brg Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ostatnio po powrocie do domu zapomnialem zakrecic kranik. Jak probowalem go odpalic po kilku dniach, palil bardzo ciezko (przedtem od 1-2 kopniecia). Motorek to kawa klx 300r z 97 roku. Co czynic? Wymiana swiecy, fajki, czyszczenie gaznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 sprawdzenie czy nie ma paliwa w oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ostatnio po powrocie do domu zapomnialem zakrecic kranik. Jak probowalem go odpalic po kilku dniach, palil bardzo ciezko (przedtem od 1-2 kopniecia). Motorek to kawa klx 300r z 97 roku. Co czynic? Wymiana swiecy, fajki, czyszczenie gaznika?ja proponował bym ci sprawdzić poziom paliwa,u mnie tez tak sie dzieje a ja tez tak miałem przy kacie ja podniosłem to palił mi z 3 kopa.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomAir Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Poziom paliwa w gaźniku, czy skład mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Czolem! Koniecznie sprawdz, czy nie masz benzyny w oleju.Ja zostawilem tak swojego GSa z kranikiem na PRI i cala benzyna mi poszla do oleju i na podloge garazu... Z silnika wylalem 7l mieszanki olejowo-benzynowej, jak normalnie sie tam miejsci 3l oleju.Silnik tez cieeezko zapalal, a jak juz zapalil, to nie chcial pracowac na wolnych obrotach i gasl. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brg Opublikowano 27 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Koniecznie sprawdz, czy nie masz benzyny w oleju. Faktycznie, dzis wywachalem ze jest tam benzyna, trzeba wiec wymienic olej. I teraz pytanie od totalnego lajkonika - jaki olej i ile mam kupic? I przy okazji jaki plyn hamulcowy. Moze jest jakas strona www z lopatologicznym opisem jak sie robi przy motorku prostsze rzeczy typu wlasnie wymiana olejow i plynow. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Czolem! Ile oleju wchodzi, to musisz poszukac w serwisowce swojego moto. Ew. na obudowie silnika powinno byc napisane. A jesli nie ma i jednego i drugiego, to lej olej az bedzie prawidlowy poziom na bagnecie czy w okienku :icon_razz:. Wymiana oleju jest latwa. Rozgrzewasz silnik (olej) - choc w Twoim przypadku moze nie, bo mozesz zarznac silnik z taka mieszanka w srodku - odkrecasz spust oleju (zazwyczaj duza sruba w najnizszym punkcie miski olejowej), czekasz, az wszystko splynie. Wymieniasz filtr oleju w miedzyczasie - ale zlokalizowac go musisz sam...No a potem wkrecasz spust oleju i wlewasz nowy olej. Jak juz bedzie prawidlowy poziom na bagnecie czy w okienku odpalasz moto na chwilke, zeby olej dostal sie do filtra oleju, gasisz. Po paru minutach sprawdzasz poziom i znowu dolewasz do prawidlowego poziomu.Cala zabawa :icon_razz:. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.