Skocz do zawartości

Aprilia RSV 1000 Mille (RSV1000 ) plusy i minusy


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem- siadł mi regulator. Może wiecie gdzie w miarę tanio ( albo ktoś z Was ma na zbyciu ;) ) mogę dostać takie cudo? byłem dzisiaj w serwisie w Krakowie i krzykneli sobie 1500zł:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Z tego co mi sie wydaje to 0d 04 do 07 sa takie same?

Nowki sa np tutaj, taniej niz w PL ale i tak drogo.

Jedyne co moge podpowiedziec to moze miedzynarodowo na Ebayu:

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=...-All-Categories

 

pierwsza sztuka to "tylko" 55 funtow i darmowa wysylka, a na bank masz kogos znajomego w UK.

 

Pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

.... Pozycja nie jest taka straszna jak niektórzy o niej piszą... Motocykl raczej dla osób dość wysokich (ewentualnie z długimi nogami) bo mam 188cm wzrostu i tuptam na palcach.

Jak tylko zrobi się cieplej i minie trochę czasu to napiszę coś więcej o wrażeniach, awaryjności i kosztach serwisu.

 

Polatałeś już? :icon_mrgreen: napisz coś więcej.

Poważnie zastanawiam się na przesiadką właśnie na ten model co Ty masz. (RSV1000R '04)

 

Ale obawiam się właśnie o pozycje za kierownicą. Mam 190cm wzrostu i chciałbym w miarę nie połamany przejechać od tankowania do tankowania.

Ponadto wskazówki jak szukać dziury w całym, podczas kupna, były by bardzo przydatne :bigrazz:

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Adbin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polatałeś już? :icon_mrgreen: napisz coś więcej.

Poważnie zastanawiam się na przesiadką właśnie na ten model co Ty masz. (RSV1000R '04)

 

Ale obawiam się właśnie o pozycje za kierownicą. Mam 190cm wzrostu i chciałbym w miarę nie połamany przejechać od tankowania do tankowania.

Ponadto wskazówki jak szukać dziury w całym, podczas kupna, były by bardzo przydatne :bigrazz:

 

Pozdrawiam

 

Widzisz, ja mam 199cm i nie jest tragicznie.

Z pewnością lepiej niż na R1, itp. bo sprzęt gabarytowo jest trochę większy.

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Już parę kilometrów zrobiłem (prawie 5tyś) i jeśli chodzi o wygodę to nie mogę narzekać. Traski rzędu 300-400km dziennie nie są jakimś dużym problemem aczkolwiek ręce trochę bolą.

Koszty serwisu raczej jak w japończykach - nie zauważyłem zbytnich różnic cenowych w porównaniu z hornetem (olej droższy i opona jakoś szybciej się kończy :) )

Nie miałem żadnych poważnych napraw - same pierdułki... Tzn. pompa tylnego hamulca (używka na ebay.de 100zł), łożyska łącznika ramy z wahaczem (czy tak jakoś to się zwało) 300zł, jakaś uszczelka w silniku (nie wiem jaka) 100zł. Mam nadzieje, że to koniec na ten rok.

W przyszłym tygodniu będę wiedział co ta zabawka potrafi na torze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i już jestem po weekendzie na torze (mógłbym tam zamieszkać :biggrin: :icon_twisted: )

Niestety nie jestem w stanie porównać rsv-ki z żadnym innym motocyklem gdyż była to moja pierwsza wycieczka na tor.

Mój czas to żadna rewelacja, niemniej jak na pierwszy raz jestem zadowolony - 1.58

Z kładzeniem się nie ma najmniejszych problemów - przednia opona prawie zamknięta (zostały jakieś 2-3 mm) Jeździłem na pirelli diablo rosso.

 

Ps. Miałem kolejną drobną usterkę - mała dziurka w zbiorniczku z olejem silnikowym (poxipol załatwił sprawę - koszt naprawy 17 zł)

Dla przykładu (żeby nie było, że japończyki są takie bezawaryjne) koleś jeżdżący na R1 musiał wymienić silnik - 4tyś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze miałem ostatnio przypadek przerabiając kominy do Aprilii ETV 1000 Caponord zakładając przeloty 2 X 47mm że wyszła za głośno. Stwierdzam że Vałki Aprilii Rotax o pojemności 1000 cm generują większą ilość dźwięku w porównaniu do litrówek V innych marek .Jeśli by ktoś sam podejmował się przerabiać w swojej ETV, RSV, Tuono ,itp. kominki niech nie szaleje ze średnicami przelotów, ja na przyszłość wiem że jeśli trafi się jeszcze jakaś przeróbka od Aprilii 1000 będę zakładał 2 X 38mm. A miałem też przypadek że 2-ch właścieli takich Włoskich Div wzięli u mnie 2 komplety przelotów 2 X 60mm ,nie wyobrażam sobie jak to musi chodzić.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj przerabiałem tłumior bo wielki skurczybyk do Aprilii RSV 1000 model 2002-2003r z jednym tłumikiem na prawą stronę z dwoma wylotami ,zastosowałem wytłumioną komorę rozprężającą na początku tłumika zakończoną wytłumioną przegrodą od której zastosowałem 2 przeloty po 55mm ze standardowymi wytłumieniami wokół.Kolega dzwonił że Pięknie grzmi tak jak oczekiwał ,szkoda tylko że ja tego nie mogłem posłuchać.Dysponuje zdjęciami z etapów prac.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio rozebrałem swoje wydłubane kominy (made by myself) i co zastałem ? Ostała się ino rura perforowana, a całe wypełnienie poszło w atmosferę :clap:

Niniejszym chciałem oficjalnie przeprosić wszystkich, którzy wciągnęli syf z moich "tłumików" do swoich płuc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...