maciek79 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Cześć. Wziąłem się za grzebanie w gazniku swojej TT bo:1.Na zimno gasła po kilka razy zanim zapaliła.2.Trochę dużo paliła. Zacząłem od ustawienia poziomu paliwa, który był 6-8mm za wysoki (był na równo z rantem komory pływakowej). Efektem czego mieszanka stała się za uboga:1.Wolno schodzi z obrotów2.Podstrzeliwuje w wydech przy schodzeniu.3.Mocniej się grzeje 4.Na ciepłym silniku włączenie ssania zwiększa obroty. Dodam że przyczyna na 90% tkwi w gażniku (filtr czysty, połączenie fitr-gaznik OK, króćce nowe, wydech oryginalny). Może ktoś się orientuje jak powinne byś oryginalnie ustawione iglice i czy faktycznie coś w tym gazniku mogło się przytkac dajać takie efekty? PozdrawiamMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 pokrec sruba skladu mieszanki , umnie pomoglo :lalag: p.s rob to na wyczucie, nie patrz na to co pisza w manualu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Jezeli to singiel to przede wszystkim iglica w gore, czyli zawleczka iglicy o zabek nizej.Sruba skladu mieszanki na wolnych dziala tylko na wolne i troche na przejscie.Jaki masz kolor swiec ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Przed grzebaniem świeca miała raczej prawidłowy kolor. Izolator był koloru kawy z mlekiem ;). No ale nie byłbym sobą jakbym łap nie wsadził :biggrin: Tylko poziom paliwa był za wysoki.Serwisówka podaje poziom paliwa 6-8mm poniżej.Na początku ustawiłem na 8mm i było do dupy - o czym pisałem w pierwszym poście.Wczoraj ustawiłem na 6mm i wygląda że jest ok. SilniK schodzi dobrze z obrotów i nie słychać detonacji w wydechu przy schodzeniu z obrotów. Po włączeniu ssania na ciepłym obroty na chwilę rosną, po czym spadają. Pojeżdzę trochę i sprawdzę kolor swiecy. PozdrawiamMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 jak wolno schodzi z obrotow i strzela z tuby, to sprawdz, czy przypadkiem nie spadl ci kapturek zaslaniajacy rurke od podcisnienia w gazniku. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.