Skocz do zawartości

obroty nie maleją co jest


wip
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Czy to normalne że po ostrzejszej jeździe w 2T jak się zatrzymam to obroty są przez chwile wysokie i dopiero potem spadają do poziomu wolnych? Chodzi chwile na obrotach a potem po mału spada do wolnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj KMX tec cos warjuje raz normalnie spadaja obroty do niskich a nieraz trzymaa sie w granicach 4k.

ciemu?? gdzie moze ciagnac to lewe powietrze?? w sumie troche to dziwne bo raz jest normalnie a raz zle :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj KMX tec cos warjuje raz normalnie spadaja obroty do niskich a nieraz trzymaa sie w granicach 4k.

ciemu?? gdzie moze ciagnac to lewe powietrze?? w sumie troche to dziwne bo raz jest normalnie a raz zle :flesje:

 

 

a masz dozownik ? bo jeśli nie i nie zaślepiłeś przewodu wchodzącego do cylindra to ciągnie lewe powietrze

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz dozownik ? bo jeśli nie i nie zaślepiłeś przewodu wchodzącego do cylindra to ciągnie lewe powietrze

 

dozownik wywaliłem i wszystko pozaslepiałem... tylko pompka chodzi na sucho. niewiem czy to nie wina krocca bo on jest troszke popekany... sprubije rozgrzac moto , dokrecic krociec lekko moze jeszcze sie da. zasmaruje go lekko sylikonem bezbarwnym . zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

identyczne objawy mialem w crm 125 pierwsze co zrobilem wzialem wyciągnelem gaznik rozkrecilemydmuchalem i co najwazniejsze wymienilem oringi pod pokretlami od powietrza i wolnych obrotów bo po dluzszym czasie te gumki przepuszczają powietrze i tak sie dziwnie zachowuje ale to rowniez moze byc kruciec popekany lub siemeringi na wale ale to mniej istotne wymien te oringi i przedmuchaj gaznik i powinno byc ok

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test lewego powietrza bedzie 1 zapalniczka na gaz lub "samostart". Pryskasz gazem lub samostartem po kruccu i wczesniej wymienionych miejscach i patrzysz co sie dzieje... jesli obroty zaczynaja wariowac prz psiknieciu w któryms miejscu masz gotowa przyczyne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz dozownik ? bo jeśli nie i nie zaślepiłeś przewodu wchodzącego do cylindra to ciągnie lewe powietrze

 

 

a przy okazji, mam w gaźniku jedna końcówke na której nie ma żadnego przewodu. Wychodzi z gaźnika taki jeden cycek jak na wężyk ale nie ma na nim nic. Do czego on może być? To jakis przelew może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest prawdopodobnie miejsce na przewód od dozownika. zazwyczaj znajduje sie już za przepustnicą w strone króćca. trzeba to zaślepić

 

 

chyba nie bo dozownik mam podłączony, cosik innego to musi być

 

http://www.bikebandit.com/partsbandit/show...?dept_id=994526

 

na tym schemacie to jest nr 26( to chyba paliwo) i nad nim wystaje taki element i własnie nie wiem co to

Edytowane przez wip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...