Skocz do zawartości

Potrzebuję pomocy!!!


SQSS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wsiadam na moje moto i jadę, jadę, jadę i wszystko jest niby ok, ale- manetke odkręcam, kładę sie w zakręt i zaczyna latać kierownica, coś jakby shimma ale delikatniejsza, zaczyna mnie wynosic z zakretu bo cholera strach sie kłaść dalej. Próbowałem zmienic ustawienia zawieszenia im bardziej miękko tym bardziej odczuwalne . Motocykl mam od niedawna nie wiem boję się najgorszego, że poprostu po dzwonie jest jakimś potężnym i krzywa jest moja Kawusia, ale jedzie jak po sznureczku. POMOCY :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź czy masz odpowiednie ciśnienie o oponach. Piszesz ze masz moto od niedawna - pamiętasz czy wcześniej było OK w zakrętach? Na prostej czuć jakieś bicie w kierownicy ?

Edytowane przez twizzter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze nie jest krzywa.

Sprawdz stan lozysk wahacza.

Do tego celu trzeba odkrecic oba amory tylne, zlapac kolo za opone jedna reka z gory, druga z dolu i starac sie jakby je przekrecac raz do siebie, raz od siebie. jezeli jest jakikolwiek luz to trzeba sprawdzic czy lozyska sa stozkowe ( eliminujesz luz dokrecajac je ) czy igielkowe ( tylko wymiana ).

Przy okazji warto sprawdzic reszte lozysk - oba kola i glowka ramy.

To silny i ciezki motocykl, jak poprzedni wlasciciel lubil "gumowac" to ktores z lozysk mogly poleciec.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam motocykl od nie dawna nie pamietam niestety czy wczesniej tak było :D czy może być powodem złe wyważenie koła? na prostej nic nie czuje, jutro sie jeszcze troszke szybciej przejade moze coś wywęsze. Naprawde nie wiem gdzie szukać przyczyny ale tak być nie może :wink: to raczej złe wyważenie koła nie jest bo drgania oscyluja w ilosci ok.1-2 na sekundę, gdyby było to bijace koła bylyby szybsze.

 

No i dzisiaj postawiłem motocykl na stojaku, sprawdzałem i nie ma żadnych odczuwalnych luzów. Główka ramy wporzadku, reszta też wygląda na ok. Co wy na to Panowie powiecie? Czy mozliwe aby motocykl był po dzwonie? Nie sciąga przy jezdzie na wprost puszczam kierownice i leci prosto. Może vyć krzywy w taki sposób że wariuje tylko na zakrętach???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy odkreciles amory przy sprawdzaniu tylu ?

Bez tego nic nie stwierdzisz, bo amory trzymaja i usztywniaja wahacz.

Jezeli jedzie prosto bez trzymania to raczej krzywy byc nie moze, to moze byc sprawa lozysk, albo zuzytych opon co szczegolnie ciezko jest wychwycic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...