zoltecek Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam! Oto po zimowej przerwie poszedłem do garazu odpalic motorek(KTM LC4) i troche sie zmartwiłem bo kopniak nie wykazuje takiej kompresjji jak wczesniej teraz zeby go odpalic nie potrzeba duzej siły kiedys mozna było na niego stanac - teraz niestety nie czego to moze byc przyczyna? dodam ze nie odczułem spadkow mocy, motorek odpala za 1 strzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Nie jestem pewien, jak to jest w lc4, ale najbardziej optymistyczna wersja to by było, że zacieła się linka od dekomprechy, albo zbyt mocno gdzieś naciągła. No i sprawdził bym luzy zaworowe może się gdzieś całkiem skasowały. A inne opcje to raczej mniej optymistyczne :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 nie wykazuje takiej kompresjji jak wczesniej teraz zeby go odpalic nie potrzeba duzej siły kiedys mozna było na niego stanac witam, sprawdź czy odbija do końca dekompresator.. bo może się zawiesza w pewnym momencie i dlatego cały czas jest miękki kopniak. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 a zmieniłeś oleum ? woda mogła wleźć do silnika i go trochę rozszczelniła Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 enduromaster skoncz z ta woda , bo to malowiarygodne i maloprawdopodobne ( nawet jesli masz racje ). Wydaje sie ze to dekompresator sie przyblokowal , oblukaj i jak nie to to mozes zaczac sie martwic :D. p.s dlaczego zima nie latales ?? szkoda ci moto czy cu :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 p.s dlaczego zima nie latales ?? szkoda ci moto czy cu :D też mnie to dziwi w koncu to ktm ktory bije na glowe wszystkie600 :D p.s. mam nadzieje ze to pierdoła i obedzie sie bezkosztow. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 znaczy ogolnie moto latałem ale nie tak czesto co do dekompresatora to odpada bo mam go wypietego obecnie musze jeszcze sprawdzic luz zaworowy jezeli to sie nie sprawdzi to co to moze byc? Mam nadzieje ze to nie jest zuzyty tłok bo to jakos zaczeło mi sie dziac po tej zimie wczesniej nie dostrzegałem tego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jeszcze sprawdził bym zawory czy trzymią dobrze, dotarł, ale to wymaga rozebrania silnika juz konkretniejszego. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.