DiboS60 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 A mi sie widzi ze ns1 sa orginalnie tylko 74cmm3. i sa mocniejsze niz 80 cylinder ns1 jezeli chodzi sporo ruzni sie od cylindra 80cmm.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 WitamA wiec nie honda ns1 ma 74cm jak ma wiecej to było cos kombinowane szlify czy cos w tym stylu..... A dlaczego w papierach pisze Nsr 80 czy nsr 125 czy nawet Honda motorower 50 (ja tak miałem) bo poprostu nie mają tych motocykli w katalogach na pierwszych przeglądach i wpisują inne dane z najbardziej podobnych.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 nie. wszystkie NS1 jakie maja silnik 74ccm, maja numer silnika zaczynajacy sie na DC03E. wersja 79ccm ma DC02E. zreszta sprawdzalem to w jakims katalogu. jezeli ktos ma inaczej to prosze walic- to dla mnie cenna informacja. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Siema Magneto Nie to żebym się wymądżał czy coś ale moja wcześniejsza NS-1 miała silnika DC02E a cylinder miał wybite 74ccm czyli z tym też tak nie do końca.Pzdr. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 o tez dobrze wiedziec. teraz kwestia tylko czy byly DC02E z silnikami 79 i 74 czy jeszcze cos innego... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 W sumie dziś sprwadziłem i moja nowa NS-1 też ma DC02E :wink: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santama15 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 (edytowane) Witam!! Sam jestem w posiadaniu Hondy Ns1 Montesy - kupiłem zajechaną, ale 3 miesiące w garażu i są efekty, także służe pomocą jak będą jakieś problemy!! A co do modelu - cytuje was "przyjęło się, że to jest wersja torowa". Zgadzam się z tym - aczkolwiek sami projektanci to chyba przypadkiem na to wpadli - niskie koszta co do produkcji, a kasa jeszcze większa. Swoją Ns1 rejestrowałem na 100% legala - tak, aby nikt nie podskoczył przy lepszej kontroli albo odpukać wypadku. A teraz co do oznaczeń: DC03 to model całego motorku ; DCO2E to model silnika!! Mam seryjnego, wszystko oryginalne (mały przebieg) i jego poj. to 74cm3. I nie słyszałem, aby seryjnie były 79 itp.!!Pozdrawiam!! Edytowane 11 Grudnia 2007 przez santama15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 DC03 to model całego motorku ; DCO2E to model silnika!! No to miałeś zmieniany silnik. W tych hondach zawsze był poczatek nr silnika zgodny z numerem ramy. Jeżeli rama (naprzykład w mtx-ie) miała Hd06 to silnik też był Hd06, To samo z nowszysmi silnikami chłodzonymi cieczą Hd08. W ns1 było dokładnie to samo wiec..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakus Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 kolego nie prawda ze ma zmieniany silnik bo w takim razie 90 % ns-1 w polsce ma zmieniany silnik... ja tez mam na ramie dc03 a na silniku dc02...:notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santama15 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Witam!! Gwarantuje, że nic nie było zmieniane!! Silnik, jak go kupiłem w ogóle nie był robiony, jak z resztą całe moto!! Do tego jeszcze mam oryginalne klocki hamulcowe, napęd itp. A odnośnie napędu mam pytanie, bo u mnie co naciągnę łańcuch (na tej skali jestem tak gdzieś ponad połowę) to po przejechaniu np. 15km znowu się rozciąga. W książce serwisowej ( mam, także też służe pomocą) napisane jest, że skok łańucha ma być w zakresie 25mm. - 35mm.Pozdrawiam!! A dodam, że smaruje go smarem syntetycznym BMW - także to jest górna półka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Masz do wymiany zestaw napędowy - łańcuch i zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) A odnośnie napędu mam pytanie, bo u mnie co naciągnę łańcuch (na tej skali jestem tak gdzieś ponad połowę) to po przejechaniu np. 15km znowu się