Izzy-MM Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 287 kg suchej masy, 230 km/h prędkości maksymalnej i prawie 70.000 złza nową sztukę w salonie - to musi być coś wyjątkowego. Taka właśniejest Honda Pan-European, ciężka, szybka, droga i wyjątkowa.Zdecydowanie nie jest to motocykl dla każdego. Ci jednak, którzy będąmieli szansę się nim przejechać i cenią sobie walory turystyczne,szybko mogą popaść w stan określany mianem zauroczenia... Więcej pod adresem: http://www.moto-magazyn.pl/test/honda_st_1...wiat_to_za_malo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 mnie w tym modelu zaskakuje jedynie - w waszym tekście zasygnalizowana przez Buzara - niedopracowana osłona przed wiatrem na kanapie pasażera. dosadniej opisane było to zjawisko w śm: kierowca osłonięty doskonale, za to cały podmuch zawija się za jego plecami i wali w pasażera. łącznie np z deszczem, w razie takowegopomijając cenę - już wiem, że motocykl nie dla mnie i plecaczka :buttrock:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Siemka ! I owszem falnie sie prowadzi, moment obrotowy jak na mast moto OK pozycja wygodna. Predkosc nie 230 a 225 km / h pozatym niestety maszyna przy predkoscoach powyzej 200 km / h zachowuje sie " nerwowo " i ma / moze miec tendencje do wpadania w Shimmy. Honda jakos nie potrafi do dzisiaj rozwiazac tego problemu. :icon_evil: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izzy-MM Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 No dokładnie tak napisałem - moto się kiepsko prowadzi przy wysokich prędkościach, a Honda nadal sobie nie daje z tym rady... A co do prędkości, wskoczyło mi raz na 230 km/h licznikowo, GPS o ile dobrze pamiętam coś około 210 km/h pokazywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Mam starszą wersję europy i problem prowadzenia przy większych prędkościach też jest zauważalny : przy prędkości ponad 200 km/h z pasażerem i tobołami przód się niebezpiecznie podnosi, ponad 210 zaczyna na nierównościach tracić kontakt z drogą. Jeżeli jednak przechylę się z pasażerem do przodu, da się jechać. Przy jeździe mniej załadowaną maszyną problemu nie miałem. W starszej wersji jest chyba najlepsza owiewka, jaką widziałem. Pełen komfort i cisza, żadnych turbulencji. Co do miejsca pasażera nigdy nie jechałem, więc nie wiem :) . Prędkość 170-180 jest dla niej najbardziej optymalna - jest wygodnie i szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Siemka ! testowalem chyba w '04 - '05 stwierdzilem, ze moto fajne ale jestem na ne duzo za mlody, ;) za 10 lat moze bedzie dobre. Podejrzewam jednak, ze do tego czasu wyjdzie jego nastepca. Wtedy warto bylo by sie zastanowic. :( Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Siemka ! testowalem chyba w '04 - '05 stwierdzilem, ze moto fajne ale jestem na ne duzo za mlody, ;) za 10 lat moze bedzie dobre. Podejrzewam jednak, ze do tego czasu wyjdzie jego nastepca. Wtedy warto bylo by sie zastanowic. :( Pan European prawie dorównuje FJR 1300 , z tym ze Honda jzu nie jest taka dobra jak poprzeni model. Nie ma zadnych konkretnych wad ale nie ma takiego szalu tez. A FJR jest ogolnie super, z wyjatkiem tej wersji bez dzwigni sprzegla ktora jest okropna, trudno tym jezdzic w miescie, w sumie to ten patent sie do niczego nie przydaje oprocz zawyzania ceny moto. A FJR jest chetnie uzywana nawet jako moto-taxi ze wzgledu na wygode i ergonimie lepsza nzi Pan E`n. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Pan European prawie dorównuje FJR 1300 , z tym ze Honda jzu nie jest taka dobra jak poprzeni model. Nie ma zadnych konkretnych wad ale nie ma takiego szalu tez. A FJR jest ogolnie super, z wyjatkiem tej wersji bez dzwigni sprzegla ktora jest okropna, trudno tym jezdzic w miescie, w sumie to ten patent sie do niczego nie przydaje oprocz zawyzania ceny moto. A FJR jest chetnie uzywana nawet jako moto-taxi ze wzgledu na wygode i ergonimie lepsza nzi Pan E`n. O kuswa Ty znowu tak teoretycznie czy tym razem bardziej praktycznie ??? Naczytales sie czy jezdziles nimi obydwoma ??? :icon_exclaim: P.S. moze wypowiesz sie jeszcze w dwoch innychn tematach ktorych jeszcze nie zamknales, a juz nowe zaczynasz. Edytowane 22 Marca 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.