TDragon Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Wiesz, jak sie nie jeździło na niczym większym z enduro to nie wie co człowieka omija. W każdym razie poszaleć można wierz mi i nie chodzi tutaj o proste ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem922 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam. Znalazłem w komisie Kawasaki KLE 500 94 rok. I zastanawiam się właśnie nad jego kupnem... ma przejechane 41 tyś. Jest w dość dobrym stanie. Myślę że jedyny minus to to że stoi od początku listopada w tym komisie i to na dworze... jak go oglądałem to cały był zasypany śniegiem. Niektóre śruby są już przyrdzewiałe i tak samo tarcze hamulcowe ( ale akurat tarcze myślę że to nie problem bo się je wyczyści, i dodam że są nowe, jak i klocki) . Maszyna jest z Niemiec. I widać że jakiś szwab o to dbał trochę... Koleś chce za niego 3800 zł + rejestracja. Napiszcie mi co sądzicie o tym wszystkim... Co będę musiał wymienić za jakiś czas... ( bo przebieg też nie mały ) Co powinno być zmienione po takim przebiegu? I jakie są mniej więcej ceny części ? I do jakich przebiegów latają te maszyny... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacol_kle Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Co będę musiał wymienić za jakiś czas... ( bo przebieg też nie mały ) Co powinno być zmienione po takim przebiegu? I jakie są mniej więcej ceny części ? I do jakich przebiegów latają te maszyny... ? Hey! 3 czerwca troszkę opisałem kle 500 ale chętnie podzielę się moim doświadczeniem z tym moto. Pytanie 1 i 2 - przygotuj się na wymianę rozrządu, troszkę kosztowną ponieważ trzeba rozpołowić silnik a przy tym sprawdzić pozostałe łańcuchy a oprócz rozrządu są jeszcze dwa tj napęd pompy wody i przeniesienie napędu, reszta zależnie od stanu. Pytanie 3 - ceny części - naprawdę bardzo różne - jakich części ? - np łańcuch rozrządu to ok 400 pln, nowy amor to 2400 pln a używany nawet 250 pln :clap: , tarcze tak jak w innych moto, klocki 60-400 pln, plastiki zalecam tylko używki bo w serwisie za komplet wyłożysz tyle co za moto :banghead: Pytanie 4 - jak ktoś dbał tzn wymieniał oleje na czas, nie przegrzewał silnika, nie kręcił go na zimno (b.ważne) powyżej 4000 rpm i nie katował, nie walczył z wheele i znowu bardzo ważne regulował zawory co 6000 km to zrobisz drugie tyle a może i więcej bez awaryjnie ALE POD WARUNKIEM dbania. Moja kawa ma już 17 lat i nawinięte 52 tys km i śmigam do krainy mordoru (praca) codziennie omijając korki katamaranów :biggrin: i nie mam zamiaru zmienić jej właściciela. Pozdrawiam i życzę tyle samo powrotów ile wyjazdów z bazy :notworthy: Jakby jakiś pytania - odpowiem.Yacool. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AssassiN Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Dorzuce swoje 3 grosze bo widze ze uzytkowników tego modelu jest nie wiele. Co do eksploatacji to co powiedział przedmówca moze sie dot. każdego moto wiec trudno sie z tym nie zgodzić. Co do KLE: -moto świetny do miasta 1 wygodna pozycja (nawet dla ludzi pow 180cm), dobrze chroniaca szyba (do ok 120 km/h -potem juz sie schylamy), dobrze wyważony, łątwy w prowadzeniu i w mieście tych 200 kg nie czuć. - dość uniwersalny silnik jeśli chodzi o oddawanie mocy. Można jechać i przy 4000 obr i przy 10000 (tylko po co tak kręcić). W miarę żwawy chociaż demon i zabijaka to to nie jest (porównując do sportowych 500) - dobry na 2 osoby (choć momentami za słaby) łatwy montaż każdego kufra - w miarę prosty w obsłudze (nie mylić z naprawą) - awaryjność? Mnie spotkały typowo serwisowe rzeczy: linki sprzęgła, prędkościomierza,płyny, klocki - także standard jak na razie. Co do "szeleszczenia" silnika to jest typowe dla siników GPZ/ER/KLE. Oczywiście w granicach rozsądku. Mnie to przeszkadzało wiec oddałem do serwisu. W serwisie mnie wyśmiali bo zużycie łańcuszka rozrządu i napinaczy było znikome więc nie wymieniałem) - Główna zaleta to na prawdę prosty w prowadzeniu: w korkach lasach itp. - dobrze reg zawieszenie (przód AIR, tył stopnie) Wady: - motocykl w teren to to nie jest (jeździłem nim na torze motocrossowym w Strykowie i baaardzo pozytywnie dawał radę, oczywiście bez skoków, ale na tym samym torze jeździłem CRF 400 - i do takich zabaw jest ten drugi motocykl - nie można mieć wszystkiego. Tym bardziej jak już ktoś powiedział, opony do tego ani terenowej nie dobierzesz (chociaż te prędzej) ani szosowej, a te enduro są bardzie na asfalt niż piach. Poza tym szkoda tych plastików - Przy ostrej jeździe potrafi sporo spalić - relatywnie słabe hamulce (przydałaby sie z przodu druga) chociaż tył hamuje nad wymiar dobrze. Ogólnie nie ma tragedii ale mogłoby być lepiej I to by było tyle po rocznym użytkowaniu. Mnie ten motocykl zawsze sie podobał wyglądem i mając 15 lat go zapragnąłem także, pewnie wszystkich wad nie widzę, ale daje mi zaje.... dużo frajdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spwod kle 500 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Jak na moje oko - to sprawa się ma tak i żeby nie było - wyj...