Skocz do zawartości

TL 1000S vs. VTR 1000F


Rekomendowane odpowiedzi

tez slyszalem ze kicha, jak juz to model TL 1000 R .

 

no R'ka nie podoba mi sie, myslalem o S'ce...

 

ktos kiedys wspominal o opisie TL'ki na riders.pl (autor Watson), ostatnio tego szukalem i nie moglem znalezc, moze ktos ma namiary?

 

czekam na dalsze opinie pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, na razie slysze, ze ktos tam byl niezadowolony, ale dlaczego? zle wyglada, zle sie prowadzi, czesto sie psuje? o to mi najbardziej chodzi, co z awaryjnoscia? nie chce calej kasy wydawac na serwis, co do czesci to domyslam, ze tanie nie sa bo sprzet nie jest tak popularny jak b6

 

jezeli chodzi o wyglad TL1000S i jej gang to niewiele maszyn moze sie z nia rownac, w tej chwili zadna nie przyuchodzi mi nawet na mysl... ehhh chyba sie zakochalem :wink:

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem wczoraj mechanika i nie miał zastrzeżeń do strony technicznej, uwagi dotyczyły raczej przeznaczenia pojazdu - do sportu mało poręczny i ciężki a do turystyki mało wygodny i za sportowy.

pozdr

 

no to spoko, sportem sie nie zajmuje a turystyka rzadko :wink: a jak w miescie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem wczoraj mechanika i nie miał zastrzeżeń do strony technicznej' date=' uwagi dotyczyły raczej przeznaczenia pojazdu - do sportu mało poręczny i ciężki a do turystyki mało wygodny i za sportowy.

pozdr[/quote']

 

to jest dobry kierunek, moze poputajcie znajomych mechanikow :wink: ja tu nie mam zadnych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei:

jeśli chodzi o odgłos pracy - VTR1000F, SP-1 i SP-2 brzmią znacznie "głębiej", niżej, piękniej (Vlaad się zgodził - mieliśmy TL i VTR obok siebie w Szymanach)

jeśli chodzi o awaryjność, od mechaników słyszałem tyle:

- od wibracji pękał silnik, zbiornik, wypadały śruby (pierwsze roczniki TL S)

- silny jak tur, na gume idzie z gazu, ale awaryjny

- były akcje poprawiania elementów wadliwych (firmowe), ale nie wszyscy się załapali. Trzeba mocno uważać na pierwsze roczniki.

- TL R - nie było tych problemów, co w S - dopracowana konstrukcja (a brzmi identycznie)

 

PZDR

dla mnie w tej klasie VTR1000F jest MISZCZEM i koniec. Nie podoba Ci się Ario?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei:

jeśli chodzi o odgłos pracy - VTR1000F' date=' SP-1 i SP-2 brzmią znacznie "głębiej", niżej, piękniej (Vlaad się zgodził - mieliśmy TL i VTR obok siebie w Szymanach)

jeśli chodzi o awaryjność, od mechaników słyszałem tyle:

- od wibracji pękał silnik, zbiornik, wypadały śruby (pierwsze roczniki TL S)

- silny jak tur, na gume idzie z gazu, ale awaryjny

- były akcje poprawiania elementów wadliwych (firmowe), ale nie wszyscy się załapali. Trzeba mocno uważać na pierwsze roczniki.

- TL R - nie było tych problemów, co w S - dopracowana konstrukcja (a brzmi identycznie)

 

PZDR

dla mnie w tej klasie VTR1000F jest MISZCZEM i koniec. Nie podoba Ci się Ario?[/quote']

 

Firestorma nie widzialem z bliska i ciezko mi cos powiedziec, wyglada super, ale owiewki TLki bardziej do mnie przemawiaja, chociaz ostatnio sprawdzalem na mobile.de i VTR 1000F zaczynaja sie od 4000 euro, wiec moze po wejsciu do UE wypuszcze sie do reichu

 

dobra zmieniam temat i prosze o info takze dot. VTR 1000F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTR to honda, sama marka przemawia za siebie, ale TL1000R ma 140 KM a VTR "tylko" 110KM. jednak tak jak Tobie Ario mniej mi sie podoba TL R, za bardzo sportowa, S i VTR juz wygladaja bardziej jak nakedy.

podsumowujac ja bym wybral albo VTR, albo TL1000R.

 

ps. a moze SV1000 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którymś z numerów ŚM był opis TL-ki.

Na stronie http://www.kki.pl/aforum/fullar/www_suzuki...0%20R/_opis.htm jest opis wersji R. Piszą trochę pod kątem porównania jej z "eską" i niestety porównanie to nie wypada dla wersji S najkorzystniej.

A szkoda, bo wygląd ma znacznie ciekawszy od R.

Podobno nie spisywała się za dobrze konstrukcja tylnego zawieszenia oparta na amortyzatorze łopatkowym. Zresztą dość szybko zakończyli produkcję tej wersii - to też o czymś świadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTR to honda' date=' sama marka przemawia za siebie, ale TL1000R ma 140 KM a VTR "tylko" 110KM. jednak tak jak Tobie Ario mniej mi sie podoba TL R, za bardzo sportowa, S i VTR juz wygladaja bardziej jak nakedy.

podsumowujac ja bym wybral albo VTR, albo TL1000R.

 

ps. a moze SV1000 ???[/quote']

 

przegladnalem troche zdjec VTR 1000F w necie i musze powiedziec, ze zmieniam zdanie, bardzo mi sie podoba. TL 1000 R odpada bo mi sie nie podoba, zreszta i tak nie mialbym na niego kasy, podobnie SV 1000 (za droga bo za nowa :) i nie podobaja mi sie zegary <- totalna porazka!!!)

 

pozostaje wiec TL 1000S vs. VTR 1000F (na razie prowadzi honda :wink: )

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w londynie bardzo malo jezdzi TL S widocznie wymarly smiercia naturalna :wink: ale za to smiga sporo vtr1000f ceny od 2,5 tys funtow ,sporo pomyka tez sp1 ale to zabawa od 5 tys funtow

teraz wlasni9e sie zastanawiam nad kupnem firestorma tylko to spalanie ...

jest gdzies w archiwum material o vtr i jest ilku uzytkownikow forum posiadajacych te sprzety widocznie zadko tu teraz zagladaja ...a szkoda...

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...