E-mil Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam. Mam do Was pytanie... prosiłbym o dokładną odpowiedź, bo jestem pewien że połowa z Was sama ten temat przerabiała a dotyczy on ustawiania rozrządu w DR 350. Przypuśćmy, że zmieniam łańcuszek i chcę dobrze ułożyć wałek rozrządu względem wału. Czy są tam gdzieś jakieś oznaczenia w jakim położeniu mam wszystko ustawić aby po założeniu łańcuszka rozrząd był dobrze ustawiony ? Jak to się robi ? Co przy tym trzeba rozebrać? Jeszcze jedno pytanie: Czy w wypadku kiedy zdejmę cały układ wydechowy i na zimnym silniku przy włączonym ssaniu może z cylindra iść w ogóle ogień ? Liczę na Was !! Pozdrawiam. :icon_question: Emil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Załatw sobie serwisówkę, tam będziesz miał wszystkie odpowiedzi na twoje pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam. Mam do Was pytanie... prosiłbym o dokładną odpowiedź, bo jestem pewien że połowa z Was sama ten temat przerabiała a dotyczy on ustawiania rozrządu w DR 350. Przypuśćmy, że zmieniam łańcuszek i chcę dobrze ułożyć wałek rozrządu względem wału. Czy są tam gdzieś jakieś oznaczenia w jakim położeniu mam wszystko ustawić aby po założeniu łańcuszka rozrząd był dobrze ustawiony ? Jak to się robi ? Co przy tym trzeba rozebrać? Jeszcze jedno pytanie: Czy w wypadku kiedy zdejmę cały układ wydechowy i na zimnym silniku przy włączonym ssaniu może z cylindra iść w ogóle ogień ?Liczę na Was !! Pozdrawiam. :icon_biggrin: Emil dokładnie przejrzyj rozrząd powinny być na nim jakies punkty jak w wieksząści silników,tlok ustaw w GPM a rozrzad według znaków, a co do ognia to moze sie pokazywać Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 No muszę rozebrać chyba furę i sprawdzić.... Odnośnie tego ognia to wydaje mi się że za bardzo .... ponieważ kiedyś widziałem w innym moto że są płomienie takie "niebieskie" a tu jeszcze daje "żółtymi" i trochę zabardzo jak na wolne obroty. Odnośnie serwisówki to ją mam, ale ze słabym niemieckim nic nie zdziałam zwłaszcza, że tam jest słownictwo bardziej "zaawanowane", więc jeśli ktoś jeszcze wie więcej na ten temat to proszę bardzo o pomoc. Pozdrawiam :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.