BadMan Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witajcie pilna sprawa...jestem w trakcie remontu moto i szukam tłoka do niego. Podobno to ten sam tlok co do XR500 ale zanim zamówię chciałem się upewnić. Potrzebuje wymiary takiego tłoka od XR 500 w celu porówniana z moim oryginalnym.. Bede wdzięczny za każdą okazaną pomoc. pozdrawiamMarcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Helo! Nie podałeś nam który rok twojej xr-y. Jeśli do 82' to tłok jest to samo co w ft/xl 500 (średnica tulei 89.0mm) Jeśli już ta nowsza z radialną głowicą (83-84') to średnica jest 92.0mm Interesujące ciebie informacje znajedzies w katalogu wiseco:http://www.wiseco.com/Catalogs/DirtBike.aspx Jedynie moga się nie zgadzać srednice po koleinych szlifach w stosunku do tłoków oem honda bo z tego co mi się wydaje to wiseco stosuje większe odstępy miendzy kolejnymi tłokami, w stosunku do orginalnych tłoków hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Problem jest tego typu, że to nie jest XR tylko NX500. Poszperałem w necie i dowiedziałem się, że NX500 a XR500 ma ten sam silnik ale bazując na informacjach umieszczonych na stronie nie mogę się opierać w 100% ponieważ teoria nie zawsze zgadza sie z praktyką. dodano: Na tej stronie sprawdziłem dostępne modele dla kodu tłoka 13021-MK4-602 http://www.cmsnl.com/products/ring-set-piston_13021mk4602/ Edytowane 16 Marca 2007 przez BadMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Problem jest tego typu, że to nie jest XR tylko NX500. Poszperałem w necie i dowiedziałem się, że NX500 a XR500 ma ten sam silnik ale bazując na informacjach umieszczonych na stronie nie mogę się opierać w 100% ponieważ teoria nie zawsze zgadza sie z praktyką. dodano: Na tej stronie sprawdziłem dostępne modele dla kodu tłoka 13021-MK4-602 http://www.cmsnl.com/products/ring-set-piston_13021mk4602/ A to jest już próg na tulei cylindra ? i czy szukasz nadwymiarowego tłoka podaj średnice cylindra jaka jest u ciebie i odległość od osi sworznia do denka tłoka oraz średnice sworznia wtedy może zdoła sie podpasowac.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Hello, wg katalogów które ja znam czyli np:http://www.ridenowonline.com/oemparts.aspx W XR 500 pierścienie mają te same numery jak te ktore ty podałeś do nx 500, więc tłoki powinny być również kompatybilne. Nie pozostaje chyba nic tylko zaryzykowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 szerokość tłoka to 91,50odległość od środka sworznia to 32,50wysokość tłoka 66,90średnica sworznia 23,80Już pogodziłem się z faktem że będę musiał sprowadzić oryginalny tłok ale pytanie do znawców... Słyszałem że tłok dobiera się do szlifu cylindra. Czy istnieją jakieś przeszkody żeby najpierw sprowadzić tłok a później szlifować cylinder pod wymiar tłoka ? Mój mechanik zalecił żeby kupić nadwymiar 0,5 i do tego bedzie szlif. Co o tym myślicie? Wybaczcie ale jestem lewy z mechaniki :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.