Umberto Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam,jak wyczytałem w archiwum slabym punktem F4 jest napinacz łańcuszka. Przy zimnym silniku jest cicho a jak sie rozgrzeje to zaczyna hałasować jakby jakiś element metalowy był luźny (czy to może być to?). Co trzeba dokładnie wymienic? łańcuszek czy napinacz? czy jest to operacja skomplikowana i jakie są orientacyjne koszta materiałów i samej wymiany?z góry dzieki za infopozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) jesli chodzi o koszta materialow to z ciekawosci interesowalem sie czesciami oryginalnymi Honda, wiec w Hondzie Kawalerze zaplacilbys:- 488zł za lancuszek- 329zł za napinacz...takie ceny zycza sobie za same czescinatomiast za wymiane lancuszka rozrzadu H.K zyczy sobie 180zl...tu jest cennik:http://kawaler.com.pl/download//Cennik_uslug.pdf jesli chodzi o mnie... tez w tym sezonie wymieniam lancuszek... i kupilem lancuszek D.I.D za 200zl... Edytowane 22 Marca 2007 przez skoal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 to rozumiem, że musze wymienic łańcuszek i napinacz... widze ze to jest poważniejsza sprawa i w 500zł bedzie trudno sie zmieścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 hmm... niekoniecznie...oddalem swoja maszyne do znajomego mechanika i zalecil mi zebym kupil sam lancuszek... gdyz napinacz moze bedzie jeszcze dobry... zobaczymy co sie okarze... jestem ciekawy... najwyzej trzeba bedzie dokupic...wszystko zalezy w jakim stanie jest napinacz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 a można jeździc z takim brzeczącym napinaczem? chociaz jakis czas czy lepiej nie ruszac i go na gwałt wymienic? skoal zrobie podobnie wstawie do jakiegos znajomka i najpierw łańcuch a potem obaczy sie czy napinacz również. A orientujesz sie jak sie to wymienia? tzn. co tam trzeba demontowac aby dojśc do łańcuszka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 jesli chodzi o koszta materialow to z ciekawosci interesowalem sie czesciami oryginalnymi Honda, wiec w Hondzie Kawalerze zaplacilbys:- 488zł za lancuszek- 329zł za napinacz...takie ceny zycza sobie za same czescinatomiast za wymiane lancuszka rozrzadu H.K zyczy sobie 180zl...tu jest cennik:http://kawaler.com.pl/download//Cennik_uslug.pdf jesli chodzi o mnie... tez w tym sezonie wymieniam lancuszek... i kupilem lancuszek D.I.D za 200zl... podlacze sie do tematu, mozesz podac namiar gdzie kupiles lancuszek i ile przejechales na obecnym rozrzadzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Przy zimnym silniku jest cicho a jak sie rozgrzeje to zaczyna hałasować jakby jakiś element metalowy był luźny (czy to może być to?).Zazwyczaj jest odwrotnie: na zimnym halasuje a jak sie silnik rozgrzeje to wtedy cichnie. Jednak w CBRkach nic innego nie grzechocze takze obstawialbym jednak ten rozrzad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 mozesz podac namiar gdzie kupiles lancuszek i ile przejechales na obecnym rozrzadzie ? lancuszek kupowalem przez znajomego... a co do drugiego pytania to nie jestem wstanie Ci odpowiedziec bo motor mam od lipca tamtego roku... A orientujesz sie jak sie to wymienia? tzn. co tam trzeba demontowac aby dojśc do łańcuszka?mechanik ze mnie jak zaden ale chyba sa dwa sposoby gdy:- lancuszek jest fabrycznie zapiety to trzeba pol silnika rozbierac...- lancuszek jest spinany zapinka przez mechanika to pokrywe zaworow... jezeli jest jakis blad to prosze sprostowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 to rozumiem ze jak sie dojdzie do łancuszka to wtedy bedzie widac czy był juz wymieniany czy nie (zobacze to po rodzaju zakucia?) A tak przy okazji to musze zmienic olej i pytanie co lać do F4? myslałem o półsyntetyku 10W40 (motocykl ma 60 000km) i jaki filtr do oleju polecacie? Chwilowo jestem zielony bo jeszcze nie udało mi zagłębic we wszelkie manualne i zdobyć niezbędna wiedze, a musze szybko kupic materiały i przyszykowac sprzęt do jazdy.... a jeszczejedno pytanie. Napinacz w F4 jest hydrauliczny. Wiec jeżeli jest bardzo mało oleju to może nie byc wystarczającego cisnienia aby odpowiednio napiał lańcuszek? (to są moje dywagacje i moga byc całkowiecie nietrafione) ma to jakis sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T_D_J Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Ja wymiane napinacza przerabiałem w zeszłym sezonie ,objawia się to rzężeniem w okolicach 4500 - 6000 obrotów, wymiana w salonie hondy kosztuje około 500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.