Wilkuu Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Witam. Chciałbym zadać kilka Pytań:1.Chciałbym pomalować swoja Wske a zarazem nie chce tracić orginału;/ :crossy: a czy szło by pomalować taki motocykl pozostawiajac go w orginale?i ile by kosztowało malowanie??co ja mam zrobic w takiej sytuacji?? :bigrazz: :cool: 2.Chciałbym wymienić wał w silniku ale słyszalem ale jaki typ wału bo od poprzedniego własciciela słyszalem ze jest kilka rodzai.3.Chce zrobić szlif cylindra a zarazem ile to będzie kosztowało?no i do tego nowy tłok oraz pierścionki :buttrock: Proszę o odpowiedz!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Ad1 Albo malujesz odpowiednikiem oryginału albo zostawiasz jak jest :icon_mrgreen: . jak chccesz malowac odpowiednikiem to musisz sie dowiedzieć ze źródeł jak malowana byla twoja wsk. Czy piecowo, czy lakierem nitro czy jeszce jakims innym. Jak były prowadzone szparunki ew, loga itd . Dopiero moznma bedzie mowić o kosztachAd2 Jest jeden typ i on wszedzie pasuje -do kazdej 125Ad3 Tłok oryginalny kosztuje ok 30 zł +pierscienie iles tam. Postaraj sie oryginalny znależć. A szlif to zaleznei od wykonawcy -jeden chce 20 zł drugi 50, Generalnie ceny wachaja sie ok 30 zł :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkuu Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Witam...mam pytanko jak mam sie dowiedziec jak moja wsk była malowana??z jakich żródeł??i o co chodzi z tymi szparunkami??ile bedzie kosztowało takie cos??tak na oko?? :smile: :bigrazz: Pozdro...Prosze o odpowiedz i jeszcze jedno skad mam wziąsc odpowiednik orginału??Pozro !!!Piszcie!! Dowiedziałem sie ze moja rama była malowana Proszkowo a natomiast błotniki były malowane czarna farba i z czerwonym podkładem :) ile by kosztowało malowanie proszkowe??Proszę o Odpowiedz!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Zacznij od tego jaki masz model wski i z którego roku. Wszystko masz na tabliczce znamionowej. Najlepiej pokaż zdjęcie swojego moto to chłopaki powiedzą dokładnie jaki model, jakie było malowanie itp. Od tego się zaczyna, później dozbierać wszelkie elementy aby były orygianalne. Po co wymieniać wał<hmmm> daj do regeneracji i po problemie. Nowe łożyska też warto zamontować i zestaw będzie śmigał. Co do szlifu to ceny różne jak wyzej od 30-50 zł. Luz pasowania w 2T to bodajże przedział od 4 setek do 8. Pozdrawiam Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkuu Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Witam mam WSK MO6B3 z 3 pazndziernika 1985r :biggrin: i z tabliczka mam mały problem bo napisy nie sa czytelne a wrecz są starte i nic nie widac oprocz roku produkcji ale mam do niej ksiazeczke obsługi i uprawnienia gwarancyjne jak na niej pisze :icon_mrgreen: czy szło by przywrócić tabliczce orginał??chce ja poprostu odrestaurowaći zeby była jak najbardziej zatrzymana w orginale :biggrin: chodzi mi o ta tabliczke miedzyinnymi :icon_razz: Ile moze kosztowac regeneracja wału i ile to kosztuje?i czy nie było by lepiej kópic cały wał??czy regeneracja wału sie sprawdza??Pozdro!!Piszcie :icon_razz: :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Pewnie że regeneracją się sprawdza. Po regeneracji jest on odpowiednio wycentrowany , wywarzony, nie ma luzów. A po co kupowac od razu wał. Jak już chcesz to zakup oryginalny korbowód z nowym łożyskiem. Dasz specjalistom a oni rozprasują wał i założą nowy korbowód. Co do tabliczki to trza wyrobić nową:smile: (nie będe pisał chyba jak bo każdy wie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Witaj WIlku, podoba mi się że chcesz zrobic swoją WSK M06 B3 na oryginał:smile: Tak więc co do malowania to zapewne Twoja WSK jest czarna a wiec malował bedziesz też na czarno. Oryginalnie motocykle WSK były lakierowane piecowo (nie mylić z lakierowaniem proszkowym), ale piecowo nie pomalujesz bo zapewne nie znajdziesz zakładu który sie tym zajmuje. Znajdz dobrego lakiernika, który polakieruje CI motocykl w kabinie bezpyłowej natryskowo pistoletem tylko kup jakies lakier z górnej półki dobrej firmy, lakierowac oczywiscie