Skocz do zawartości

Honda Pan-European - Test


Rekomendowane odpowiedzi

287 kg suchej masy, 230 km/h prędkości maksymalnej i prawie 70.000 zł

za nową sztukę w salonie - to musi być coś wyjątkowego. Taka właśnie

jest Honda Pan-European, ciężka, szybka, droga i wyjątkowa.

Zdecydowanie nie jest to motocykl dla każdego. Ci jednak, którzy będą

mieli szansę się nim przejechać i cenią sobie walory turystyczne,

szybko mogą popaść w stan określany mianem zauroczenia...

 

Więcej pod adresem:

 

http://www.moto-magazyn.pl/test/honda_st_1...wiat_to_za_malo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie w tym modelu zaskakuje jedynie - w waszym tekście zasygnalizowana przez Buzara - niedopracowana osłona przed wiatrem na kanapie pasażera. dosadniej opisane było to zjawisko w śm: kierowca osłonięty doskonale, za to cały podmuch zawija się za jego plecami i wali w pasażera. łącznie np z deszczem, w razie takowego

pomijając cenę - już wiem, że motocykl nie dla mnie i plecaczka :buttrock:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

I owszem falnie sie prowadzi, moment obrotowy jak na mast moto OK pozycja wygodna. Predkosc nie 230 a 225 km / h pozatym niestety maszyna przy predkoscoach powyzej 200 km / h zachowuje sie " nerwowo " i ma / moze miec tendencje do wpadania w Shimmy. Honda jakos nie potrafi do dzisiaj rozwiazac tego problemu.

 

:icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie tak napisałem - moto się kiepsko prowadzi przy wysokich prędkościach, a Honda nadal sobie nie daje z tym rady... A co do prędkości, wskoczyło mi raz na 230 km/h licznikowo, GPS o ile dobrze pamiętam coś około 210 km/h pokazywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam starszą wersję europy i problem prowadzenia przy większych prędkościach też jest zauważalny : przy prędkości ponad 200 km/h z pasażerem i tobołami przód się niebezpiecznie podnosi, ponad 210 zaczyna na nierównościach tracić kontakt z drogą. Jeżeli jednak przechylę się z pasażerem do przodu, da się jechać. Przy jeździe mniej załadowaną maszyną problemu nie miałem. W starszej wersji jest chyba najlepsza owiewka, jaką widziałem. Pełen komfort i cisza, żadnych turbulencji. Co do miejsca pasażera nigdy nie jechałem, więc nie wiem :) . Prędkość 170-180 jest dla niej najbardziej optymalna - jest wygodnie i szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

testowalem chyba w '04 - '05 stwierdzilem, ze moto fajne ale jestem na ne duzo za mlody, ;)

za 10 lat moze bedzie dobre. Podejrzewam jednak, ze do tego czasu wyjdzie jego nastepca. Wtedy warto bylo by sie zastanowic.

 

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

testowalem chyba w '04 - '05 stwierdzilem, ze moto fajne ale jestem na ne duzo za mlody, ;)

za 10 lat moze bedzie dobre. Podejrzewam jednak, ze do tego czasu wyjdzie jego nastepca. Wtedy warto bylo by sie zastanowic.

 

:(

 

Pan European prawie dorównuje FJR 1300 , z tym ze Honda jzu nie jest taka dobra jak poprzeni model. Nie ma zadnych konkretnych wad ale nie ma takiego szalu tez. A FJR jest ogolnie super, z wyjatkiem tej wersji bez dzwigni sprzegla ktora jest okropna, trudno tym jezdzic w miescie, w sumie to ten patent sie do niczego nie przydaje oprocz zawyzania ceny moto. A FJR jest chetnie uzywana nawet jako moto-taxi ze wzgledu na wygode i ergonimie lepsza nzi Pan E`n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan European prawie dorównuje FJR 1300 , z tym ze Honda jzu nie jest taka dobra jak poprzeni model. Nie ma zadnych konkretnych wad ale nie ma takiego szalu tez. A FJR jest ogolnie super, z wyjatkiem tej wersji bez dzwigni sprzegla ktora jest okropna, trudno tym jezdzic w miescie, w sumie to ten patent sie do niczego nie przydaje oprocz zawyzania ceny moto. A FJR jest chetnie uzywana nawet jako moto-taxi ze wzgledu na wygode i ergonimie lepsza nzi Pan E`n.

 

 

O kuswa Ty znowu tak teoretycznie czy tym razem bardziej praktycznie ??? Naczytales sie czy jezdziles nimi obydwoma ???

 

:icon_exclaim:

 

P.S. moze wypowiesz sie jeszcze w dwoch innychn tematach ktorych jeszcze nie zamknales, a juz nowe zaczynasz.

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...