Skocz do zawartości

Oszukanie kontrolki FI w GSX-R 1000 K3


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka nie mam czujnika ciśnienia atmosferycznego w moim giksie 1000 K3 tego pod siedzeniem (taki prostokatny z wystającą rurką) nie pszeszkadza to w niczym w jeździe ale kontorlka FI się świeci i denerwuje :biggrin: wie ktoś może jak oszukać tą kontrolkę np które kable zewrzeć że soba w tej wtyczce która idzie do tego czujnika albo gdzie moge dostać taki czujnik za rozsadne pieniądze typy 100-150zł jego numer katalogowy to 15620-10 G00 byłem w salonie suzuki w jeleniej i nie maja mozliwości zamówienie tego czujnika i w ogóle nie maja go w spisie części...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam w tej chwili serwisówki do 1000 ale np. w 600 K1 przy najbardziej typowych warunkach ciśnieniowych i wysokościowych napięcie we wtyczce (wpiętej w czujnik) powinno wynosić ok 3.6V. Na wypiętej wtyczce jest 4.5-5.5V. Trzeba teraz tylko dobrać odpowiedni rezystor. Załatw serwisówke i popatrz dokładnie bo w 1000 mogą być inne wartości napięć. Niestyty bez czujnika ciśnienia atm. system wtrysku traci możliwość kompencacji składu mieszanki wynikającej np. ze zmian wysokości n.p.m. Sterownik wtrysku w przypadku usterki czujnika dobiera jakąś domyślną wartość więc praktycznie wyjdzie na to samo tyle że pozbędziesz się lampki FI

Edytowane przez redline
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok ale miedzy które kable dac ten rezystor itd :bigrazz: :cool:

 

Jutro poszukam serwisówki do 1000-ca.Jak uda mi sie znaleść to napiszę dokładnie które przewody.Powinny być 3. Jeden z nich to masa i ją zostawiasz w spokoju.Rezystor wpinasz w pozostałe dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie otrzymałem maila zwrotnego z POLand Position koszt czujnika 875zł :biggrin: szukam dalej :biggrin: może i nie jest to gra warta świeczki ale nie jestem wielkim znawca i nie wiem jaki ma to wpływ na moc i spalanie silnika bo to np. obejmuje też SRAD że im wieksza predkosć tym wieksze ( chyba) ciśnienie powietrza i inna mapa paliwa sie robi ale ktos mmi tam tłumaczył ze to jest jakis czujnik cisnienia zeowego i ze to nie jest wazne i sam juz nie wiem czy motor traci mi moc zwłaszcza przy zmianie cisnienia i duzych predkościach i czy warto zawracac sobie głowe czy wstawic ten rezystor i latać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...