germanista Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 witam mam od niedawna gs 500 i mam pare pytan moto ma 28 tys.km.pali idealnie wkreca sie na obroty ale nie wiem kiedy byla dokonana reg.zaworow iraz synchronizacja gaz. poza tym jadac po autostradzie jak sie schylilem poszedl prawie 160 normalnie kreci do 140 a potwm bieda ledwo lewdo do 150 na 5 a jak dam 6 to jakby sie dlawi musze ujac gazu zeby jakos dalej szedl nie wiem czy czasem nie jest zdlawiony (jak to sprawdzic pali mi prz 120 4litry po miescie srednio 4,6) albo czy czasme nie trzeba zsynchronizowac gaznowok i zrobic luz zaworowy (po czym poznac ze zawory sa juz do regulacji?) i czy to wszystko robic u machankow motocyklowych czy lepiej dolozyc i jechac na serwis i czy w woj opolskim jest gdzies serwis suzuki??prosze o pomoc bo jestm nowy;)moja mail [email protected] gg 1452321dzieki z gory pozdro 4 all.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) no sam raczej nie zsynchronizujesz gazników bez przyrzadu odpowiedniego :icon_eek: Synchro kosztuje w granicach 100zł. Dasz to zrobic i masz swiety spokoj. A jak CI leci tylko 160 to znaczy ze jest blokniete, trzeba zatkac takie dziurki w przepustnicy o ile poamietam.Spalanie z tego co piszesz to masz ok, wiec moze wystarczy tylko go odblokować i sie porblem moze stracic bez koniecznosci synchronizacji.A luz zaworowy....mi kiiedys mechanik powiedział ze dopoki chodzi wszytsko ok, nie ma zadnego strzelania w wydech itp to zawory zostawic. Zeby nie wywalac kasy niepotzrebnie to luz chyba da sie sprawdzic we włąsnym, zakresie. Niech sie wypowie ktos bardzije oblatany w tym temacie, ja tego nigdy nie robiłęm. Edytowane 6 Maja 2007 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niecne Zielone Oczy Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 A luz zaworowy....mi kiiedys mechanik powiedział ze dopoki chodzi wszytsko ok, nie ma zadnego strzelania w wydech itp to zawory zostawic. Zmień mechanika. Zawory się sprawdza w odpowiednich terminach, a nie jak cos się dzieje nie tak. I jak strzela (i to najczesciej w dolot) to dlatego że zawory sa już podparte i najcześciej jest po ptakach (znaczy się nadpalone). Co do zdławienia. Możesz sprawdzić, czy przepustnice podciśnieniowe otwierają się do końca, bo w górnych pokrywach są ograniczniki. Dodatkowo montowano większe dysze (130) oraz zapinke na iglicy przestawioną o zabek wyżej. GS oddławiony powinien bez problemu osiągać 180 km/h na 5 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
germanista Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Zmień mechanika. Zawory się sprawdza w odpowiednich terminach, a nie jak cos się dzieje nie tak. I jak strzela (i to najczesciej w dolot) to dlatego że zawory sa już podparte i najcześciej jest po ptakach (znaczy się nadpalone). Co do zdławienia. Możesz sprawdzić, czy przepustnice podciśnieniowe otwierają się do końca, bo w górnych pokrywach są ograniczniki. Dodatkowo montowano większe dysze (130) oraz zapinke na iglicy przestawioną o zabek wyżej. GS oddławiony powinien bez problemu osiągać 180 km/h na 5 biegu. dzieki koledzy za info a czy jak jest juz odblokowany motorek duze wiecej pali?? i czy odblokuja taka rzecz w serwisie ujesli tak gdzie jest serwis w woj opolskim??moze ktos wie..pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 mi po odblokowaniu nie palił więcej a odblokowanie poledłao na kupnie gaźnika na allegro i przełożeniu przepustnic ze sprężynkami.dodatkowo przełożyłem "pilot jet" z amerykańskiej wersji - dostał pieknego kopa :buttrock: z oich doświadczeń z odblokowywaniem dodam, że blokowania były całkowicie różne w różnych modelach (rocznikowo) i amerykański gaźniki jest naj :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 i czy odblokuja taka rzecz w serwisie ujesli tak gdzie jest serwis w woj opolskim??moze ktos wie..pozdrawiam.. W Opolu masz serwis Suzuki, tam powinni to zrobić bez problemu:) A jak nie to mogę Ci dać telefon do mechanika, który pracował wcześniej w Opolu w Salonie V2, a teraz prowadzi swój warsztat :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 W Opolu masz serwis Suzuki, tam powinni to zrobić bez problemu:) A jak nie to mogę Ci dać telefon do mechanika, który pracował wcześniej w Opolu w Salonie V2, a teraz prowadzi swój warsztat :)Z tego co mi sie wydaje to już w opolu nie ma service suzuki :|, w ex serwisie suzuki za taką usługę trzeba było zapłacić ok 500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 a tak z ciekawości mam pytanko do posiadaczy gs 500 , ile ma KM odblokowana wersja ? dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Wg książki 46 KM wersje do 95 chyba, po tym roku ksiazki podają 45 KM.Nie wiem skad ta roznica, bo gażniki na pierwszy rzut oka wygladają identycznie (porwnywaliśmy wersje 93 i 98r). Ale moze jakis szczególik mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.