nitroMCZ Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Koleś przywiózł mi skuterka Kinroad, na wymianę oleju w silniku i kilka innych pierdół, bo jak się mogło coś nie popsuć w tej hińszczyznie... :banghead: Przeczytawszy instrukcję, pisze jak byk, ze bagnet jest po prawej str skrzyni korb.ze stosowac olej 2t (zaznaczam,ze to tlumaczenie ,ksero) . O co tu chodzi??? Przeciez to 2t , jest olej w dozowniku i olej przekładniowy przekładni a co oni jeszcze wymyślili jakiś olej bezpośrednio w silniku??? Moze jest blad w instrukcji ,wziety z silnika 4t??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Możliwe że w tej instrukcji chodzi o to że olej do silnika należy stosować taki jak do silników 2t i nie chodzi to o olej do mieszanki lecz o olej przekładniowy. Ale jak dla mnie to się kupy nie trzyma. Pozdrawiam Edytowane 19 Marca 2007 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jakaś pomyłka. Ja bym się nie przejmował i zmienił wszystko według starej ''noramalnej'' szkoły 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ja z chińskim mini-bike'iem dostałem też popierdzieloną instrukcję obsługi, więc to się zdarza ;) Zrób tak jak się robi z każdym innym 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby_bp Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Sam kiedyś miałem kinroada;/ poraszka. ale jeżeli chodzi o olej w silniku, to w nim jest zamiast paska napędowego ŁANCUCH... w kompieli olejowej. przynajmniej tak mi się przypomnina, nigdy nie rozbierałem zeby się przekonać, ale tak mi powiedzieli w serwisie, jeżeli to taki sam kinroad to juz problem rozwiązany;] Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Wywal dozownik bo jeszcze chinczyk sie zatrze i nie bedziesz mial skad tloka wziac ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 chłopaku na dole pod przekładnia jest korek spustuwy-musi być:) i zlej olej z przekładni, wlej 2-gi i po sprawie, więcej olejów ddo wymiany nie ma ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.