rozciąga. W książce serwisowej ( mam, także też służe pomocą) napisane jest, że skok łańucha ma być w zakresie 25mm. - 35mm.Pozdrawiam!! A dodam, że smaruje go smarem syntetycznym BMW - także to jest górna półka.Pamiętaj jeszcze o tym, by sprawdzić napięcie lancucha przy obciążeniu kierowcą (i chyba wtedy napięcie powinno wynosić tyle, ile podałeś). Ja nie używałem smaru do łańcucha i nic złego się nie działo - oczywiście na nowym zestawie napędowym. Stary był tak zajeżdżony, że rzeczywiście naciąganie było konieczne co kilka kilometrów. A książką serwisową się podziel :-) - NS-1 to popularny motocykl wśród użytkowników, za to nieznany sklepom i serwisom :-). Mnie już się nie przyda, ale na forum jest nadal wielu użytkowników. P.S. Skąd smar do łańcucha marki BMW? Przecież słynie ona z napędów wałem i paskiem :-). Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Arcer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santama15 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam!! Te zestawy są trochę drogie :/ Trzeba tak gdzieś liczyć ok. 200zł. No ale trudno, jak trzeba to trzeba. Teraz jak możecie, to jakie marki polecacie?? Konkretnie chodzi mi o taka, zeby byla tania, a dobra - szmelcu nie chciałbym zakładać. Mam wymieniać cały zestaw, czy może sam łańcuch?? I czy jest to pilną sprawą, czy może wymienić jak już nie będzie jak naciągać?? Nie jestem kasiasty, więc liczy się każda zł w tych sprawach... ale nie chciałbym zatrzymać się gdzieś w dalszej trasie z powodu łańcucha... P.S. Odnośnie tego smaru to sam nie wiem, ale w Niemczech wszyscy go polecali - nawet lepiej od Castrolu.Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam!! Te zestawy są trochę drogie :/ Trzeba tak gdzieś liczyć ok. 200zł. No ale trudno, jak trzeba to trzeba. Teraz jak możecie, to jakie marki polecacie?? Konkretnie chodzi mi o taka, zeby byla tania, a dobra - szmelcu nie chciałbym zakładać. Mam wymieniać cały zestaw, czy może sam łańcuch?? I czy jest to pilną sprawą, czy może wymienić jak już nie będzie jak naciągać?? Nie jestem kasiasty, więc liczy się każda zł w tych sprawach... ale nie chciałbym zatrzymać się gdzieś w dalszej trasie z powodu łańcucha... P.S. Odnośnie tego smaru to sam nie wiem, ale w Niemczech wszyscy go polecali - nawet lepiej od Castrolu.Pozdrawiam!! Wymiana samego łańcucha nie ma żadnego sensu. Wymienia się cały zestaw. Jest to bardzo pilna sprawa, pęknięcie łańcucha podczas jazdy może skończyć sie tragicznie. Stosuj taki smar, jaki zaleca producent łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 WitajcieSantama15 co do łańcucha to w 100% zgadzam się z Marcpolem, jak wymienisz same zębatki bez łańcucha to tylko się szybciej zjadą i w efekcie złotówki lecą. Ostatnim czasem jakiś gość na allegro oferuje jakieś zestawy: http://www.allegro.pl/item282585377_zestaw...maha_dt_rd.html Nie orientuje się jednakże w firmach więc nie moge ci powiedzieć czy jest to dobry zestaw. Ważne jest też by zwrócić uwagę ile sie ma zębów na zębatka bo też są różne możliwości zależy od tego na co chcemy położyć nacisk (przyśpieszenie/v-max). Napisałeś, że masz książkę serwisową. Szukałem nieraz na necie całymi godzinami i NIGDZiE nie było. Pomyślałem więc że zrobiłbyś ogromną przysługę Polsce i światu gdybyś ją w miarę możliwości dokładnie zeskanował i zamieścił na forum :notworthy: . Myśle, że znalazło by się BARDZO dużo osób które by były ci za to bardzo wdzięczne. bo taka książka to naprawde rarytas na dużą skalę. W końcu nie trzeba by było zgadywać co jak ma być i czego gdzieś nie ma być. Widze, żę masz fajną i zadbaną Ns-jedynkę warto by było wystawić jej fotki na www.bikepics.com co byśmy ją dokładniej obejrzeli:) No to narazie tyle. FOr AlL :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.