Skocz do zawartości

Efekty zimowego postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś zakładałem temat o polerowaniu felg i regeneracji ich zarazem. Dziś chciałbym pokazać jaki jest tego efekt końcowy żeby zmobilizować tych leniwych. Ponadto zrobiłem jeszcze stelaż do kufra, bo taki sam w sklepie to 450 zeta. Całkiem ładnie i zgrabnie wyszedł a co 400 w kieszeni to w kieszeni :) ( są słuszniejsze cele, ciepło się robi i suszyć zaczyna :) )

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c69332967f.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9dce26c8b2.html

 

Tak przy okazji podziękowania dla moderatorów forum za mobilizacje do działania. Wszystkie sprawy z moto mogłem na spokojnie pozałatwiać dzięki temu że forum miało zawieche. Ale teraz już jest gitara i oby tak dalej w nowym sezonie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerując starałem się nie przesadzać, żeby ktoś zawału na widok tego nie dostał ale Ty już pewnie masz spore grono na sumieniu :biggrin: Odnośnie utrzymania w czystości to stawiałem na to że pył z przednich tarcz będzie smalił efekty mojego dzieła a tym czasem wygrywa piach i kurz na tylnym kole. Ładna ta cebra :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wiedzieć jak polerowałeś te ranty ?? zamierzam zrobic cos takiego w swojej kawie ale niwiem jak sie do tego zabrać czy masz specjalne urządzenie do polerowania ??

 

Moje felgi były pomalowane czymś siwym, fabrycznym. Dlatego najpierw zdarłem to papierem 400 na sucho. Jak już doszlifowałem się do aluminum wtedy ponownie szlifowałem papierem wodnym, najpierw 1000 potem 1500 lub 2000 w zależności jak duże ryski powstały po pierwszym szlifowanku na sucho. Po tych zabiegach polerowałem grubym filcem na wiertarce używając zielonej pasty polerskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiec jak sie za to zabierzesz to z papierami ok. kwestia twojego zaangazowania. czym drobniejsze papiery tym lepiej. co do pasty polerskiej to do aluminium sluzy biała a nie zielona. ta jest do miedzi. jest jeszcze niebieska do nierdzewki.

 

co do filcu to kup sobie ze 3-4 koncowki. kazda z nich niech bedzie coraz wieksza i bardziej miekka. analogicznie zaczynasz od niewielkiego i twardego. caly syf sie pozbiera. nastepnie coraz wieksza srednica i coraz bardziej miekki. no koniec zostaw sobie duza i miekka czysta koncówke i za jej pomoca doprowadz do błysku.

 

zabawa minimum 1 dzien na jedno koło.

 

zapros kolegów z browarami i spokojnie dasz rade. a no i nie czysc zadnymi szczotkami bo tylko rowy porobisz. wszystko recznie.

 

nie maluj nic bezbarwniakiem. 2-3 razy w sezonie przelecisz pasta i jest błysk

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...