Z3US Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Mam problem z wyregulowaniem sprzęgła. (jestem początkującym) Mam nowe tarcze sprzęgła i łańcuszek sprzęgłowy. Niemogę ustawić sprzęgła tak żeby po wciśnięciu sprzęgła sprzęgło wysprzęglało. Np. jadę na jedynce, daje sprzęgło i zwalniam prawie do zera , a moto dalej sie ciągnie !! (reguluje tylko przy dźwigni sprzęgła. Gdy nawet naciągne linke na full to dalej niewysprzęgla. :cry: :x Narazie nieregulowałem tą śrubą w obudowie silnika, żęby niespieprzyć jeszcze bardziej. Prosze o jak najszybszą odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa mustang Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Umnie bylo tak samo założyłeś dwie nowe tarcze jak tak to żle trzeba zakładac jednom nowom i jednom starom przynajmniej ja tak zrobiłem bo na nowych tarczach ni ewchodziło mi sprzegło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 pobaw sie ta sruba :)nic nie zepsujesz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 a Powiedz, co tą śrubą dokładnie ustawia sie przy sprzęgle (jeśli wiesz) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa mustang Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 a zmieniałes tarcze na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Wysprzęglanie reguluje się właśnie tą śrubą, a na lince ustawia się tylko luz dźwigni. Ustaw linkę tak żeby klamka przy kierownicy miała minimalny luz rzędu 2 mm. Potem wkręcasz śrubę w prawym deklu silnika (tylko trzeba najpierw nakrętkę kontrującą zluzować albo całkiem wykręcić. Wkręcasz śrubę tak długo aż na wciśniętej klamce moto da się swobodnie przetaczać na biegu. Na puszczonej klamce musi być dobrze sprzęgnięty. Kontrujesz nakrętką i robisz jazdę próbną. Na pewno trzeba będzie po jeździe jeszcze podregulować bo na ogół się trochę ślizga. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Wkręcasz śrubę tak długo aż na wciśniętej klamce moto da się swobodnie przetaczać na biegu. quote] A ja jeszcze powiem, ze przy wkrecaniu sruby regulacyjnej popycha ona dlugi drazek, ktory dalej styka sie z taka mala kuleczka (jak z lozyszka) i jeszcze jednym krotszym drazkiem. Caly ten mechanizm wyciska lub dociska cos co nazywa sie tarcza dociskowa sprzegla. Od jej ustawienia zalezy praca calego sprzegla. Ot cala sztuka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2003 Odpowiedź dla jawa mustang:Nie, kupiłem używane na szrocie bo były tańsze o 50groszy. Żartowałem, dałem nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Miałem takiego sprzeta wiec wiem ze została ci tylko ta sruba i nic wiecej.Dokrec ja tak zeby juz nieciagło i po krzyku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.