Skocz do zawartości

problem z odpalaniem


brg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio po powrocie do domu zapomnialem zakrecic kranik. Jak probowalem go odpalic po kilku dniach, palil bardzo ciezko (przedtem od 1-2 kopniecia). Motorek to kawa klx 300r z 97 roku. Co czynic? Wymiana swiecy, fajki, czyszczenie gaznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio po powrocie do domu zapomnialem zakrecic kranik. Jak probowalem go odpalic po kilku dniach, palil bardzo ciezko (przedtem od 1-2 kopniecia). Motorek to kawa klx 300r z 97 roku. Co czynic? Wymiana swiecy, fajki, czyszczenie gaznika?

ja proponował bym ci sprawdzić poziom paliwa,u mnie tez tak sie dzieje a ja tez tak miałem przy kacie ja podniosłem to palił mi z 3 kopa.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Koniecznie sprawdz, czy nie masz benzyny w oleju.

Ja zostawilem tak swojego GSa z kranikiem na PRI i cala benzyna mi poszla do oleju i na podloge garazu... Z silnika wylalem 7l mieszanki olejowo-benzynowej, jak normalnie sie tam miejsci 3l oleju.

Silnik tez cieeezko zapalal, a jak juz zapalil, to nie chcial pracowac na wolnych obrotach i gasl.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie sprawdz, czy nie masz benzyny w oleju.

 

Faktycznie, dzis wywachalem ze jest tam benzyna, trzeba wiec wymienic olej. I teraz pytanie od totalnego lajkonika - jaki olej i ile mam kupic? I przy okazji jaki plyn hamulcowy. Moze jest jakas strona www z lopatologicznym opisem jak sie robi przy motorku prostsze rzeczy typu wlasnie wymiana olejow i plynow. Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Ile oleju wchodzi, to musisz poszukac w serwisowce swojego moto. Ew. na obudowie silnika powinno byc napisane. A jesli nie ma i jednego i drugiego, to lej olej az bedzie prawidlowy poziom na bagnecie czy w okienku :icon_razz:.

 

Wymiana oleju jest latwa. Rozgrzewasz silnik (olej) - choc w Twoim przypadku moze nie, bo mozesz zarznac silnik z taka mieszanka w srodku - odkrecasz spust oleju (zazwyczaj duza sruba w najnizszym punkcie miski olejowej), czekasz, az wszystko splynie. Wymieniasz filtr oleju w miedzyczasie - ale zlokalizowac go musisz sam...

No a potem wkrecasz spust oleju i wlewasz nowy olej. Jak juz bedzie prawidlowy poziom na bagnecie czy w okienku odpalasz moto na chwilke, zeby olej dostal sie do filtra oleju, gasisz. Po paru minutach sprawdzasz poziom i znowu dolewasz do prawidlowego poziomu.

Cala zabawa :icon_razz:.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...