Logum Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Cześć jest taka sprawa mianowicie. Po odpaleniu motocykla i rozgrzaniu go przed jazdą: - siadam na moto wciskam sprzęgło- obroty okolo 1000/1500- wciskam dzwignie biegów do dołu- motocykl gaśnie bez przyczyny nie szarpie nie prubuje jechac tylko poprostu gaśnie Jak przekrece manetką na 3000 tys./obr. to bieg wejdzie bez problemu mozna jechać i jak zatrzymam sie to juz bieg moge wrzucac na 1000obr./min. wiec moim zdanie jest cos nie tak ze sprzeglem a moze z jakims czujnikiem napewno nie stopka boczna, sprzęgło też nie jest sklejone, prosze o wypowiedzi bardziej doświadczonych mechaników, aha dodam jeszcze że zaczeło sie to robić po wypadku któremu uległem w zeszłym roku. Dziekuje i mam nadzieje ze ktoś mi pomoże. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Jak dla mnie to może być coś z czujnikiem przy klamce sprzęgła (o ile taki występuje w tym modelu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Cześć jest taka sprawa mianowicie. Po odpaleniu motocykla i rozgrzaniu go przed jazdą: - siadam na moto wciskam sprzęgło- obroty okolo 1000/1500- wciskam dzwignie biegów do dołu- motocykl gaśnie bez przyczyny nie szarpie nie prubuje jechac tylko poprostu gaśnie Jak przekrece manetką na 3000 tys./obr. to bieg wejdzie bez problemu mozna jechać i jak zatrzymam sie to juz bieg moge wrzucac na 1000obr./min. wiec moim zdanie jest cos nie tak ze sprzeglem a moze z jakims czujnikiem napewno nie stopka boczna, sprzęgło też nie jest sklejone, prosze o wypowiedzi bardziej doświadczonych mechaników, aha dodam jeszcze że zaczeło sie to robić po wypadku któremu uległem w zeszłym roku. Dziekuje i mam nadzieje ze ktoś mi pomoże. Pozdrawiam. Czujnik przy klamce/stopce wykluczam - motocykl gasłby przy wbijaniu jedynki niezależnie od obrotów. Stawiam na zbyt gęsty olej, który zanim się rozgrzeje - stawia za duży "opór" i wywołuje efekt sklejonego sprzęgła, lub - na niedokładne wysprzęglanie - źle wyregulowana linka lub zapowietrzony wysprzęglik hydrauliczny (nie pamiętam co jest w 750), ewentualnie jakiś problem w samym sprzęgle, np poluzowana nakrętka mocująca kosz na wałku. -- pzdryah Edytowane 6 Marca 2007 przez yahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Sprzęgło hydrauliczne tak sie zastanawiam nad tym czujnikiem przy klamce bo akurat lewa rączka ucierpiała najbardziej przy wypadku była wygięta itp. ale moze to on sie blokuje tylko czy to mozliwe żeby na wysokich obrotach ignorowało czujnik no chyba że sie odblokowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Połącz ze sobą dwa kabelki które dochodzą do tego czujnika na krótko. Jak będzie wszystko ok, to masz już odpowiedź. Jak będzie się tak dalej działo to winą można obarczyć stacyjkę lub nawet moduł zapłonowy (w zależności jakie masz rozwiązanie układu elektrycznego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Sprawdzilem stacyjke to nie to, sprawdzilem czujnik sprzęgła przy klamce(niewiem czy jakies inne wystepują w tym modelu?) to nie to,układ hydrauliczny sprzęgła nie jest zapowietrzony, więc teraz pytanie do was. Jeżeli poszło coś w sprzęgle w środku w silniku co moglo pujść lub sie obluzowac, z kturej strony ta część jest i czy łatwo sie do niej dostać ?. Ps. czy moge odpalać moto na biegu i na wciśniętej klamce sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Połączyłeś na krótko kabelki które dochodzą do czujnika? Jeśli nie to zrób tak. Samego czujnika to ciężko będzie w tej sytuacji sprawdzić, bo może on działać, a podczas pracy silnika gdy są wibracje może nie do końca poprawnie działać. Co do sprzęgła , to po której stronie jest to sprawdzisz gdzie idzie przewód. Jeśli miało się coś odkręcić to albo śruby które poprzez sprężynę dociskają pokrywkę (nie wiem jak to nazwać) albo główna nakrętka od kosza sprzęgłowego. Jeszcze przychodzi mi jedynie do głowy jedna myśl. Sprzęgło ciężko pracuje. Ze względu na małą moc przy 1000 obr. silnik gaśnie, natomiast przy wyższych prędkościach silnik dysponuje na tyle mocą aby pokonać opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Masz z powodu zimna za gesty olej jak ci juz Yahoo napisal.Nie kombinuj tylko jezdzij, ociepli sie to bedzie latwiej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Masz z powodu zimna za gesty olej jak ci juz Yahoo napisal.Nie kombinuj tylko jezdzij, ociepli sie to bedzie latwiej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.