Skocz do zawartości

tulejowanie cylindra


rajdowiec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

po co wkladac tuleje gdy mozna dac cylinder do szlifu...

a jezeli juz niema co szlifowac to powinno sie kupic nowy ,

wkoncu sa tansze niz nikasylowe

 

 

tak mysle jak co to poprawic mnie prosze

Edytowane przez Pawik NSR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co wkladac tuleje gdy mozna dac cylinder do szlifu...

a jezeli juz niema co szlifowac to powinno sie kupic nowy ,

wkoncu sa tansze niz nikasylowe

tak mysle jak co to poprawic mnie prosze

 

No w tym właśnie problem iż mam cylinder porysowany a nie moge dostać tłoka na szlif o takim wymiarze

moze bym podpasował jakiś lecz wątpie gdyż musi mieć sworzeń 12mm a srednice ok.58mm a takie wymiary mają już 16mm sworznie. bo ten stary tłok jest dobry jesli by można było włożyć tuleje to byłoby wszystko ok. a nowy cylek z tłokiem to ponad 1tys zł wiec jak pakować tyle to można kupic już cały silnik.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybija sie stara wklada sie nową i szlifuje pod rozmiar tloka.pzdr.www.motor-tech.katowice.pl tu ci to zrobia.

z dorobieniem nie mam problemow mogę ją samemu zrobić tylko chodzi mi tylko o szczeloność pomiedzy tuleją a cylindrem(żeliwo-żeliwo),no spróbuję zrobic zobaczymy co z tego wyjdzie.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...