Skocz do zawartości

Aprilia RS125 brak iskry


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o prąd to podpiełem się pod samochód kablami. NIe wiem czy dobrze sprawdzałem ale przykładałem próbówke do dwóch kabli które idą do cewki i wyglądało by na to że w ogóle prąd do niej nie dochodzi. Jak wygląda aparat zapłonowy??

Edytowane przez enduro_boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o prąd to podpiełem się pod samochód kablami. NIe wiem czy dobrze sprawdzałem ale przykładałem próbówke do dwóch kabli które idą do cewki i wyglądało by na to że w ogóle prąd do niej nie dochodzi. Jak wygląda aparat zapłonowy??

 

sprawdz stan akumulatora oraz w jaki stanie jest świeca zapłonowa,przewód oraz fajke,a aparat zapłonowy to chodziło pewno o moduł zapłonowy.Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz stan akumulatora oraz w jaki stanie jest świeca zapłonowa,przewód oraz fajke,a aparat zapłonowy to chodziło pewno o moduł zapłonowy.Pozdr

 

Nie chrzań, aparat zapłonowy to aparat. Pewnie masz w tej RS cewki i impulsator. Oby to nie było to

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o prąd to podpiełem się pod samochód kablami.

I przez takie coś mogłeś spalić moduł zapłonowy przez co niema iskry-ale nie musiałeś. Jeżeli to cewki to musisz kupić cewki zalonowe albo je ''przewinąć''. Ale może to być masa innych rzeczy takich jak wymienili wyżej koledzy.

Edytowane przez Siwy_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chrzań, aparat zapłonowy to aparat. Pewnie masz w tej RS cewki i impulsator. Oby to nie było to

hehe ktos napisał zeby sprawdził aprarat zapłonowy czyli chodziło mu o magneto oraz moduł zapłonowy.

osobiscie nie lubie chrzanu. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeżeli to Aprilia to w nich częsą awarią jest cewka,gdyż w niej jest zamontowany moduł czyli cewko modul 2 in1.

Jeśli chcesz sprawdzić co poszło musisz mieć omomierz ,to taki miernik za jakieś 15 zeta.Najpierw mierzysz stojan czyli kable wychodzące z pod dekla które idą do cewki,no i kręcisz rozrusznikiem i sprawdzasz przewody omomierzem.

:icon_twisted: Możesz podać meila to ci podeślę wartości z serwisówki jakie powinny być gdy jest wszystko ok. :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

Najpierw wymień święcę, przewód WN, nasadkę, jeśli nie pomoże to wyklucz możliwość spowodowania usterki przez wyłącznik zapłonu i stacyjkę – przyjrzyj się schematowi i w zależność od systemu gaszenia silnika odłącz odpowiednie elementy instalacji, jeśli nie pomoże to proponowałbym sprawdzić wszystkie dostępne przewody układu zapłonowego, masowanie elementów itd. Kolejnym krokiem jest sprawdzenie czy nie są widoczne mechaniczne uszkodzenie el. ukł. Zapłonowego (uszkodzone cewki itd). Potem możesz bawić się w sprawdzenie np. czy dociera jakiś prąd do modułu itd, ale prościej jest podmienić elementy na takie, co do których jesteś pewien, że działają. Pozdrawiam

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...