BARTEK1 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) Z gory dziekuje za pomoc. Zależy od przebiegu. Pozdrawiam Edytowane 16 Marca 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Popiszę trochę sobie, a co :banghead:Wszystko zależy od tego co i kiedy było robione.Jeśli nie znasz historii moto to należało by : wymienić: olej razem z filtrem świece płyn hamulcowy płyn chłodniczy olej w lagach sprawdzić/ew. wymienić: filtr powietrza klocki i tarcze hamulcowe przewody hamulcowe łożyska w kołach i w główce ramy akumulator opony stan uszczelniaczy w lagach Sprawdzić i ew. wyregulować zawory, luzy na linkach, linki przesmarowaćpodobnie jak elementy zawieszenia.Zainteresować się w jakim stanie jest łańcuszek rozrządu (napinacz).Wyczyścić i zsynchronizować gaźniki.Posprawdzać żarówki, połączenia elektryczne i w razie potrzeby przeczyścić.Łańcuch i zębatki - spr. czy się nie kończy, ustawić luz i spr. czy w każdymmiejscu jest mniejwięcej taki sam (czy łańcuch nie jest nierówno powyciągany), wymieniać tylko cały kpl.Po kupieniu starszego moto warto też zdjąć co się da i spr. czy nie ma rdzyi ew. ją usunąć i zabezpieczyć.W moto ze szprychami sprawdzić czy są one dociągnięte. Więcej na razie mi do głowy nie przychodzi, może ktoś uzupełni.Trochę tego jest... sam się przymierzam do zmiany moto i to wszystko mnie czeka :( pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) Zgadzam się CAŁKOWICIE z fxrider.Pamiętaj jazda na niesprawdzonym sprzęcie może mieć fatalne następstwa. Pieniądze zawsze się znajdą a życie ma się jedno (nie dotyczy kotów - mają 7). Sprawdzony sprzęt to sprzęt niezawodny a Twój opisywany do rometów się nie zalicza. Decyzja należy do Ciebie. ale skoro pytasz o radę to moja jest taka jak wyżej. Przebieg ma istotne znaczenie ale czy jest pewny? Tylko motor z salonu, otwarty przy Tobie ma pewny przebieg. Polak potrafi a i inni się uczą.Pozdrawiam Jurek :notworthy: Edytowane 18 Marca 2007 przez kawasaki454 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Z gory dziekuje za pomoc. Przeczytaj dokładnie TEN temat: http://forum.motocyklistow.pl/W-TEMACIE-PO...KLA-t21059.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK1 Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 a co z zaworami czy w tym motocyklu trzeba je regulowac ( gaznik odpada bo to jest elektroniczny wtrysk paliwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Kur*a czy przeczytałeś to co podałem w linku, bo mi rece opadają !! Wszystko sie robi, tylko jaki masz przebieg, stan, historie motocykla, używanie wielkich liter też nie jest grzechem. Wtrysk paliwa się obsługuje, a konkretnie synchronizuje klapy przepustnic. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.