kac Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 (edytowane) Witam. Mam właśnie taki problem z tym silnikiem. Odpalam i chodzi tylko na wolnych, jak dodaję gazu nie wchodzi w ogóle na obroty, tylko przymula. Gaźnik chyba Bing, bo mocowany jakby na obejmę a nie na "uszy". Zapłon ustawiony jak trzeba, nowa świeca F100, iskra zabija konia. Co myślicie? Pzdr nie wiem jak to się stało że temat jest dwa razy, proszę o usunięcie jednego Edytowane 12 Marca 2007 przez kac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Zapchany gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 przeczyśc gażnik.przedmuchaj go sprężonym powietrzem a nie "drucikami". załóż filterek na wężyk doprowadzający paliwo do gażnika... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 może to kwestia ustawienia gaźnika, bo na o mi wygląda a jak nie to lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 może to kwestia ustawienia gaźnika, bo na o mi wygląda a jak nie to lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 W charcie zawsze miałem problem z ustawieniem zapłonu, też się nie wkręcał tzn nie dało sie go dobrze ustawić jak magneto siedziało na klinie -> sprawdź ustawienie zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 u mnie gdzies w skrzynkach z częściami lezy taki zapłon z kołem zamachowym, tylko impulsator chyba walnięty, jak coś to mam<LOL>hast to potęga:) gaźnik wyczyść i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kac Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) Gaźnik jest czysty, bo silnik dopiero co kupiłem, skompletowałem i próbuję odpalić. Zapłon tak jak pisałem jest ustawiony jak trzeba. Moje podejrzenie to moduł, bo kupiłem używany, niby sprawny bo daje ładną iskrę. A może to być ten impulsator? Jak to sprawdzić żeby mieć pewność? Czy da się to kupić oddzielnie, bez całego aparatu zapłonowego? Udało mi się sprawdzić na innym gaźniku, jest to samo. Tak jakby w ogóle nie było wysokich obrotów tylko wolne. Edytowane 13 Marca 2007 przez kac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 da rade kupic osobno ten impulsator kosztuje w granicach 20-30zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 wyciąg magneto. zamiast tego magneta podłącz akumlator spiluj tlok w miejscach okien w cylindrze i na szerokosc okien o głebokosci 2mm. Zatkaj korkiem obie strony sworznia od tloka. Na 100% bedzie dobrze chodzil:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Na chartach sie nie znam, ale wydaje mi sie ze to falszywe powietrze lapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 sprawdz czy w połaczeniu gaznika z filtrem powietrza i gaznika z cylindrem nie ma zadnych dziur i innego typu zbędnych rzeczy :lalag: lewe powietrze na bank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Gaźnik jest czysty, bo silnik dopiero co kupiłem, skompletowałem i próbuję odpalić. Zapłon tak jak pisałem jest ustawiony jak trzeba. Moje podejrzenie to moduł, bo kupiłem używany, niby sprawny bo daje ładną iskrę. A może to być ten impulsator? Jak to sprawdzić żeby mieć pewność? Czy da się to kupić oddzielnie, bez całego aparatu zapłonowego? Udało mi się sprawdzić na innym gaźniku, jest to samo. Tak jakby w ogóle nie było wysokich obrotów tylko wolne. Podobne objawy są przy uszkodzonej cewce wyzwalającej. Przyczyna może być też inna. Cewkę możesz kupić oddzielnie. wyciąg magneto. zamiast tego magneta podłącz akumlator spiluj tlok w miejscach okien w cylindrze i na szerokosc okien o głebokosci 2mm. Zatkaj korkiem obie strony sworznia od tloka. Na 100% bedzie dobrze chodzil:) :clap: Na chartach sie nie znam, ale wydaje mi sie ze to falszywe powietrze lapie sprawdz czy w połaczeniu gaznika z filtrem powietrza i gaznika z cylindrem nie ma zadnych dziur i innego typu zbędnych rzeczy :P lewe powietrze na bank Mój Chart bez problemu wchodził na wysokie obroty bez filtra powietrza :lalag: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 radair niezły z ciebie mechanior widze:) może jeszcze korbę ponawiercać wiertłem 8-ką, żeby była korba lżejsza jak myślisz da to z 10km?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redair Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) nigdy bym nie nawiercil korby to odpada. To co napisalem tylko by podniosło elastycznosc silnika, nic sie nie stanie jak tak zrobi zeby cos odpadlo:) albo sie zatarlo itp.) hey kubek!;) teraz forumowicza wystraszyles, chlopak nie wie co zrobic, pilowac czy nie. Jezdzil by teraz pewnie na najlepszym charcie w okolicy:) Edytowane 15 Marca 2007 przez redair Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.