drbig800 Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) http://moto.allegro.pl/item194238728_filtr...eu_fpw_46_.htmlja zamowilem taki a czy sie rozia ten z tuleja i ten bez to ma jakies znaczenie dla silnika Edytowane 12 Maja 2007 przez drbig800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Arni, Wolenweider - macie jeszcze inne filtry niż te 2 do ktorych podałem linki? Breżniew, drbig800 - zgadza się, wymiary sa te same. Różnica polega tylko na tym że w jednym jest ta tuleja wewnątrz, a w drugim nie ma. Oczywiście tak jak pisałem nie może być ona na całej długosci filtra bo powietrze wogole by nie przechodziło. Jest więc na około 2/3 długości (patrząc od wewnątrz, te bibułki możemy zobaczyć tylko na dole filtra.Jak to się ma do silnika? Ano kiedy do silnika, ktory wymaga filtra z tuleją, założymy filtr bez tulei, przez filtr bedzie przechodzić za dużo powietrza. Objawy beda podobne do takich, gdybysmy filtra wogole nie założyli, aczkolwiek troche mniej nasilone.A jakie to objawy? Wydłużony czas reakcji na dodanie gazu odczuwalny głównie przy niższych predkosciach, oraz spadek mocy odczuwalny głównie przy wyzszych predkosciach. Bez problemu da się to zauważyc. Sporadycznie moze wystapic klopot z odpaleniem moto. Dokładnie nie jestem w stanie wam powiedzieć do jakich modeli GSa kupujemy jaki filtr. Myśle ze nie zalezy to tylko od rocznika ale i wersji (amerykanska, europejska, czy jeszcze jakas inna :) ) Tak więc jeśli wszystko chodziło OK, to kupujcie taki jaki był założony. Jesli juz ktos kupil filtr bez tulei a powinien miec z tuleja i nie ma mozliwosci jego wymiany albo kupna nowego, to mozna czegos napchac do srodka. Albo nawet lepiej przełożyć tuleje ze starego filtra do nowego (w tym przypadku wymagane zdolności manualne i narzedzia :bigrazz: ) :icon_rolleyes: Edytowane 12 Maja 2007 przez telet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) tak. mam zdecydowanie inny filtr oleju. Taki prosty, bez zadnych bocznych mocowan, z gumowa tuleja na jednym z konców. http://www.ascycles.com/images/products/11117658311.jpg cos podobnego tylko ze ta gumowa tuleja jest mniejsza. Edytowane 12 Maja 2007 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Człowieku my tu mówimy o filtrach powietrza! nie oleju :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 a czy to normalne ze moj gs nie bierze oleju w kazdym badz razie nei widze ubytu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Coś tam na pewno bierze :icon_rolleyes: Ja bym sie nie przejmował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 a czy to normalne ze moj gs nie bierze oleju w kazdym badz razie nei widze ubytu oleju A może paliwo przenika do oleju i jest on (silnik) 'smarowany' benzyną. Panewek już napewno nie masz. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 przeciesz to jasne ze w gs olej sie spala od temperatury a nie go silnik bierze to wiec jak sie nie katuje maszyny to bierze sladowe ilosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 przeciesz to jasne ze w gs olej sie spala od temperatury a nie go silnik bierze Znika gdzieś w czasoprzestrzeni :) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) a moze swiety mikolaj i elfya czy macie w swoich gs jakies oringi na tych srobkach od skladu mieszanki co sie reguluje bo ja tam nic nie mam Edytowane 14 Maja 2007 przez drbig800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 witam zmienilem filtr powietrza i moto odrazu inaczej sie zachowuje pali jak zimny na 2 cylindry i zwawiej przyspiesza i w trasie ladni sobie mruczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 tak myślałem :) a z ciekawości... masz filtr z tuleją czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 bez model GM51B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telet Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 mój też GM51B tylko nowszy, a jest z tuleją. Nic tylko trzeba na to zwracać uwage. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 witam co moze byc przyczyna telepania na boki mojego GS przy okolo 140 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.