I_Mat Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2003 WitamOstatnio zacząłem się mocno zastanawiać nad typem gaźnika jaki posiadam i . . . .do niczego nie doszedłem :P Moglibyście napisać jakie są typy gaźników, czym się charakteryzują, jak je odróżnić od innych, przyblizona zasada działania, oraz co się stanie, jeśli w danym rodzaju gaźnika nagle zwiększy się ciśnienie na przewodzie paliwowym (tz. mieszanka będzie bogatsza czy będzie jej poprostu więcej)Acha mam jeszcze jedno pytanie (raczej nie związane z gaźnikami :) ) - jakie są objawy uszkodzenia membrany (uszkodzenia w sensie nie domykajacych sie listków), jaki to ma wpływ na jednostke napędową? Pozdr for @ll :P :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Ale temat zapodałeś ! 8O O tym można napisać kilka opasłych książek i jeszcze coś by zostało. Napisz co Cię dokładnie intersuje. Jedno mogę powiedzieć na pewno - zwiększenie ciśnienia w przewodzie paliwowym nie powinno mieć wpływu na działanie DOBREGO gaźnika. Jeżeli gaźnik ma uszkodzony zawór iglicowy, wówczas może to powodować większe zalewanie gaźnika i tym samym bogatszą mieszankę, ale w tej sytuacji cały czas będzie się coś działo z obrotami i nie da się nic dobrze wyregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 20 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2003 książek niestety nie mam :) więc pytam :wink: O co mi chodzi:-jakie są typy gaźników-jak je odróżnić (czym się rżnią wizualnie bądź jakie mają cechy charakterystyczne)-czym się od siebie różnią (sposób wytwarzania mieszanki bądź warunki konieczne do jej wytworzenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Strasznie ogólny temat. Można ogólnie odpowiedzieć. Można sklasyfikować gaźniki ze względu na: położenie głównego dyfuzora czyli poziome i pionowe, ze względu na sposób dostarczania paliwa –z komorą pływakowa i bezpływakowe, o stałym i zmiennym podciśnieniu więcej nie pamiętam, ale może coś mi wpadnie jeszcze do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.