Skocz do zawartości

Jade po KMXa


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.allegro.pl/item190774819_kmx_125_sprowadzony.html

 

 

jade zachwile poniego ... teraz potrzebuje szybkiego kursu na co zwrocic uwagę...

 

na co???

 

V\max

jak sie wkreca na obroty

amortyzatory jak odbijają

i czy nic nie stuka w silniku ... jezeli stuka to jak to mniej wiecej słychać

 

POMOCY za 1.5 godziny wyjezdzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napaliłes sie jak pies na jeża

 

spokojnie, wydać 4 tys jest łatwo ale kupić coś wartosciowego dużo trudniej

 

podejdz do tego na spokojnie, poczytaj podwieszony temat o KMX-ie

 

poza tym sprawdza się jak każde moto przed zakupem a o tym było full razy na forum

numery ramy, legalnośc, czy rama prosta, zawieszenia, przeszłosc powypadkowa, luzy, dziwne stuki, stan częsci eksploatacyjnych typu opony łancuch, klocki i stan ogólny

poszukaj, bo wątpie że w ciągu godziny ktoś kto zna dokładnie KMX-a tu wejdzie i napisze poradnik :)

Edytowane przez robak

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stuki w 125 2T to nie ma co tak bardzo przywiązywać wagi bo 125 już tak mają że trochę stukają pukają. Zwróć uwagę przede wszystkim czy jest prosty i czy jest w miare elastyczny ( jak na 2T) Gdyby się okazało że potrzebuje bardzo wysokich obrotów żeby się wkręcać to pewnie ma załatwiony tłok. Najlepiej jak byś też zdjął dekiel i sprawdził kompresję (obróć magnetem i zobacz czy będziesz miał duży opór czy będzie luźno latało) i sprawdź czy nie ma luzów na wale ( chwyć magneto i poruszaj nim we wszystkie strony i zobacz czy nie ma luzów). No i oczywiście posłuchaj czy nie dzwonią pierścienie. Mam nadzieję że to Ci pomoże i że będzie to dobry zakup :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu przejedź sie zobacz jak sie zbiera. Czy nie muli sie na biegach i wszystko. No wiadomo jak bedzie dzwonil jak dzwony w kosciele to nie warto brac a jak silnik w miare cicho pracowal to loozik:D A no i zobacz jak na wolnych obrotach czy w ogole chodzi.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zakladam nowego tematu bo mnie strzałek opierniczył ze zakladam taki temat ENTY raz . no ale musiałem nie mialem duzo czasu ... no wiec tak

 

Kupiłem :icon_mrgreen: :crossy: :crossy:

 

cena jak na jego stan przyzwoita bo dalem 3000

 

musze go poskrecac dobrze bo koles jak przywoził to kiere ma krzywo zalozona .

 

Wiadomo powyczyszczac filtr powietrza

 

ustawic gaznik bo ma za niskie obroty i gasnie :icon_eek:

 

rame podpicowac bo gdzie nie gdzie jest rdza . podmalować i bedzie pico bello

 

Stan silnika oceniam na prawdopodobnie zablokowany nic nie stuka ani nie puka pali ładnie na cieplym i na zimnym. kosza sprzęgłowego nie słychac . skrzynia ładnie pracuje nic nie rzęzi . kompresja jest ;]

no i teraz co do osiągów

 

V\max to 100 km/h przy 9 tysiącach

na jałowym kreci niecałe 11 tysiecy

 

mysle ze jest zablokowany co wy na to ??

 

 

i foto KMX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie wiertery wyp[owiedzi bo terraz to juz nie wiem. Luzy na wale to chyba nie chodzi o to ze magneto sie rusza w gore , w dol i na boki, bo to na lozyskach by bylo, mi sie wydawalo ze luzy na wale to chodzi o korbe? czy sie myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...