Skocz do zawartości

AssassiN

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AssassiN

  • Urodziny 08/26/1984

Osobiste

  • Motocykl
    KAWA KLE
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7455767
  • Strona www
    http://www.vwkl.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    ŁÓDŹ

Osiągnięcia AssassiN

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dorzuce swoje 3 grosze bo widze ze uzytkowników tego modelu jest nie wiele. Co do eksploatacji to co powiedział przedmówca moze sie dot. każdego moto wiec trudno sie z tym nie zgodzić. Co do KLE: -moto świetny do miasta 1 wygodna pozycja (nawet dla ludzi pow 180cm), dobrze chroniaca szyba (do ok 120 km/h -potem juz sie schylamy), dobrze wyważony, łątwy w prowadzeniu i w mieście tych 200 kg nie czuć. - dość uniwersalny silnik jeśli chodzi o oddawanie mocy. Można jechać i przy 4000 obr i przy 10000 (tylko po co tak kręcić). W miarę żwawy chociaż demon i zabijaka to to nie jest (porównując do sportowych 500) - dobry na 2 osoby (choć momentami za słaby) łatwy montaż każdego kufra - w miarę prosty w obsłudze (nie mylić z naprawą) - awaryjność? Mnie spotkały typowo serwisowe rzeczy: linki sprzęgła, prędkościomierza,płyny, klocki - także standard jak na razie. Co do "szeleszczenia" silnika to jest typowe dla siników GPZ/ER/KLE. Oczywiście w granicach rozsądku. Mnie to przeszkadzało wiec oddałem do serwisu. W serwisie mnie wyśmiali bo zużycie łańcuszka rozrządu i napinaczy było znikome więc nie wymieniałem) - Główna zaleta to na prawdę prosty w prowadzeniu: w korkach lasach itp. - dobrze reg zawieszenie (przód AIR, tył stopnie) Wady: - motocykl w teren to to nie jest (jeździłem nim na torze motocrossowym w Strykowie i baaardzo pozytywnie dawał radę, oczywiście bez skoków, ale na tym samym torze jeździłem CRF 400 - i do takich zabaw jest ten drugi motocykl - nie można mieć wszystkiego. Tym bardziej jak już ktoś powiedział, opony do tego ani terenowej nie dobierzesz (chociaż te prędzej) ani szosowej, a te enduro są bardzie na asfalt niż piach. Poza tym szkoda tych plastików - Przy ostrej jeździe potrafi sporo spalić - relatywnie słabe hamulce (przydałaby sie z przodu druga) chociaż tył hamuje nad wymiar dobrze. Ogólnie nie ma tragedii ale mogłoby być lepiej I to by było tyle po rocznym użytkowaniu. Mnie ten motocykl zawsze sie podobał wyglądem i mając 15 lat go zapragnąłem także, pewnie wszystkich wad nie widzę, ale daje mi zaje.... dużo frajdy.
  2. Ja jeżdze w HJC CL-14, czyli półka nizej niz HJC z tematu. Musze przyznac ze szyba nie paruje (poza momentami gdy w zamknietej wpycham moto do garazu - zreszta itak predzej okulary zaparują) Wetnylacja dobra, hałas zaczyna docierac powyżej 120/130, ale do 100 jest bardzo cichy Wybrałem go dlatego ze najlepiej sie w nim czułem - a przymierzałem Uvexy, Araie, Nolany i był to jedyny kask, w ktorego mogłem w miare spokojnie wpechnąc okulary na nos
  3. AssassiN

    Witamy na forum Łódź

    witam po dłuugich poszukiwaniach wreszcie kupilem upragnione moto Kawa KLE 500 witam i do zoba z drogach
  4. myślałem ze ciezko jest sprzedac moto ale widze ze jeszcze ciezej jest kupic NADAL AKTUALNE, nadal szukam upragnionej maszyny !!!!
  5. niestety nie moj zasieg cenowy :biggrin: co do ogłosznie, w gre równiez wchodzą okolica W-wy
  6. Witam Przede wszytskim poszukuje zdrowego KLE w łódzkim. Niestety porzadnych egzemplarzy jest jak na lekarstwo a niestety nie mam czasu zapościc sie w Polskę Jeśli nie KLE to ewentualnie XT 600 1991- 1996 CENA 6000/6500 może ktoś bedzie wybierał sie na majowy MOTO BAZAR takim sprzętem .... ?
  7. witam jestem tu nowy i nie bardzo widziałem odpowiedniego tematu na takie zapytanie, no ale juz zapytam, najwyzej admini usuną Szykuje sie od jakiegos czasu do kupna motocykla, nie jezdziłem od paru lat, a ostatnie na czym skonczyłem to ts 350 i nieco zabaw z yz 125 teraz mysle o: KLR pow 125, dr 350 badz nieco bardziej szosowo kle 500 lub (ale to wiekszy nieco) XT 600, ale tak na dobra sprawe nie wiem czy raczej szukac czegos sposrod hond, czy suzuki czy kawasaki???? stad moje pytanie, co byscie poradzili, biorac pod uwage to ze potrzebuje motocykl do zabawy ale nie TYLKO po lesie (czasami asfalt), co jest najmnije awaryjne, najtansze czesci. Dodam ze enduro 125 to jak dal mnie za malo (szybko sie "znudzi") zas typowy cross odpada ze wzgeldu na "przeznaczenie". noi do zagospodarowania sa nie wielkie srodki -do 5000 (bo jeszcze trezba sie "ubrac") dzieki z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...