młodymz Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 MAm następujący problem:po poskładaniu moto do kupy po bombie <dośc poważnej> kontrolka smarowania cały czas świeci!Moto nie miało zegarów więc zrobiłem kontrolki na ledach. GDy odpaliłem moto na chwile w sobote kontrolka smarowania zaraz po uruchomieniu zgasła. czyli OK :icon_evil: Dzisiaj też tak było, ale gdy moto się zagrzało ponownie się ona zaświeciła i teraz jest tak, że gdy delikatnie przegazuje do 4tyś kontrolka gaśnieale gdy moto spada z obrotów zaraz sie zaświeca!!!jak to rozgryśc?może uszkodzony czujnik, w tamtym sezonie jeździłem bez kontrolki !może źle coś połączyłem > jaki wąż odpiąć by spawdzić czy tłoczy oleisko :biggrin: wszelkie podpowiedzi mile widzane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 za mało oleju ;D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 nie!!!!!!!!olejek nowy, filt także Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 brak cisnienia , wskazywalo by na panewy , ale te bys napewno slyszal :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 pompa nie daje rady na niższych obrotach może jest zasyfiona? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 sprawdz jakie masz cisnienie oleju i porównaj z danymi w serwisówce Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 heh ale jak to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Trzeba wykręcić brok z głównej magistrali wytoczyć odpowiednią przejściówkę i zamontować tam mechaniczny manometr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Luz między panewkami a wałem i olej jak się rozgrzeje ciśnienie spada i świeci. Miałem kiedyś identycznie w maluchu, szlifowałem wał, założyłem nowe panewki i przestało.Jak jest mało oleju to świeci przy hamowaniu, przyspieszaniu, lub przechyłach a tu to są ewidentnie zużyte panewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Luz między panewkami a wałem i olej jak się rozgrzeje ciśnienie spada i świeci. Miałem kiedyś identycznie w maluchu, szlifowałem wał, założyłem nowe panewki i przestało.Jak jest mało oleju to świeci przy hamowaniu, przyspieszaniu, lub przechyłach a tu to są ewidentnie zużyte panewki. Nie wiem czy to dobry pomysł jak na motor który osiąga obroty powyżej 12 tys.W maluchu taki zabieg zda egzamin bo on ma małe obroty - może 5 - 6 tys. na min a motor ma 2 razy więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 wykręciłem ten czujniki ruszyłem starteremolej przez otwór gichnął aż miłoteraz jeżdże po tej mojej wsi i szukam czujnika aby ałożyć na chwile i bedzie wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie wiem czy to dobry pomysł jak na motor który osiąga obroty powyżej 12 tys.W maluchu taki zabieg zda egzamin bo on ma małe obroty - może 5 - 6 tys. na min a motor ma 2 razy więcej. Nie chodzi tu o zakres obrotów a o objawy. Przy zużyciu panewek i rozgrzanym rzadkim oleju objawy będą takie same. Jeżeli w filtrze jest zawór otwierający się przy zbyt dużym ciśnieniu i został uszkodzony to też może się objawiać podobnie. Na wadliwy czujnik bym tu nie liczył, no chyba, że założy taki, który działa przy niższym ciśnieniu, wtedy samopoczucie właściciela wzrośnie. Jednak wymienić na drugi nie zaszkodzi dla przekonania się.Ja bym na początku wymienił olej o klasę lepkości gęściejszą i nowy filtr koniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Nie chodzi tu o zakres obrotów a o objawy. Przy zużyciu panewek i rozgrzanym rzadkim oleju objawy będą takie same. Jeżeli w filtrze jest zawór otwierający się przy zbyt dużym ciśnieniu i został uszkodzony to też może się objawiać podobnie. Na wadliwy czujnik bym tu nie liczył, no chyba, że założy taki, który działa przy niższym ciśnieniu, wtedy samopoczucie właściciela wzrośnie. Jednak wymienić na drugi nie zaszkodzi dla przekonania się.Ja bym na początku wymienił olej o klasę lepkości gęściejszą i nowy filtr koniecznie. A możesz mi powiedzieć jak sie sprawdza ten zawór bo ja właśnie też szukam przyczyny braku ciśnienia a pompa raczej działa dobrze - bo sprawdzałem. Nie chodzi o to ja go sprawdzić bo to proste - wduszając tłoczek w środku ale jak sprawdzić pod jakim ciśnieniem się otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 A możesz mi powiedzieć jak sie sprawdza ten zawór bo ja właśnie też szukam przyczyny braku ciśnienia a pompa raczej działa dobrze - bo sprawdzałem. Nie chodzi o to ja go sprawdzić bo to proste - wduszając tłoczek w środku ale jak sprawdzić pod jakim ciśnieniem się otwiera. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem to wydaje mi się wkręcenie manometru w otwór po czujniku ciśnienia i obserwowanie jak się zachowuje przy różnych obrotach, czy nie ma nagłego spadku ciśnienia w jakimś zakresie obrotów. To wtedy by świadczyło o otwarciu zaworu w filtrze, no chyba, że cały czas jest otwarty to wtedy nic nie sprawdzimy. Tak mi się wydaje, ale może ktoś ma jakiś inny pomysł?Można by też sprawdzić to samo wkręcając inny filtr oleju i porównać wskazania manometru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.