Skocz do zawartości

MZ pali mi Żarówki


michasik2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam etz 250 84r.

regulator elektroniczny od poloneza ( w poprzednim sezonie na takim jeździłem było wszystko ok).

teraz niestety pali mi żarówki ale nie wszystkie. tylko w reflektorze H4 pali mi albo krótkie albo długie.

koszt żarówki niby mały ale po przejechaniu 100 metrów żarówka jest do zmiany.

może wy macie jakieś pomysły?

styki przy żarówce dokładnie przeczyszczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jaki masz prad ladowanie, jesli ponad 14,5V to wymien regulator. Do etz to nie sa duze pieniadze. Ja mialem starego typu i sprawowal sie wysmienicie. Niemiecki kosztuje 32zl a polski 20zl po co kombinowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator, na bank.......przy wyzszych obrotach pali zarowy i tyle!! Wymien go tak jak poprzednicy mowili to nie duzy koszt!

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam załozony regel od poldasa :biggrin: kosztował mnie 12,50. Wazne zeby regulator był przystosowany do pracy z alternatorem 9diodowym;) swego czasu jezdziłem na regulatorze od VW jetty;) tez chodził super ale niebyło go jak przyklrecic i mnie denerwował:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku sprawdz jakie jest napiecie pomiedzy koncowkami mocowania zarowki w reflektorze od drogowych i mijania pomiedzy masa (poniewaz nie przepalaja sie zarowki naprzyklad w kierunkowskazach, ani przerywacz kierunkow nie szaleje to regulator odrzucam ze jest zepsuty), a puzniej wyciagnij wnioski i dzilaj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do regulatora. 6 diodowy ale jeździłem wcześniej na takim cały sezon i było ok. teraz założony jest nowy identyczny jak był. a co za różnica czy 6 cz 9 diodowy?

mam dodatkowe pytanie. kawał czasu temu kumpel mierzył mi miernikiem czy stojan alternatora jest cały... i okazało sie że jest lekko uszkodzony ( jak on to powiedział "lekkie spięcie") ale jeszcze pojeździ. i teraz pytanie - czy ma to jakiś wpływ na to że może podawać za duże napięcie? nie powiedziałem wcześniej że wtyczka na żarówkę w reflektorze była nadtopiona przy stykach. (teraz jest wszystko git oczyszczone).

napięcie zmierzę jak będę miał czas ale moto kawał drogi z tąd więc nie wiem kiedy to będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do regulatora. 6 diodowy ale jeździłem wcześniej na takim cały sezon i było ok. teraz założony jest nowy identyczny jak był. a co za różnica czy 6 cz 9 diodowy?

mam dodatkowe pytanie. kawał czasu temu kumpel mierzył mi miernikiem czy stojan alternatora jest cały... i okazało sie że jest lekko uszkodzony ( jak on to powiedział "lekkie spięcie") ale jeszcze pojeździ. i teraz pytanie - czy ma to jakiś wpływ na to że może podawać za duże napięcie? nie powiedziałem wcześniej że wtyczka na żarówkę w reflektorze była nadtopiona przy stykach. (teraz jest wszystko git oczyszczone).

napięcie zmierzę jak będę miał czas ale moto kawał drogi z tąd więc nie wiem kiedy to będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra to wiem już czym sie różni. ale czy coś jest nie tak jeśli mam 6 diodowy regulator?

i nadal czekam na odpowiedź czy uszkodzenie alternatora wpływa na ładowanie ( czytaj post wyżej) ???

 

i jeśli ktoś może mi odpowiedzieć na temat łożysk...

jakie są łożyska w tylnym kole w mz 250 etz. chcę je kupić na www.agmot.pl ale jest ich tam sporo i nie wiem które to mają być.

z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...