najpierw podkładem, potem bazą, następnie klarem(lakierem bezbarwnym),zreszta lakiernik bedzie wiedział co i jak. Tylko jak napisałem wyżej nie oszczedzaj kasy na lakierze;) Co do szparunków to są to takie paseczki malowane na lakierach motocykli w celach ozdobnych, jesli masz starszą taka wersje B3 http://allegro.pl/item175015031_piekna_wsk..._blachach_.html to nie bedziesz musial malowac szparunków bo oryginalnie nie było, a jesli masz starsza wersje B3 http://allegro.pl/item173797853_wsk_m06b3_125ccm.html to szparunek trzeba bedzie namalowac;) Rame motocykla możesz pomalowac na proszkowo (bardzo wytrzymały na scieranie i zadrapania lakier), napewno znajdziesz w Ostrowie jakis zaklad ktory CI to tanio zrobi a jak nie to w Kaliszu CI zrobią bardzo tanio;)CO do wału korbowego to kup sam nowy korbowód z łożyskowaniem, po jego wymianie wał będzie dosłownie jak nowy (w wale korbowym zużywa sie tylko korbowód), wymiana korbowodu z wycentrowaniem nie powinna kosztowac wiecej niż 50zl, a cena korbowodu oryginalnego to 75zl. Oczywiscie wystarczy zmienic korbowód pod warunkiem że nie masz zniszczonych czopów wału itp, bo wtedy lepiej poszukac innego wału do naprawy. Co do modelu wału to były tylko dwa rodzaje, takie jak w WFM i takie jak w WSK, ale Ty sie tym nie martw bo napewno masz w swoim silniku oryginalny.Szlif cylindra wykosznasz w warsztacie który sie tym zajmuje za ok 30-50zł, oczywiscie do tego TYLKO oryginalny tłok i pierscienie. A tabliczkę znamionową możesz kupic nówke nawet na Allegro, tylko trzeba sobie numery nabic odpowiednie;)Jak by co to pytaj, pozdrawiam - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkuu Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 http://allegro.pl/item175015031_piekna_wsk..._blachach_.htmlNo ja mam taka WSK tylko ze w gorszym stanie trochę własnie dlatego własnie chcialem pomalowac ja proszkowo ale słyszalem ze to troche kosztuje;/ tzn kase mam ale musi mi na wszystko starczyc :D nie wiecie ile kosztue malowanie proszkowe samej ramy oczyszczonej??co do błotników baku itd nie mam problemu bo mój wuja maluje samochody i mu to dość dobrze wychodzi :P tylko farbe,lakier kópic (oczywiscie odpowiednik orginału) i po problemiei mi ja by pomalowal.tak jak juz myślałem zeby kópic orginalny wał z czasów PRL-u i szukam jak narazie wraz z tłokiem orginalnym.W sumie tą WSK dostalem w prezencie od pierwszego własciciela z papierami,umowa,ksiazeczka instrukcji i gwarancyjną wiec kasy nie bedę na nią żałował :) Co do tabliczki to sam nie wiem co zrobic nie wiem czy znajdę taką tabliczkę....Pozdro! Piszcie!! Przed chwila dowiedziałem sie od ojca ze malują proszkowo w przygodzicach!!Podaj jeszcze jakieś informacje jak mam to pomalowac(tzn jaką farba) jak mozesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Fajnie że chcesz ją doprowadzić do stanu orginalnego,ale czytam twoje posty i tematy i 2 małe rady - nie twórz wielu tematów w zasadzie o tym samym- Z każdą decyzją o remoncie, co robić jak i w ogóle prześpij się pare dni i nie napalaj się :notworthy: Wiem po sobie że to niepopłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkuu Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 nie napalam sie ale powiedzmy ze lezy mi na czasie zeby ją jak najszybciej zrobic :icon_razz: Co miałes na mysli mówiąc ze to niepopłaca??te tematy nie są o tym samym .a radze sie na forum jak to robić bo przynajmniej czegos sie dowiem a zarazem sie naucze...Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilkuu Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 A wiec zaczolem dzisiaj prace z moja WSK:odrecilem bak,blotniki i wszystko to co bylo przy ramie do malowania.I jutro zagladam do Cylindra bo cos nie tak jest i ma mała moc...moga to byc pierscionki albo sworzen wału ale dokladnie nie wiem a wy co o tym sądzice.W przyszlym miesiacy maluje rame proszkowo bo narazie nie maja wolnych terminów :icon_twisted: ale coz zycie:)Pozdro aha zapomnialem sie spytać czy to normalne ze kondensator jest na zewnatz silnika?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.