alonzoo Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 wykonuje takie i nne polki ale odradzam zastosowanie ich bo moze nie wyglada pedalsko ale pedalsko sie motocykl prowadzi. nie czuc intencji motocykla i wogole czujesz sie jakbys jechal pijany. nie sluchaj ze fajnie jest jak mozesz powrocic do orginalnego ustawienia. najwazniejsze jest ze jak sie decydujesz na przerobki to jechac ostro i sie nie pie**olic polsrodki zostawcie innym w motocyklach nie ma na nie miejsca!!!! w razie czego mam rame do robienia ram i zmiany katow glowek oraz wszelkich przerobek tylnych wachaczy itp. rama wazy 700kg jest ciezka stabilna i mocna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padi Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Rozmawiałem z kilkoma osobami ktore zastosowaly taka półke zeby uzyskac wydłużony widelec własnie w virago i wszystkie sobie chwalily, byly pytania o prowadzenie sie motocykla i w odpowiedziach zawsze bylo to samo : ''Prowadzi się dobrze, w zasadzie bez roznicy".. Powiem szczerze ze " ciecie metalu i krzesanie iskier" bardzo mnie odstrasza :/ i taki "pol srodek" jest dla mnie idealny ;) Ile kosztowało by wykonanie takiej półki ? i co jeszcze bylo by potrzebne do takiego "zestawu" ? oczywiscie poza nowymi dluższymi przewodami, i dluzszymi lagami. Zestaw AME wyglada tak http://www.harley-davidson-choppers.com/ch...kit/2metri7.jpg interesuje mnie kat 14 ewentualnie 18 stopni Edytowane 11 Lutego 2010 przez padi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitner Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Odradzał bym montowanie pólek powiekszajacym kąt głowki. Nie daje to takiego samego efektu wizualnego i przyjemnosci z jazdy jak kąt zrobiony pod siebie i przypuszczam ze jest duzo tanszym i lepszym razwiazaniem. Jesli nie posiadasz sprzetu smykałki zleciłbym wykonanie ramy komus kto ma o tym pojecie oczywiscie mozesz próbowac, Tylko nie zaczynaj tego od du.. strony najpierw potrzebny jest ci silnik potem mozesz myslec nad rama zawieszeniem itp. Podsyłam adres do stronki na której jest przedstawiony przyrzad do robienia ram http://www.roadking.pl/tech/Budowa_ramy_przyrzad_do_ram.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padi Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ale ja nie chce budowac motocykla od podstaw... chce tylko wydłuzyc widelec w tym który mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitner Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Zle mnie pan chyba zrozumiał "PADI" Ja radziłem to panu który zaczął temat ze ma ustawic sobie kąt według swoich potrzeb przu budowie motocykla. Na pana miejscu raczej nie kombinował bym z nachyleniem głowki ramy ewentualnie moze pab zaostosowac te pólki zwiekszajace kąt chodz osobiscie nie jestem do nich przekonany pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 odradzam zastosowanie ich bo moze nie wyglada pedalsko ale pedalsko sie motocykl prowadzi. . Wiktor a gdyby tak zastosować tzw ''trzecią półke'' wtedy przodzik zostanie usztywniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 trzecia polka jest ok ale nie o to chodzi poprostu osie obrotu tych zawieszen po modyfikacji znacznie odbiegaja od osi kierownicy i przestajesz czuc motocykl. to co do tej pory ci sie w nim podobalo znika zaczynasz nabierac wrazenia ze zyje on wlasnym zyciem a nie o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Dobre prowadzenie nigdy nie szło w parze z chopperami. :biggrin: Wręcz odwrotnie - im hujowiej jedzie tym lepiej. :biggrin: 2-metrowej długości przód, zero hamulca przedniego, wysoka kiera.... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 old school!!!!!!!!!!! :banghead: :banghead: :banghead: dla mnie te czasy minely lubie jak samodzielo zapie**ala i hamuje jak nalezy a jak jeszcze przy tym sie dobrze prowadzi to ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Kiedyś chopperowcy mieli jaja żeby latać tymi wynalazkami. Długie przody z cienkich rurek, zero hamulca z przodu i wieczne petowanie sprzęta. :buttrock: A teraz? Najlepsze zawiasy, najlepsze opony, wielkie tarcze hamulcowe, hamulce BAKER`a czy inne PM..... kasy w hooy a przyjemności z jazdy zero. :banghead: Polecam film "The History of the Chopper" z Jessie James`em w roli głównej. Nie jest to komercja-produkcja z West Coast Choppers. Jessie buduje jakieś tam moto oldskulowe ze starej ramy i przy okazji opowiada historię chopperów. Ciekawe rzeczy. Nawet taka ciekawostka - kto zbudował motocykle do filmu Easy Rider? W kręgach chopperowców, gangach długo panował rasizm, motywy swastyki i nienawiść do czarnych. A te 2 motocykle do filmu zbudował ....czarnuch. :biggrin: Twór czarnucha był inspiracją dla tych wszystkich rasistów i nazioli. :biggrin: Tutaj są wszystkie części filmu, czerstwa jakość niestety na YT. Mam to na CD na szczęście. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 masz racje tak bylo ze wszystkim kiedys liczyly sie maszyny i checi dzis wszystko jest najlepsze a gowno przyjemnosci dlatego zrobilem trajke :buttrock: :buttrock: ona jest naprawde hard core!!!!!!! czuje sie jak za dawnych pionierskich czasow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.