Skocz do zawartości

Przerabianie ramy


Rekomendowane odpowiedzi

wykonuje takie i nne polki ale odradzam zastosowanie ich bo moze nie wyglada pedalsko ale pedalsko sie motocykl prowadzi.

nie czuc intencji motocykla i wogole czujesz sie jakbys jechal pijany.

nie sluchaj ze fajnie jest jak mozesz powrocic do orginalnego ustawienia.

najwazniejsze jest ze jak sie decydujesz na przerobki to jechac ostro i sie nie pie**olic

polsrodki zostawcie innym w motocyklach nie ma na nie miejsca!!!!

 

w razie czego mam rame do robienia ram i zmiany katow glowek oraz wszelkich przerobek tylnych wachaczy itp.

rama wazy 700kg jest ciezka stabilna i mocna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z kilkoma osobami ktore zastosowaly taka półke zeby uzyskac wydłużony widelec własnie w virago i wszystkie sobie chwalily, byly pytania o prowadzenie sie motocykla i w odpowiedziach zawsze bylo to samo : ''Prowadzi się dobrze, w zasadzie bez roznicy".. Powiem szczerze ze " ciecie metalu i krzesanie iskier" bardzo mnie odstrasza :/ i taki "pol srodek" jest dla mnie idealny ;)

Ile kosztowało by wykonanie takiej półki ? i co jeszcze bylo by potrzebne do takiego "zestawu" ? oczywiscie poza nowymi dluższymi przewodami, i dluzszymi lagami.

 

Zestaw AME wyglada tak http://www.harley-davidson-choppers.com/ch...kit/2metri7.jpg

 

interesuje mnie kat 14 ewentualnie 18 stopni

Edytowane przez padi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzał bym montowanie pólek powiekszajacym kąt głowki. Nie daje to takiego samego efektu wizualnego i przyjemnosci z jazdy jak kąt zrobiony pod siebie i przypuszczam ze jest duzo tanszym i lepszym razwiazaniem. Jesli nie posiadasz sprzetu smykałki zleciłbym wykonanie ramy komus kto ma o tym pojecie oczywiscie mozesz próbowac, Tylko nie zaczynaj tego od du.. strony najpierw potrzebny jest ci silnik potem mozesz myslec nad rama zawieszeniem itp. Podsyłam adres do stronki na której jest przedstawiony przyrzad do robienia ram

 

 

http://www.roadking.pl/tech/Budowa_ramy_przyrzad_do_ram.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle mnie pan chyba zrozumiał "PADI" Ja radziłem to panu który zaczął temat ze ma ustawic sobie kąt według swoich potrzeb przu budowie motocykla. Na pana miejscu raczej nie kombinował bym z nachyleniem głowki ramy ewentualnie moze pab zaostosowac te pólki zwiekszajace kąt chodz osobiscie nie jestem do nich przekonany pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzecia polka jest ok ale nie o to chodzi

poprostu osie obrotu tych zawieszen po modyfikacji znacznie odbiegaja od osi kierownicy i przestajesz czuc motocykl. to co do tej pory ci sie w nim podobalo znika

zaczynasz nabierac wrazenia ze zyje on wlasnym zyciem

a nie o to chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre prowadzenie nigdy nie szło w parze z chopperami. :biggrin: Wręcz odwrotnie - im hujowiej jedzie tym lepiej. :biggrin: 2-metrowej długości przód, zero hamulca przedniego, wysoka kiera....

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś chopperowcy mieli jaja żeby latać tymi wynalazkami. Długie przody z cienkich rurek, zero hamulca z przodu i wieczne petowanie sprzęta. :buttrock: A teraz? Najlepsze zawiasy, najlepsze opony, wielkie tarcze hamulcowe, hamulce BAKER`a czy inne PM..... kasy w hooy a przyjemności z jazdy zero. :banghead:

 

Polecam film "The History of the Chopper" z Jessie James`em w roli głównej. Nie jest to komercja-produkcja z West Coast Choppers. Jessie buduje jakieś tam moto oldskulowe ze starej ramy i przy okazji opowiada historię chopperów. Ciekawe rzeczy. Nawet taka ciekawostka - kto zbudował motocykle do filmu Easy Rider? W kręgach chopperowców, gangach długo panował rasizm, motywy swastyki i nienawiść do czarnych. A te 2 motocykle do filmu zbudował ....czarnuch. :biggrin: Twór czarnucha był inspiracją dla tych wszystkich rasistów i nazioli. :biggrin:

 

Tutaj są wszystkie części filmu, czerstwa jakość niestety na YT. Mam to na CD na szczęście.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje tak bylo ze wszystkim

kiedys liczyly sie maszyny i checi

dzis wszystko jest najlepsze a gowno przyjemnosci dlatego zrobilem trajke :buttrock: :buttrock:

ona jest naprawde hard core!!!!!!!

czuje sie jak za dawnych pionierskich czasow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...