bartek85 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Prosilbym szanownych forumowiczow o jakies opinie dotyczacych nizej wymienionych motocykli. Moze juz ktos byl ogladac, zna sprzedawce, widzial moto w akcji. Niestety w jednej aukcj nie ma zdjec ale wydaje mi sie ze to wersja SC. I moze jeszcze ktos by mogl napisac cos wiecej na temat tego drugiego modelu GS. Czym sie rozni od EGS, ile wazy jakie bajerki posaida a jakie nie. Trudno cos w necie wyszukac na ten temat. Z gory dziekuje i pozdrawiam. http://www.allegro.pl/item175570561_ktm_lc_620_1997_r_.htmlhttp://www.allegro.pl/item174737882_ktm_lc4_620_gs.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=63919&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=64483&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=61042&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=55765&hl= http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=66470&hl= jest taka opcja na forum jak szukaj, duzo dzieki niej mozna sie dowiedziec :icon_eek: pierwszy z daleka wyglada na sc ale na podstawie tego zdjecia nie mozna powiedziec na 100% ten drugi to wersja egs, GS to poprostu literki z brieffu czyli ktm GS 620 RD w takiej czy tam innej kolejnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Czekam na opinie o tych motocyklach ludzi ktorzy moze je ogladali, lub wiedza cos wiecej o stanie maszyny. Nie potrzeba mi linkow do tematow ktore przeczytalem juz kilka razy :) Prosze czytac dobrze posty ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Ten z Chojny za duzo wola. Zwykla wersja LC4 95 rok i ponad 7 tys zl - za 6 mozna myslec .... Do chojny mam niedaleko , jak bardzo chcesz moge podjechac i sprawdzic padake :notworthy: , ewentualnie w srode. Z tym ze nie odroznie dziwnych odglosow od normalnych , ale sprawdze czy trzyma sie kupy. Edytowane 15 Marca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Ten biały wygląda na ładnego ale zastanawia mnie:-rama wygląda na duuuuużo świeższą (mikrofiltr w ramie), kojarzę że roczniki 93/94 miały mikrofiltr w puszce za cylindrem, aż do rocznika ok. 98` gdzie pojawił się mikrofiltr wkręcany w ramę. Jeśli wszystko jest legalne, numery nie kute, to ew. tak przeróbka nie przekreśla dobroci motocykla.-przedni zawias wygląda na ten starusieńki bez regulacji z roczników 88-93 w starej stylizacji (tak jak w mojej). Stary nie znaczy wcale zły, ale prawda jest taka że dużo odstaje od kolejnej ewolucji UpSiDown produkcji WP. -cena dość wyciagnięta. Co prawda za moją która jest jeszcze starszego typu (czerwona rama) brat mi daje 6000 PLN, ale motocykl jest perfetto, też ma tylko brief. 7 klocków-mocno bym się zastanawiał, musiałbym być zabity perfekcyjnym stanem sztuki zeby tyle dać.Na temat pomarańczowego się nie wypowiadam, bo tam nic na focie nie widać.P.S: Nie opiszę Ci co powinien mieć dany EGS, czy GS z danego rocznika...Podstawowych wersji LC4 jest około 80, pomnóż to przez osobne wersje na rynek eurpejski, usa i australia, i parę innych rejonów. Wychodzi kilkaset rożnych mozliwości plus nieprecyjność podawanych oznaczen przez sprzedających, plus przerobki które ma dużo LC4, więc sam rozumiesz, nie wiem czy austriacy się dobrze lapią w tym galimatiasie. Ja tylko z grubsza łapię bazę:crossy:Pzdr. Edytowane 15 Marca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Wielkie dzieki za info. Nitomen jak bys mogl maszynke obejrzec bylbym bardzo wdzieczny. Ja do tej miejscowosci mam ponad 300 km. Szukam moto juz od dluzszego czasu i na nic ciekawego nie moge trafic. A bardzo boje sie ze trafie na jakas mine :D Motorek ten zamierzac miec przez kilka latek wiec msui to byc cos dobrego. Jak mialem cos upatrzone bardzo blisko to sprzedawca krecil cos i nie mozna bylo sie z nim dogadac az wkoncu odkazal ze zostawia moto dla siebie. Co z nim zrobil to nie wiadomo. Raczej bym celowal w nowsze roczniki cos ok 97, 98 no i bardziej przekonuje mnie wersja SC. Koniecznie z papierami. Juz sam nie wiem moze poczekam rok dozbieram kasiory i kupie cos nowszego. Edytowane 15 Marca 2007 przez bartek85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Ten biały wygląda na ładnego ale zastanawia mnie:-rama wygląda na duuuuużo świeższą (mikrofiltr w ramie), kojarzę że roczniki 93/94 miały mikrofiltr w puszce za cylindrem, aż do rocznika ok. 98` gdzie pojawił się mikrofiltr wkręcany w ramę. w 94/95 juz byl filtr w ramie na 100% -przedni zawias wygląda na ten starusieńki bez regulacji z roczników 88-93 w starej stylizacji (tak jak w mojej). Stary nie znaczy wcale zły, ale prawda jest taka że dużo odstaje od kolejnej ewolucji UpSiDown produkcji WP. zawias tez wyglada na normaly, kumpel ma w swoim KTM taki sam ( poaptrz na czerwone srubki na dole lagi) sluza do regulacji odbicia (np. moj sc tego nie ma) i w tym zawiasie siedza progresywne sprezyny (spotkalem 3 takie i kazdy mial) regulacja dobicia tez jest, takie zawiasy robila firma KTM SOMMER jak juz napisalem bylo z milion wersji lc4 i ciezko dojsc kto z kim i jak, pewnie nawet i austriacy sie maja ciezko polapac :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) widzialem tego kata 620 GS z chojny , do motocykla nie mam zadnych uwag , pali od 1 kopa czy zimny czy cieply , zawiecha z regulacja przednia jak i tylnia , sprzegla w ogole nie slychac , silnik pracuje rowno i ciuchutko , nie puszcza absolutnie zadnego dyma , zawiecha sztywna i pracuje ok , brak luzow na dzwigniach zawieszenia , elektryka dziala ,uszczelniacze zawieszenia podciekaja , zestaw napedowy do wymiany , klocki hamulcowe do wymiany, hamulce w pelni sprawne , motocykl ladnie ciagnie juz od malych obrotow , na 3 mialem wrazenie ze mi zaraz kolo podniesie. Sam bym go kupil , ale niestety nie mam tyle kasy :/ p.s uwzam za nieporozumienie jak ktos twierdzi ze LC4 ma wibracje jak traktor , nie sa one prawie odczuwalne Edytowane 31 Marca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.