BASSRIDE Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Witamwreszcie zebrałem środki i znów "wracam do gry" ! :crossy:Miałem kiedyś Kawasaki Vulcan 1600, piękna jazda, dźwięk...sami wiecie.Szukam podobnego sprzęta.Jest jeden warunek - mam 202 cm wzrostu - to ma być duuży sprzęt.Nie znam się na cruiser'ach (w tym sensie, że nei wiem któy jest mniej awaryjny, który mniej pali itp) Czy mogę liczyć na pomoc, porady?Jakieś konkretne modele z opisem zalet?dziekuje bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM 66-VN 2000 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Siemka-widzę że będą problemy...VN 1600...i co w zamian...???...tylko VN 2000!!! Taaak to dobry wybór, duży motorek...tylko te 20.000zł nie bardzo pasuje... Musisz uważać-zejście niżej to lipa i śmiech sąsiadów...a wyżej...cóż...pomyśl...może warto dorobić trochę kasy...??? Cytuj ADAM - BMW 1300 GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Oj ciezko bedzie. Z cruiserow w tej kwocie zmiesci sie tylko Vulcan 1500, moze jeszcze Intruder lc1500, ale z trudem, ewentualnie royal star, ale to juz maly litraz jest :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM 66-VN 2000 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 No to mamy problem...bo z małego litrażu to dobry jest tylko...MAŁY FIAT :banghead: ...i tylko w wersji "BAMBINO"...!!! ;) Cytuj ADAM - BMW 1300 GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 a czemu uparles sie na wal - nie moze byc pas?????wiemwiem - wal jest bezobslugowy - ale pas tez wiele obslugi nie potrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...