Z3US Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Mam problem z wyregulowaniem sprzęgła. (jestem początkującym) Mam nowe tarcze sprzęgła i łańcuszek sprzęgłowy. Niemogę ustawić sprzęgła tak żeby po wciśnięciu sprzęgła sprzęgło wysprzęglało. Np. jadę na jedynce, daje sprzęgło i zwalniam prawie do zera , a moto dalej sie ciągnie !! (reguluje tylko przy dźwigni sprzęgła. Gdy nawet naciągne linke na full to dalej niewysprzęgla. :cry: :x Narazie nieregulowałem tą śrubą w obudowie silnika, żęby niespieprzyć jeszcze bardziej. Prosze o jak najszybszą odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa mustang Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Umnie bylo tak samo założyłeś dwie nowe tarcze jak tak to żle trzeba zakładac jednom nowom i jednom starom przynajmniej ja tak zrobiłem bo na nowych tarczach ni ewchodziło mi sprzegło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 pobaw sie ta sruba :)nic nie zepsujesz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 a Powiedz, co tą śrubą dokładnie ustawia sie przy sprzęgle (jeśli wiesz) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa mustang Opublikowano 16 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2003 a zmieniałes tarcze na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...