michasik2 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 witammam etz 250 84r.regulator elektroniczny od poloneza ( w poprzednim sezonie na takim jeździłem było wszystko ok).teraz niestety pali mi żarówki ale nie wszystkie. tylko w reflektorze H4 pali mi albo krótkie albo długie.koszt żarówki niby mały ale po przejechaniu 100 metrów żarówka jest do zmiany.może wy macie jakieś pomysły?styki przy żarówce dokładnie przeczyszczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 sprawdź czy nie masz gdzieś zwarcia i ewentualnie zobacz mierniczkiem jakie idzie napiecie na żarówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 sprawdz jakie masz napiecie na srednich obortach, jesli masz za duze napiecie to wyglada na padniety regulator lub gdzies jest w instalacji spiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Według mnie też padnięty regulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Sprawdz jaki masz prad ladowanie, jesli ponad 14,5V to wymien regulator. Do etz to nie sa duze pieniadze. Ja mialem starego typu i sprawowal sie wysmienicie. Niemiecki kosztuje 32zl a polski 20zl po co kombinowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Zarówka dostaje za duże napięcie: padnięty regulator napięcia, lub jakieś zwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 regulator, na bank.......przy wyzszych obrotach pali zarowy i tyle!! Wymien go tak jak poprzednicy mowili to nie duzy koszt!Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 ja mam załozony regel od poldasa :biggrin: kosztował mnie 12,50. Wazne zeby regulator był przystosowany do pracy z alternatorem 9diodowym;) swego czasu jezdziłem na regulatorze od VW jetty;) tez chodził super ale niebyło go jak przyklrecic i mnie denerwował:banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAQUB Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Na poczatku sprawdz jakie jest napiecie pomiedzy koncowkami mocowania zarowki w reflektorze od drogowych i mijania pomiedzy masa (poniewaz nie przepalaja sie zarowki naprzyklad w kierunkowskazach, ani przerywacz kierunkow nie szaleje to regulator odrzucam ze jest zepsuty), a puzniej wyciagnij wnioski i dzilaj dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasik2 Opublikowano 20 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 co do regulatora. 6 diodowy ale jeździłem wcześniej na takim cały sezon i było ok. teraz założony jest nowy identyczny jak był. a co za różnica czy 6 cz 9 diodowy?mam dodatkowe pytanie. kawał czasu temu kumpel mierzył mi miernikiem czy stojan alternatora jest cały... i okazało sie że jest lekko uszkodzony ( jak on to powiedział "lekkie spięcie") ale jeszcze pojeździ. i teraz pytanie - czy ma to jakiś wpływ na to że może podawać za duże napięcie? nie powiedziałem wcześniej że wtyczka na żarówkę w reflektorze była nadtopiona przy stykach. (teraz jest wszystko git oczyszczone).napięcie zmierzę jak będę miał czas ale moto kawał drogi z tąd więc nie wiem kiedy to będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasik2 Opublikowano 20 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 co do regulatora. 6 diodowy ale jeździłem wcześniej na takim cały sezon i było ok. teraz założony jest nowy identyczny jak był. a co za różnica czy 6 cz 9 diodowy?mam dodatkowe pytanie. kawał czasu temu kumpel mierzył mi miernikiem czy stojan alternatora jest cały... i okazało sie że jest lekko uszkodzony ( jak on to powiedział "lekkie spięcie") ale jeszcze pojeździ. i teraz pytanie - czy ma to jakiś wpływ na to że może podawać za duże napięcie? nie powiedziałem wcześniej że wtyczka na żarówkę w reflektorze była nadtopiona przy stykach. (teraz jest wszystko git oczyszczone).napięcie zmierzę jak będę miał czas ale moto kawał drogi z tąd więc nie wiem kiedy to będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 róznica tkwi w sterowaniu;) regel 6 diodowy deczko inaczej steruje;) i cały czas pobiera prad z akuma. 9D pobiera prad tylko i wyłacznie z altka:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasik2 Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 no dobra to wiem już czym sie różni. ale czy coś jest nie tak jeśli mam 6 diodowy regulator?i nadal czekam na odpowiedź czy uszkodzenie alternatora wpływa na ładowanie ( czytaj post wyżej) ??? i jeśli ktoś może mi odpowiedzieć na temat łożysk...jakie są łożyska w tylnym kole w mz 250 etz. chcę je kupić na www.agmot.pl ale jest ich tam sporo i nie wiem które to mają być. z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 wiec tak ...co do altka:] 40zł kosztuje newka stojan w sklepie wiec jesli jest uszkodzony to poco sie bawic;] co do łozysk najpierw rozbierz koło;] to zalezy od piasty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasik2 Opublikowano 27 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 dzisiaj zmierzyłem napięciewynik jest porażający ;) 20.9 przy około 4.5 tyś obrotówporażka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.