golob9 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 kto wie jak wyregulowac sklad mieszanki w yzf 750r . mam na mysli dokladne okreslenie ilosci obrotow wkreta regulacujnego.bardzo prosze o pomoc znawcow tematu. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 witaj, według serwisówki należy śruby składu mieszanki mieć wykręcone o 2,5 obrotu. u mnie na takich nastawach silnik prawie w ogóle nie chce pracować. wkręć wszystkie na maksa i wykręć okolo 5 obrotów każdą, polataj troche i jeśli Ci się chce to wykręć świece i na podstawie ich wyglądu określisz czy wykręcać bardziej czy wkręcać,ja mam na około 5 obr przy przebiegu 35000 i silnik pracuje równo,ładnie odpala i świece wyglądają w porządku. p.s. zawory już ustawiłem i wszystko poszło gładko :icon_mrgreen: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob9 Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 dzieki. ja w moim jak go kupilem mial na 2,3,4 1,5obrotu a na 1 0,5obrotu , ale byl zdlawiony na gardzielach. zaslepki wycialem i jest lepiej z moca , ale sklad mieszanki juz nie wiem na ile ustawic. dzieki za odpowiedz. moze jeszcze ktos sie wypowie na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 -no na około 3 obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 -no na około 3 obrotyZorientuj się lepiej w kwestii oddławienia bo gardziele to nie wszystko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Tak w kwestii formalnej to sruba skladu mieszanki obsluguje tylko wolne obroty i sam poczatek przejscia na wyzsze, wiec za duzo sobie po tej regulacji nie obiecuj :icon_mrgreen: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob9 Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) oczywiscie zgadzam sie ze tylko wolne obroty i przejscie z wolnych na wyzsze. i o to mi wlasnie chodzi. probowalem krecic nimi metoda prob i bledow i doszedlem do 4,5 obrotu i pracuje nawet niezle , ale chcialem zasiegnac fachowej porady ile perzewiduje producent, lub jak fabryczne nastawy maja sie w praktyce. dzieki za zwrocenie uwagi na temat oddlawienia. znane mi sposoby dlawienia silnika to: zaslepki na gardzielach, kryzy w kolektorze wydechowym, zmiana dyszy, lub modulu zaplonowego. moze o czyms nie wiem? Edytowane 31 Marca 2007 przez golob9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 witaj, walka z oddławieniem zaczyna się przede wszytkim rocznika,masz wersje HN podaj mi rok i numer ramy i dokładnie Ci powiem co gdzie jak w kazdym z roczników nie zmieniasz modułu zapłonowego tylko dodajesz tajemniczy kabelek pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob9 Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 hmmmmmmmmmmm a to dobre ! tego nie wiedzialem :biggrin: chodzi ci o ten numer: 4hn000255 jub taki jeszcze widnieje w brifie: 4hn a w okienku 270001 moto z 93 roku. p.s. ustawilem na 2.5 obrotu i pali na tyka. wielkie dzieki pozdrawiam i czekam na wiadomosc co z tym modulem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 witaj, w gaźnikach nic nie ma do zmiany,sprawdź kroćce ssące pomiędzy gaźnikami a głowicą,powinny być o pełnym przelocie o oznaczeniu 3GM. przy module zapłonowym znajdujesz biało-czerwony kabelek patrząc "od przodu" szerokiej wtyczki to po prawej stronie na dole,przecinasz go i tą część od modułu doprowadzasz do klemy minusowej akumulatora a tą drugą część izolujesz. jeśli masz w briefie że masz wersję 72kW to dodatkowo masz kryzy pomiędzy głowicą a kolankami wydechu.musisz zdemontować. jeśli masz wszystko oryginalnie to spełniasz te punkty i wracasz do pełnej mocy. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob9 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 witaj. mam w brifie 72kw. zaslepki mialem na lacznikach miedzy gaznikiem a kroccem dokladnie 1/2 przekroju byla zamknieta, juz dawno sa w koszu :biggrin: zdejmowalem glowice i odkrecalem kolanka i nic tam takiego nie widzialem. a z tym kabelkiem przy module zaraz sprawdze. wielkie dzieki :notworthy: :notworthy: :notworthy: i pozdrawiam sprawdzilem kabelek od modulu prowadzi gdzies dalej w wiazke. przecinam go i strone od modulu lacze z klema minusowa. mam nadzieje ze nie spale przez to modulu. pozdro zrobilem! moto chodzi pozornie tak samo jeszcze nie przetestowalem go na wiekszych predkosciach. przed zmiana kabelka 245km/h a teraz? zobaczymy... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 zobacz to http://66.102.9.104/search?q=cache:S62PN7e...clnk&cd=6&gl=pl to ty byłeś dzisiaj na pasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.