieku i o różnych przebiegach i we wszystkich wygląda to jednakowo co świadczy o jednym -że jest to dobre i trwałe rozwiązanie. Wełna ta jest stosowana głównie w celu ochrony przed wydmuchiwaniem mat, tkanin i wełen szklanych które odporne są na wysokie temperatury ale nie na wydmuchiwanie pędem spalin Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ale wełna stalowa dłużej trzyma temperaturę i kominy mocniej się nagrzewają. Jak zwykle są dwie szkoły wołomińska i pruszkowska :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ale wełna stalowa dłużej trzyma temperaturę i kominy mocniej się nagrzewają. Jak zwykle są dwie szkoły wołomińska i pruszkowska :wink: No tak ale jak jej nawiniesz kilogram to będzie to działało jak piec akumulacyjny ale jak nawiniesz np. .taki jeden pakiet wełny Rakso który ma tylko 15dkg to czy taka mała masa będzie trzymać temperature ? Powiem ci że w praktyce wygląda to tak że przed przeróbką o komin mogłeś się spażyć a po przeróbce i wypełnieniu tłumika watą, matami i tkaninami szklanymi tłumik jest ciepły ale nie gorący, poza tym przy przeróbce na przeloty -spaliny które są gorące spędzają w tłumiku mniej czasu nie oddając mu tyle ciepła ile tłumikowi pustemu w środku przed przeróbką o mniejszej średnicy wylotu spalin. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Oj dobra, się edzio nie nerwuje :biggrin: ma edzio rację :notworthy: edzio jest profesjonał, a ja i tak będę owijał wełną mineralną (czy jak ją zwał) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Link do moich "wydmuszek" http://pl.youtube.com/watch?v=btyQZUsNB0w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Jakie średnice przelotów założyłeś? Kurde jakby cieplej było to bym cie poprosił żebyś z Bemowa przyleciał do mnie do Twierdzy żeby te moje na prube założyć i posłuchać bo jeszcze nie miałem okazji, ciekaw jestem jak wyszło. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 A 65 mm zapodałem na całej długości :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Łolaboga-to dałeś po zaworach :banghead: :notworthy: a gdzie przeloty kupowałeś? i w jakiej canie? Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Sprowadziłem ze stanów za 250 dolców sztuka :biggrin: Nie jaja sobie robię, kupiłem blachę perforowaną w Castosramie za 90 złociszy, dokonałem pomiarów i niezbędnych obliczeń (promień koła, te sprawy :wink: ), przyciąłem na gilotynce, poszedłem do sąsiadów (oni pięknie mi zagięli przyciętą blachę), mój pracownik pospawał mi tą zagiętą blachę, a ja własnoręcznie i własnonożnie (jak nie chciało pasować to z kopa go) zmontowałem tłumiki :clap: Ale nie ma róży bez ognia, za krótkie o jakieś 1 - 1,5 cm zrobiłem i jest ledwo założone na wylot od strony byłych katalizatorów i ledwo dotyka do dekla tłumika przy wylocie (a miało nachodzić dołem jakieś 1,5 cm i górą na dekiel też jakiś 1 cm), więc w długie zimowe wieczory rozdłubię kominy i przedłużę rury :banghead: Rozumiem, że Ty robisz rury "wsadzane" w miejsce katalizatorów i w dekiel końcowy, a nie obejmujące je tak ja to popełniłem ? Stąd pewnie różnica w średnicach przelotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 (edytowane) Sprowadziłem ze stanów za 250 dolców sztuka :biggrin: Nie jaja sobie robię, kupiłem blachę perforowaną w Castosramie za 90 złociszy, dokonałem pomiarów i niezbędnych obliczeń (promień koła, te sprawy :wink: ), przyciąłem na gilotynce, poszedłem do sąsiadów (oni pięknie mi zagięli przyciętą blachę), mój pracownik pospawał mi tą zagiętą blachę, a ja własnoręcznie i własnonożnie (jak nie chciało pasować to z kopa go) zmontowałem tłumiki :clap: Ale nie ma róży bez ognia, za krótkie o jakieś 1 - 1,5 cm zrobiłem i jest ledwo założone na wylot od strony byłych katalizatorów i ledwo dotyka do dekla tłumika przy wylocie (a miało nachodzić dołem jakieś 1,5 cm i górą na dekiel też jakiś 1 cm), więc w długie zimowe wieczory rozdłubię kominy i przedłużę rury :banghead: Rozumiem, że Ty robisz rury "wsadzane" w miejsce katalizatorów i w dekiel końcowy, a nie obejmujące je tak ja to popełniłem ? Stąd pewnie różnica w średnicach przelotów Wiesz ja z doświadczenia wiem że średnica 45-50mm na silnik litrowy to świat i ludzie,większe powoduje za dużą hałaśliwość a poco wstawiać db-kilery jeśli klijentowi będzie za głśno?.w Swoim 996cm założyłem właśnie 50mm i jest w sam raz a ja lubię jakość (basowe dudnienie) a nie ilość dźwięku.Rure z obu stron staram się zawsze przyspawać jeśli nawet nie dookoła to punktowo ale w wielu miejscach bo bez tego może grzechotać lub przy jakichś większych obrotach wpadać w rezonans .Jak byś sobie z czymś nie radził lub nie chciało tego po prostu robić to możesz na mnie liczyć .Do Twierdzy nie masz daleko-możesz wpaść.Kurde przyszło mi do głowy że jakbym chciał swoich posłuchać to mogę to ja wpaść do ciebie ze swoimi żeby na chwile założyć i posłuchać :flesje: . Edytowane 17 Grudnia 2008 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.