JAQUB Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Czy taki kranik do ruska : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b276a89fed.html można zastąpić kranikiem do Jawy TS350 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...b72be39bac.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...287f45136f.html ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 chodzi tylko i wylacznie o gwinty, jesli są takie same to bez obaw mozna zakladac. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 No właśnie nie wiem czy średnica gwintu i rodzaj gwintu (drobno zwojowy czy zwykły) są takie same i dla tego się pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor7903 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Witam jeżeli okaże się że gwinty są inne to tokarz dorobi Ci redukcję jednak powstaje pytanie czy warto? kraniki radziekie są wg mnie dobre bo mają duży odstojnik i zawór w nim jest stożkowy. Natomiast ten który proponujesz ma raczej tarczkę gumową z otworami które przesłania czyli otwiera lub zamyka obracany mały element z wyżłobieniem. Istnieje także możliwość że gwint na korpusie tego kranu z Jawy jest lewozwojowy bo inaczej się je montuje do zbiornika niż radzieckie. Prostota jest wskazana w radzieckiej maszynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Mam Jawę i wydaje mi się na "oko", że w Jawie jest mniejsza średnica gwintu, ale na 100% pewien nie jestem.Musiz jeszcze pomyśleć o rozdzielaczu na dwa gaźniki.W Katalogu Larssona mają duż ywybór kraników, ale ceny są też wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Chce zamienić kranik bo ruski przecieka jak jest zamknięty i w gaźnikach cały czas jest ful paliwa. A jak przychodzę do garażu to pod gaźnikami na ziemi jest zawsze plamka benzyny. I to jest właśnie wkurzające. Kraniki od Jawy TS350 są szczelne i nie mam z nimi problemu w Jawie, a słyszałem od kumpla że można zamienić i chciałem po prostu się upewnić czy to prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 A jakie masz gaźniki w rusku?? Ja mam K302 i mi też ciekną i podobno taki jest ich urok. Ja załatwiłem sprawę w ten sposób, że jak wracam do domu i chce wstawić sprzęta do garażu, to pod domem zamykam kranik (nie gasząc silnika), otworzę bramę, garaż, wjeżdżam gasze motor, a gaźniki są prawie puste i nic mi nie cieknie. Ruskie kraniki są bardzo dobre i nie ma potrzeby aby zmieniać je na inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Ja mam gaźniki K68. I w jednym gaźniku mam chyba już za starą uszczelkę w zaworku odcinającym paliwo do gaźnika bo z tej strony gdzie on jest to są niezłe wycieki. A jest to spowodowane przez przepuszczający kranik, przepuszcza on paliwo nawet gdy jest zamknięty. Ale muszę zmienić ten zaworek i tak bo mnie denerwuje, czasami lubi się zaciąć i paliwo wycieka. Nie można tego zatrzymać, trzeba rozbierać gaźnik i formować uszczelkę. A kranik od Jawy załatwi sprawę bo jest szczelny i gdy zamknę kranik w gaźnikach nie będzie gromadzić się paliwo. I oczywiście muszę zmienić ten zaworek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 A więc znalazłem chyba odpowiedni kranik do ruskiego baku. Szperając w moim garażu znalazłem stary kranik od rometa. Gwint jest identyczny jak w ruskim kraniku (sprawdzałem). teraz wystarczy kupić nowy kranik za ok 20zł a nie nowy ruski za 26zł (przeciekający) i dokupić jeszcze trójnik do przewodu paliwowego. Paliwo mamy pod kontrolą. Nie wiadomo jeszcze jak z przepustowością tegoż kranika ale myślę że będzie wyrabiał. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 A więc znalazłem chyba odpowiedni kranik do ruskiego baku. Szperając w moim garażu znalazłem stary kranik od rometa. ale myślę że będzie wyrabiał. Pozdrawiam. heh przeczytaj sobie co napisales...............................................jaka pojemnosc ma romet a jaka twoj rus?? zmienisz kranik i nagle zaczniesz kombinowac z gazniorami bo cos nie jedzie ...ruskie kraniki sa faktycznie do dupy bo lubia sie ukrecac przy wkrecaniu ale lepiej dac nowy(stary) ruski niz kombinowac :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 (edytowane) Dokładnie taka akcja jak pisze roonon. Mała przepustowość. ruskie krany rzeczywiście do kitu ale to ze leje paliwem z gaźnika to nie wina kranu tylko zaworka w gaźniku. Tak jak pisze puzel wypal z komory pływakowej co tam jest po jeździe i możesz wymienić kranik na inny lub dotrzeć stożek w tym co masz. Podziała na jakiś czas. A puszczający zaworek w gaźniku chromoli Ci ustawienia i synchronizacje tychże (chyba ze przeciekają obydwa :icon_razz:). Edytowane 21 Czerwca 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Założyłem ten Rometowski kranik paliwa i jest bardzo dobrze.Nie ma już wycieków spod gaźników, a w czasie jazdy kranik dostarcza odpowiedniej ilości paliwa. Jestem zadowolony z zamiany, teraz rusek nie zużywa paliwa jak stoi w garażu, atak to chyba brał 0.25l na 5 dni stania w garażu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.