łem się kilka razy w terenie KLE 500, ale prawda chyba jest taka - motocykl prowadzi się tak jak potrafi to zrobic kieowca - motocyklista i choćbyś miał najlepsze moto w teren - jeśli nie umiesz - to nie pojedziesz! :crossy: A wcale nie jest taki zły, powiem więcej jest uniwersalny więc nie zawsze nada się w 100% na szosę i w teren (jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego). Ale sam mam i polecam zakup do wojarzy po lasach polach łąkach i szosach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek0808 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam Wszystkich szczęsliwych posiadaczy KLE:) moto z roku 93 mam od roku. wymieniłem w nim wszystkie płyny, filtry, świece, wyregulowałem zawory, wyczyściłem gaźniki (została regulacja) - wszystko zrobiłem sam ( w końcu te rzeczy to nie jest jakaś wielka filozofia) i zastanawiam się właśnie nad rozrządem napinacz sprawdziłem sam - wygląda na to że jest ok - generalnie działa:) - tzn. spręzyna rozkręca gwint samohamowny (jeśli tak to się fachowo nazywa), natomiast nie mam pojęcia jak sprawdzić łańcuch rozrządu - może macie jakieś doświadczenia w tym temacie dodam jescze że moto ma nawinięte 45000 km - w co nie wierzę:) i pochodzi z Włoch pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoKLE Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 WITAM JA MAM KLE Z 2005 ROKU. POSIADAM JĄ OD OKOŁO PÓŁ ROKU I JESTEM BARDZO ZADOWOLONY. TEN MOTOCYKL SPEŁNIA MOJE OCZEKIWANIA W 100%. WYMIENIŁEM W NIM OLEJ, FILTRY, PŁYNY, TYLNE KLOCKI,ŚWIECE, ZROBIŁEM SYNCHRONIZACJE GAŹNIKÓW I ZAWORÓW, ZOSTAŁA ZDJĘTA BLOKADA W GAŹNIKU,BO DO TEJ PORY OD NOWOŚCI JEGO V MAX WYNOSIŁO TYLKO OKOŁO 140KM/H, TERAZ TO JUŻ MOŻNA WYPRZEDZAĆ OSOBÓWKI JAK TRZEBA:) MAM PYTANKO DO BARDZIEJ DOŚWIADCZONYCH KLEowców;) CZĘSTO ŚMIGAM Z MOJĄ DZIEWCZYNĄ I NIESTETY, ALE NA 2 OSOBY TYŁ DOŚĆ MOCNO SIADA:( CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UTWARDZENIA GO PO PRZEZ REGULACJĘ, CZY KONIECZNE BĘDZIE WYMIANA SPRĘŻYNY NA TWARDSZĄ . JEŻELI MOŻNA TO JAKOŚ WYREGULOWAĆ TO PROSZĘ O INSTRUKCJĘ. DZIĘKI ZA POMOC I POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLEKOCIAKÓW:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 WITAM JA MAM KLE Z 2005 ROKU. POSIADAM JĄ OD OKOŁO PÓŁ ROKU I JESTEM BARDZO ZADOWOLONY. TEN MOTOCYKL SPEŁNIA MOJE OCZEKIWANIA W 100%. WYMIENIŁEM W NIM OLEJ, FILTRY, PŁYNY, TYLNE KLOCKI,ŚWIECE, ZROBIŁEM SYNCHRONIZACJE GAŹNIKÓW I ZAWORÓW, ZOSTAŁA ZDJĘTA BLOKADA W GAŹNIKU,BO DO TEJ PORY OD NOWOŚCI JEGO V MAX WYNOSIŁO TYLKO OKOŁO 140KM/H, TERAZ TO JUŻ MOŻNA WYPRZEDZAĆ OSOBÓWKI JAK TRZEBA:) MAM PYTANKO DO BARDZIEJ DOŚWIADCZONYCH KLEowców;) CZĘSTO ŚMIGAM Z MOJĄ DZIEWCZYNĄ I NIESTETY, ALE NA 2 OSOBY TYŁ DOŚĆ MOCNO SIADA:( CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UTWARDZENIA GO PO PRZEZ REGULACJĘ, CZY KONIECZNE BĘDZIE WYMIANA SPRĘŻYNY NA TWARDSZĄ . JEŻELI MOŻNA TO JAKOŚ WYREGULOWAĆ TO PROSZĘ O INSTRUKCJĘ. DZIĘKI ZA POMOC I POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLEKOCIAKÓW:) pewnie bylo z rfn i stad blokada.polecam.dobre na poczatek duzo uczy i nienudzi sie po pierwszym sezonie.jak to kawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoKLE Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 witam :) mam pytanie czy ktoś wie ile dokładne i jaki olej wlać do lag w kle, jeżeli ktoś może napisać krótką instrukcję wymiany oleju. Dzięki i pozdrawiam KLEkociarzy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spwod kle 500 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 witam :) mam pytanie czy ktoś wie ile dokładne i jaki olej wlać do lag w kle, jeżeli ktoś może napisać krótką instrukcję wymiany oleju. Dzięki i pozdrawiam KLEkociarzy:) http://motodriver.eu/post88425.html poczytaj tekst z artykułu i wklejonych zdjęć jak dobrze widzę: Olej teleskopowy: SAE 10W/20 0,438 l w lewej ladze i 0,5 l w prawej (co ciekawe) :icon_eek: ale widno tak jest pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.