obi125 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Panowie mam problem- siadł mi regulator. Może wiecie gdzie w miarę tanio ( albo ktoś z Was ma na zbyciu ;) ) mogę dostać takie cudo? byłem dzisiaj w serwisie w Krakowie i krzykneli sobie 1500zł:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Witam, Z tego co mi sie wydaje to 0d 04 do 07 sa takie same? Nowki sa np tutaj, taniej niz w PL ale i tak drogo. Jedyne co moge podpowiedziec to moze miedzynarodowo na Ebayu: http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=...-All-Categories pierwsza sztuka to "tylko" 55 funtow i darmowa wysylka, a na bank masz kogos znajomego w UK. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Oryginał możesz mieć za 1000 zeta po zniżkach. Podróbki szukaj w Larssonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam Panowie na forum i zarazemsie pochwale że od 2 dni jestem szczęśliwym posiadaczemRSV 99rok;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Sie tych wloszek mnozy.... Zapodaj jakies fotki i szerokosci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 (edytowane) .... Pozycja nie jest taka straszna jak niektórzy o niej piszą... Motocykl raczej dla osób dość wysokich (ewentualnie z długimi nogami) bo mam 188cm wzrostu i tuptam na palcach. Jak tylko zrobi się cieplej i minie trochę czasu to napiszę coś więcej o wrażeniach, awaryjności i kosztach serwisu. Polatałeś już? :icon_mrgreen: napisz coś więcej. Poważnie zastanawiam się na przesiadką właśnie na ten model co Ty masz. (RSV1000R '04) Ale obawiam się właśnie o pozycje za kierownicą. Mam 190cm wzrostu i chciałbym w miarę nie połamany przejechać od tankowania do tankowania. Ponadto wskazówki jak szukać dziury w całym, podczas kupna, były by bardzo przydatne :bigrazz: Pozdrawiam Edytowane 2 Czerwca 2009 przez Adbin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Polatałeś już? :icon_mrgreen: napisz coś więcej. Poważnie zastanawiam się na przesiadką właśnie na ten model co Ty masz. (RSV1000R '04) Ale obawiam się właśnie o pozycje za kierownicą. Mam 190cm wzrostu i chciałbym w miarę nie połamany przejechać od tankowania do tankowania. Ponadto wskazówki jak szukać dziury w całym, podczas kupna, były by bardzo przydatne :bigrazz: Pozdrawiam Widzisz, ja mam 199cm i nie jest tragicznie. Z pewnością lepiej niż na R1, itp. bo sprzęt gabarytowo jest trochę większy. pzdr Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Panowie montowal ktoś z was może crash pady?? bobysie przydały zapobiegawczoa patrzyłem to tam nie ma zabardzo gdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 No to myślę ze ta stronka zaiteresuje wszystkich posiadaczy/majsterkowiczów 2004-2007 RSV1000R. http://www.whootis.com/index.php?page=rsvrmanuals Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woda765 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Już parę kilometrów zrobiłem (prawie 5tyś) i jeśli chodzi o wygodę to nie mogę narzekać. Traski rzędu 300-400km dziennie nie są jakimś dużym problemem aczkolwiek ręce trochę bolą. Koszty serwisu raczej jak w japończykach - nie zauważyłem zbytnich różnic cenowych w porównaniu z hornetem (olej droższy i opona jakoś szybciej się kończy :) ) Nie miałem żadnych poważnych napraw - same pierdułki... Tzn. pompa tylnego hamulca (używka na ebay.de 100zł), łożyska łącznika ramy z wahaczem (czy tak jakoś to się zwało) 300zł, jakaś uszczelka w silniku (nie wiem jaka) 100zł. Mam nadzieje, że to koniec na ten rok. W przyszłym tygodniu będę wiedział co ta zabawka potrafi na torze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woda765 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 No i już jestem po weekendzie na torze (mógłbym tam zamieszkać :biggrin: :icon_twisted: ) Niestety nie jestem w stanie porównać rsv-ki z żadnym innym motocyklem gdyż była to moja pierwsza wycieczka na tor. Mój czas to żadna rewelacja, niemniej jak na pierwszy raz jestem zadowolony - 1.58 Z kładzeniem się nie ma najmniejszych problemów - przednia opona prawie zamknięta (zostały jakieś 2-3 mm) Jeździłem na pirelli diablo rosso. Ps. Miałem kolejną drobną usterkę - mała dziurka w zbiorniczku z olejem silnikowym (poxipol załatwił sprawę - koszt naprawy 17 zł) Dla przykładu (żeby nie było, że japończyki są takie bezawaryjne) koleś jeżdżący na R1 musiał wymienić silnik - 4tyś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Kurcze miałem ostatnio przypadek przerabiając kominy do Aprilii ETV 1000 Caponord zakładając przeloty 2 X 47mm że wyszła za głośno. Stwierdzam że Vałki Aprilii Rotax o pojemności 1000 cm generują większą ilość dźwięku w porównaniu do litrówek V innych marek .Jeśli by ktoś sam podejmował się przerabiać w swojej ETV, RSV, Tuono ,itp. kominki niech nie szaleje ze średnicami przelotów, ja na przyszłość wiem że jeśli trafi się jeszcze jakaś przeróbka od Aprilii 1000 będę zakładał 2 X 38mm. A miałem też przypadek że 2-ch właścieli takich Włoskich Div wzięli u mnie 2 komplety przelotów 2 X 60mm ,nie wyobrażam sobie jak to musi chodzić. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Wczoraj przerabiałem tłumior bo wielki skurczybyk do Aprilii RSV 1000 model 2002-2003r z jednym tłumikiem na prawą stronę z dwoma wylotami ,zastosowałem wytłumioną komorę rozprężającą na początku tłumika zakończoną wytłumioną przegrodą od której zastosowałem 2 przeloty po 55mm ze standardowymi wytłumieniami wokół.Kolega dzwonił że Pięknie grzmi tak jak oczekiwał ,szkoda tylko że ja tego nie mogłem posłuchać.Dysponuje zdjęciami z etapów prac. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 A ja ostatnio rozebrałem swoje wydłubane kominy (made by myself) i co zastałem ? Ostała się ino rura perforowana, a całe wypełnienie poszło w atmosferę :clap: Niniejszym chciałem oficjalnie przeprosić wszystkich, którzy wciągnęli syf z moich "tłumików" do swoich płuc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 A tak gada RSV-ka 1000 którą robiłem jeszcze zimą . http://edzio35.wrzuta.pl/film/5KknfD8Ggu3/...zerobce_edhaust Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.