Skocz do zawartości

Simsonowy tuning.


malina
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem na http://www.kemot.pl/simson.php części tuningowe do simsona (cylinder, wydech). Mam w zwiazku z tym pytanie. Ile waży taki simson nie skuter (nie znam oznaczenia)??? Z tego co tam piszą to wzrost mocy z 3,7 na 9 km to dużo. Ciekawe jakie są osiągi takiego simsona. Miał ktoś okazję na czymś takim się przejechać???

 

Pozdrawiam. :wink: malina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no narazie nie posiadam simsona tylko tak mnie to zaciekawiło. A co do mocy to tak tam napisali. Z 3,7 przy 5 500 obr/min do 9 koników przy 8 500. Właśnie tak myślałem czy aby wał wytrzyma takie coś. Pewnie nie za długo.

 

Pozdrawiam. :wink: malina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to troche naciągnięte dane . . .

Acha co z tego, zę 60ccm, skoro chłodzone powietrzem. IMHO przy takiej mocy poprostu chłodzenie by nie wyrabiało (tz. cylinder byłby za słabo chłodzony) . . . .

Noi jeszcze kwestia tak niskiej ceny . . . przecież sam tłok dobrej firmy to wydatek rzędu min 150zł, a prawdziwy tuningowy wydech do dwusuwów 9nawet średniej jakości) to ponad 400zł

Poprostu gdyby cena była znacznie wyższa (tak np. 600zł) to bym uwierzył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa z cylindrami jest trochę skąplikowana

Niemieckie cylindry są dostępne pojemności 50ccm i 70ccm natomiast 60 nie ma

60ccm to cylindry polskie

Są też węgierskie ale nie wiem jakie pojemności. 50 jest 100%

 

Niemiecki kosztuje grubo ponad 400zł, polski kosztuje około 100 zł a węgierski jest odrobinę droższy od polskiego

 

Jeśli chodzi o jakość to węgierski jest nie wiele gorszy od niemieckiego a polski to gówno.

 

Polska 60 jeździ gorzej od niemieckiej 50 :!:

 

To wina kanałów. W polskim cylindrze trzeba się ostro napracować aby doprowadzić kanały do takiej formy jak być powinno. Wówczas polski niczym nie ustępuje węgierskiemu czy nawet niemieckiemu.

 

Moim zdaniem najlepiej opłaca sie kupić niemiecki i zrobić szlif, a jak się ktoś uprze na nowy to lepiej jest kupić węgierski bo przy polskim zbyt dużo jest do poprawiania :!:

 

Uwaga: pisałem to w pospiechu w on-line więc przepraszam jeśli jest nie zrozumiałe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam na www.simson.xp.pl na naszym forum jest wiele podobnych dyskusji, a co do polskiej 60 tki, to daje ona mocy, a nawet duzo, jednak jest duzo pracy przy kanalach, niektore mialy duze progi na tulei i wszystkie okropne wzery, odlew byl bardzo kiepski, ale troche zabawy z kanalami i efekt jest.

 

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam na www.simson.xp.pl na naszym forum jest wiele podobnych dyskusji, a co do polskiej 60 tki, to daje ona mocy, a nawet duzo, jednak jest duzo pracy przy kanalach, niektore mialy duze progi na tulei i wszystkie okropne wzery, odlew byl bardzo kiepski, ale troche zabawy z kanalami i efekt jest.

 

POZDRAWIAM

No właśnie żem to napisał przecie :!:

Tylko że z kanałami jest KUPA roboty a nie trochę :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...