wip Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam Czy to normalne że po ostrzejszej jeździe w 2T jak się zatrzymam to obroty są przez chwile wysokie i dopiero potem spadają do poziomu wolnych? Chodzi chwile na obrotach a potem po mału spada do wolnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 zly sklad mieszanki - za duzo powietrza dostaje, albo lewe ciagniepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wip Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 zly sklad mieszanki - za duzo powietrza dostaje, albo lewe ciagniepzdr oki dzięki musze powalczyć z tym powietrzem w takim raziepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Dokladnie gdzies powietrze ciagnie, tak samo mialem w simsonie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 ja mam cos podobnego w nsr tylko: jade zatrzymuje sie , niechce zejsc ponizej 6 tys.... chwile poczekam i gasnie :lalag: patrze sie co jest a tu kranik zakrecony :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 kacpextreme to tylko i wyłącznie brak twojego doświadczenia :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Moj KMX tec cos warjuje raz normalnie spadaja obroty do niskich a nieraz trzymaa sie w granicach 4k. ciemu?? gdzie moze ciagnac to lewe powietrze?? w sumie troche to dziwne bo raz jest normalnie a raz zle :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 gdzie moze ciagnac to lewe powietrze?? Gaźnik, krociec, simmeringi, uszczelka pod cylindrem, kartery, itd Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) Moj KMX tec cos warjuje raz normalnie spadaja obroty do niskich a nieraz trzymaa sie w granicach 4k. ciemu?? gdzie moze ciagnac to lewe powietrze?? w sumie troche to dziwne bo raz jest normalnie a raz zle :flesje: a masz dozownik ? bo jeśli nie i nie zaślepiłeś przewodu wchodzącego do cylindra to ciągnie lewe powietrze Edytowane 14 Maja 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 a masz dozownik ? bo jeśli nie i nie zaślepiłeś przewodu wchodzącego do cylindra to ciągnie lewe powietrze dozownik wywaliłem i wszystko pozaslepiałem... tylko pompka chodzi na sucho. niewiem czy to nie wina krocca bo on jest troszke popekany... sprubije rozgrzac moto , dokrecic krociec lekko moze jeszcze sie da. zasmaruje go lekko sylikonem bezbarwnym . zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 identyczne objawy mialem w crm 125 pierwsze co zrobilem wzialem wyciągnelem gaznik rozkrecilemydmuchalem i co najwazniejsze wymienilem oringi pod pokretlami od powietrza i wolnych obrotów bo po dluzszym czasie te gumki przepuszczają powietrze i tak sie dziwnie zachowuje ale to rowniez moze byc kruciec popekany lub siemeringi na wale ale to mniej istotne wymien te oringi i przedmuchaj gaznik i powinno byc okpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 test lewego powietrza bedzie 1 zapalniczka na gaz lub "samostart". Pryskasz gazem lub samostartem po kruccu i wczesniej wymienionych miejscach i patrzysz co sie dzieje... jesli obroty zaczynaja wariowac prz psiknieciu w któryms miejscu masz gotowa przyczyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wip Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 a masz dozownik ? bo jeśli nie i nie zaślepiłeś przewodu wchodzącego do cylindra to ciągnie lewe powietrze a przy okazji, mam w gaźniku jedna końcówke na której nie ma żadnego przewodu. Wychodzi z gaźnika taki jeden cycek jak na wężyk ale nie ma na nim nic. Do czego on może być? To jakis przelew może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 to jest prawdopodobnie miejsce na przewód od dozownika. zazwyczaj znajduje sie już za przepustnicą w strone króćca. trzeba to zaślepić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wip Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 (edytowane) to jest prawdopodobnie miejsce na przewód od dozownika. zazwyczaj znajduje sie już za przepustnicą w strone króćca. trzeba to zaślepić chyba nie bo dozownik mam podłączony, cosik innego to musi być http://www.bikebandit.com/partsbandit/show...?dept_id=994526 na tym schemacie to jest nr 26( to chyba paliwo) i nad nim wystaje taki element i własnie nie wiem co to Edytowane 15 Maja 2007 przez wip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.