Skocz do zawartości

Yamaha 650 Drag Star clasic


cybus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam prośbe chce kupić Yamahe Drag Star 650 clasic 2002r z dodatków ma prawie wszystko ale chodzi mi o osiagi jaka powinna być w tym modelu prędkość max (ma szybe z przodu) jakie spalanie ma przebieg 13000km jaki olej do silnika i ile jaki filtr i jaki olej do kardanu i ile sprzedajacy twierdzi że prędkość max to troche pow 140km czy tak ma byc czy powinno byc więcej ile to ma koni i przy zakupie na co zwrócić szczególną uwage i czy przy zapalaniu na zimnym silniku na ssaniu oczywiście powinna zapalić za pierwszym razem i nie zgasnąc tylko chodzic czy moze zgasnąć i trzeba ponowic próbe i czy to jest normalka dziekuje wszystkim za odpowiedz pozdr Marek z Bytomia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam prośbe chce kupić Yamahe Drag Star 650 clasic 2002r z dodatków ma prawie wszystko ale chodzi mi o osiagi jaka powinna być w tym modelu prędkość max (ma szybe z przodu) jakie spalanie ma przebieg 13000km jaki olej do silnika i ile jaki filtr i jaki olej do kardanu i ile sprzedajacy twierdzi że prędkość max to troche pow 140km czy tak ma byc czy powinno byc więcej ile to ma koni i przy zakupie na co zwrócić szczególną uwage i czy przy zapalaniu na zimnym silniku na ssaniu oczywiście powinna zapalić za pierwszym razem i nie zgasnąc tylko chodzic czy moze zgasnąć i trzeba ponowic próbe i czy to jest normalka dziekuje wszystkim za odpowiedz pozdr Marek z Bytomia

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam prośbe chce kupić Yamahe Drag Star 650 clasic 2002r z dodatków ma prawie wszystko ale chodzi mi o osiagi jaka powinna być w tym modelu prędkość max (ma szybe z przodu) jakie spalanie ma przebieg 13000km jaki olej do silnika i ile jaki filtr i jaki olej do kardanu i ile sprzedajacy twierdzi że prędkość max to troche pow 140km czy tak ma byc czy powinno byc więcej ile to ma koni i przy zakupie na co zwrócić szczególną uwage i czy przy zapalaniu na zimnym silniku na ssaniu oczywiście powinna zapalić za pierwszym razem i nie zgasnąc tylko chodzic czy moze zgasnąć i trzeba ponowic próbe i czy to jest normalka dziekuje wszystkim za odpowiedz pozdr Marek z Bytomia

 

Cześć.

Prędkość max to 140-145, olej do silnika - jakiś półsyntetyk 5W40 a ile to nie wiem ( jakieś 3 - 3.5 litra pewnie ) olej do kardana 80W90, koni 40 ( raczej nie poszalejesz ), silnik nie powinien gasnąć ale to możliwe ( byleby to nie była reguła ). Uwagę zwróć na główkę ramy i ogranicznik skrętu ( ślady dzwona zawsze zostają na ograniczniku i na dolnej półce ), wszystkie nieoryginalne części, takie jak manetki, klamki, tłumiki, zapytaj o powód modyfikacji, malowanie. Właściwie trzeba na wszytko zwracać uwagę i najlepiej weź kogoś kto się zna ( warto podjechać do warsztatu, bo sam nie wyczujesz nieprawidłowości w silniku lub w geometrii ). Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Tak jak koledzy wczesniej sie wypowiadali ....

Zwracac uwage trzeba na wszystko :icon_razz:

A co do predkosci maxymalnej .... to trudno wyczuc bo ja swoim jechalem grubo powyzej 150 i jeszcze mial zapas.

Ale to w TYCH sprzetach najmniej istotna sprawa :biggrin:

Wazniejsze jest raczej poczucie mozliwosci wyprzedzania ( zapas mocy ) i idealny stan techniczny i wizualny ( calkowicie ubrany sprzet )

Milej jazdy

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystki za udzielenie odpowiedzi na moje pytanka mam ciężki dylemat musze sie zastanowic czy go brac czy cos mocniejszego mam nadzieje że ta moc i osiągi mnie zadowolą bo 1100 wiadomo ile kosztuje w tym roczniku pozdrawiam wszystkich ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladny to jest -ale do tych gabarytow to silnik za slabiutki jest .mocy za malo .szukalbym czegos mocniejszego [np. vn800 ]

zreszta , kup , polataj sezon i przekonaj sie sam . jak stwierdzisz ze ok to ok. jesli okaze sie ze mialem racje to sprzedasz i zanabedziesz wiekszeg sprzeta.

powodzenia

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście też myślałem o zakupie 6-setki, nazbierałem nawet kasę, ale chyba jeszcze chwilę poczekam, jak górka urośnie to kupię 1100. Pozdrawiam

Człowiek wolny idzie do nieba taką drogą, jaka mu się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co myślicie na temat modelu konkurencji intrudera m800??

No znacznie lepiej sie zbiera od 650 Draga, nawet te wersje na gaźniku swietnie sobie radziły, a na wtrysku jest jeszcze lepiej. Do tego dochodzi chłodzenie cieczą :flesje: O jakości się nie wypowiadam ani o stylistyce, chociaż osobiście Volusia nadal mi sie podoba - bardziej od linii Draga 650.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drag to taka zabawka dla mlodych niemcow, z ich smiesznymi przepisami. Duzy motor duzy silnik i 11kW mocy (dławiony oczywiscie) :icon_evil: Tak serio to mizernie sie tym jezdzi, jest za ciezki do swojej mocy. Virago 535 lepej wypada bo taka sama moc a kilo troche mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,niechce zakładać nowego tematu więc się zapytam tutaj otóż znajomy kupił drag stara 650 z zmodyfikowanym troche tłumikiem(wyjęta przegroda) i w serwisie powiedzieli mu że przez to co chwila będzie musiał regulowac i może nawet uszkodzic silnik,moim zdaniem to bzdura totalna ale wole się upewnić.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wyprute lufy, w zasadzie wszystkich co znam maja wyprute lufy, ale nikt z tego powodu jeszcze nie popsuł silnika. Pewnie mu tak powiedzieli bo serwis autoryzowany, a oni zarabiaja sporo na regulacjach :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sam się zastanawiałem i kupiłem vn800 zapie....la to super, bez szybki prubowałem i poszedł 170 wg licznika i jeszcze cos było na lince. Jest wygodniejszy i ładniejszy, oraz co dla mnie najwazniejsze jest na jednym gaźniku więc pieknie gada. Jego minus to niestyty łańcuch trzeba smarowąć. Powinieneś tęż go taniej kupić niż yamahe . Ale wybór należy dio ciebie.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Lemon - to jedyna sensowna opcja...

 

@ Cybus - obawiam się, że 650 szybko okaże się dla ciebie za słaba i będziesz chciał moto zmienić... nie lepiej dozbierać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...