Skocz do zawartości

HONDA CB- 450 & 500


Rekomendowane odpowiedzi

witam.

 

zdaje sobie sprawe ze troche jest tematow o CB, ale tego chyba jeszcze nie było...

 

niedługo nadejdzie czas zmiany moto., i stad mam do was pytanie...

 

przede wszystkim chodzi mi o oponie posiadaczy i mechanikow tychze pojazdow.

 

otóż rozważam zakup już tyllko dwóch motocykli- Honda CB 450S z lat 86-89 oraz CB 500(rok w sumie obojetny)

wazne jest to, ze w sumie juz teraz ukierunkowuje sie na naprawe motocykli w przyszlosci i dlatego szukam czegos co mnie dobrze wprowadzi że tak powiem w czterosuwowe maszyny... :)

CB 450 z tego co wiem ma dwa zawory na cylinder, spala o litr mniej od 500, chlodzona powietrzem... tak wiec konstrukcja w miare prosta... klopotem moze byc rok, bo wiadome ze im starsze tym Z REGUŁY ciężej będzie znależć lepszy egzemplarz(jeśli 450tka to raczej tylko z Niemiec).

 

CB 500 o wiele młodsza, i co za tym idzie ładniejsza. droższa przy okazji, ale tę kwestię już pomijam. na pewno łatwiejszy dostęp do części i w ogole.

 

i teraz tak sie zastanawiam, za czym tu sie rozglądać. 450tka troche starawo wyglada, ale mi wlasnie to nie przeszkadza. ponadto jak pisalem, ciekzo bedzie trafic w ogole taka... do tego silnik, z ktorym chyba powinienem sobie poradzic... za to jesli juz to za 500ka sa wszyscy inni(za wyjatkiem uzytkownika forum Damiano20_13 :) )

 

co wybralibyście na moim miejscu???

 

dzieki za wszelkie sensowne wypowiedzi:)

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za to jesli juz to za 500ka sa wszyscy inni(za wyjatkiem uzytkownika forum Damiano20_13 :D )

 

 

 

Hehe sam wiesz jak lubie proste silniki a nawet toporne i ogolnie mi sie podoba to co tobie sie nie podoba ale widze ze troche ci namaciłem w glowie ta cb450s. O i jeszcze jedno mam nick Damiano_2013 a nie Damiano20_13

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Damiano_2013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB450 ma 3 zawory na cylinder i z chłodzeniem olej-powietrze, CB500 jest bardziej zaawansowana konstrukcyjnie

 

nie wiem o co chodzi z tym zaawansowaniem, cb500 wcale nie potrzebuje specjalnego traktowania. Do wszystkich spraw serwisowych potrzebny (wystarcza) jest klucz dyn. Do poważnych remontów tak jak 500 i 450 wymaga większych zdolności mechanicznych. Wydaje mi sie ze jest wieksza szansa na cb500 w dobrym stanie niż 450.

 

Miałem okazje przejażdżki na 450 i kultura pracy bez porównania gorsza niż w 500. Ceny nie są aż takie różne, można wyrwać 500 za 4500tys.

Silnik do cb500 z rozbitka to koszt ok 1200zł i spotyka sie często takie oferty.

Edytowane przez Tuzmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej.

Dylemat trochę dziwny.

Jeśli wyrobisz się z kasą, to bez zastanowienia bierz cb 500.

Silnik nie do zajechania, i wydaje mi się, że dość łatwy w obsłudze.

A kultura pracy i przyjemność z jazdy nie do porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello !

 

Powiem Ci, że ja to bym sie za dużo nie zastanawiał bierz MASTER of FIVE HUNDRED :P, estetyka, niezniszczalność :D i "pięknie" czarny wydech hehe :wink:

 

Poważnie jeżeli tylko masz kasę na 500 to się nie zastanawiaj nie pożałujesz!, mojej Ci nie sprzedam bo się nią jeszcze nie nacieszyłem! :crossy:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...